Zaloguj się, aby obserwować  
ssman860

Odpowietrzenie skrzyni korbowej c-385

Polecane posty

ssman860    2

Witam wszystkich! Mam pytanie co do odpowietrznika skrzyni korbowej czyli tzw odmy. Czy lepiej jest gdy ta rurka jest puszczona na dół swobodnie jak w ursusach od 912 itd? Bo u mnie w 385 jest podłaczona do kolektora ssącego, jednak nie podoba mi się to rozwiązanie, bo w ten sposób tworzy się nalot i taka wilgoć na ściankach kolektora, no bo jednak ze skrzyni korbowej zawsze ulatnia się troche gazów z rozgrzanego oleju.

Więc pytam czy puszczenie rurki w dół jak w nowszych blokach jest lepszym rozwią <_< zaniem w tym przypadku?????????????


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2
zostaw jak jest a kolektor umyć raz na 5 lat to nie problem

 

niby nie problem, tylko jednak w nowszycz blokach zrobili ten wylot na zewnątrz jak np w 912 itd, czyli to jaieś unowocześnienie jest. Od wczoraj mam zaślepiony króciec w kolektorze ssącym a odme puszczoną w dół i zauważyłem niewielką ale jednak jakąś różnice w kolorze spalin... teraz jest niebieściuteńki dymek a na wolnych obrotach wręcz zero dymu, a przedtem kolor dymu był raczej błękitno- biały.... Co Wy na to??


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bolo12121    1

Zrób tak jak maja silniki Deutyz czyli rurka w dół po bloku i bedzie ok


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1
normalne bo jak wylatuję ci dużo gazów a z nimi trochę oleju który pózniej się spala,

U mnie sąsiad ma Ursusa 1014 - ruina. Z odmy nie leciały gazy tylko olej głównie, przywiesił taką bańke 5 litrów żeby ten olej wlewać z powrotem ale za szybko ten olej wyrzuca - to wział z odmy poprowadził przewód do wlewu oleju :rolleyes:. Znowu niedobrze bo powietrze szło do oleju - ale sąsiad pomysłowy to na wszystko ma sposób - zrobił taki trójnik i rura do góry obok tłumika - olej z odmy szedł do wlewu a powietrze górą szło. Z tego dodatkowego tłumika więcej dymu leciało jak z normalnego tłumika, ale traktor tak chodził nierówno stukał itp że zrezygnował z jazdy nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no mój nie dymi z odmy ani nie pluje olejem, ale boje sie tylko ze jak jest puszczona w dół to zaciągnie kurzu do karłuba w żniwa np. No ale skoro w nowszych typach tak jest toskoro by to szkodziło to by tego nie przerabiali i robili tak jak w c385 i puszczali odme do kolektora ssącego...


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    1

u mnie w 1212,1204 i c385 wszystkie mają rurki w dół a nie do kolektora, c385 ma silnik już nowego typu dlatego tak tam jest - nie zaciągnie Ci kurzu tędy bo przecież to ci dmucha z odmy a nie zasysa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no właśnie oto mi chodziło, dzięki. No ja jeszcze mam niestety stary typ bloku, ale najważniejsze że mam bebechy nowe po dotarciu już :rolleyes:


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

i d*pa blada...już wiem dlaczego w tym moim silniku była odma podpęta do kolektora ssącego. To ze względu na suchy filtr powietrza, który posiadam. odma wtedy wprowadza nieco wilgotnego powietrza do komory spalania, przez co dodatkowe smarowanie tuleji w silniku... Tak własnie jest fabrycznie... Bo gdy odma była puszczona w dół, to ładnie chodził, ale straszny muł... Okazało sie wszystko w praniu, że tak trzeba zrobić jak było, bo silnik jednym słowem dostaje po d*pie


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez johny997
      Witam,
      kilka miesięcy temu zakupiłem Ursusa 1204 wersja eksportowa od 6 lat w kraju.
      Kabina z nagrzewnią w dachu.
      Mam dwa pytania:
      1. Jak to się dzieje że po odkręceniu korka w chłodnicy nie wylewa się woda skoro nagrzewnica jest na wysokości dachu a cały układ jest połączony?
      2. W układzie jest obecnie woda i chciałem ją wymienić na płyn ale udało mi się znaleźć tylko kranik w bloku. Nie widzę kraniku przy chłodnicy oraz pytanie jak spuścić wodę z nagrzewnicy?
      Z góry dziękuję za pomoc :)
    • Przez valdi75
      Witam
      Opiszę pokrótce problem Kilkadziesiąt mth wcześniej w silniku była wymieniana głowica, zakupiona używana, następnie sprawdzona i zregenerowana w specjalistycznym warsztacie. Po jakimś czasie została wymieniona pęknięta tuleja, silnik został złożony z nową upg przez mechanika. Ciągnik przepracował nie więcej niż 50 mth gdy zauważyłem wydostający się spod głowicy płyn. Tym razem już samodzielnie wymieniłem upg na 170 Nm.
      Po wymianie wszystko wyglądało OK, silnik ładnie pracuje, nie wyrzuca płynu. Moja radość została zakłócona następnego dnia gdy zauważyłem niewielką ilość płynu, dosłownie 2 lub 3 krople pod głowicą. Wczoraj jeszcze raz dobrze rozgrzałem silnik, pracował około 30 minut i znowu sucho. Niestety dzisiaj widać znowu to samo, 2 kropelki pod głowicą.
      Czy powinienem się niepokoić stanem powierzchni bloku?Doradźcie. Jeździć aż wystąpią konkretne objawy czy brać się za rozbieranie silnika?
      Pozdrawiam Serdecznie 
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam was wszystkich . Mam mianowicie 2 pytania . 1. Filtr powietrza . Z tego co widziałem niektóre wersję ursusa C385 (exportowe) miały "wysunięty" filtr powietrza czy to warto tak u siebie zrobić by np polepszyć dostęp powietrza do silnika . Czy co to miało na celu ?? 2. Złów-Zająć . Słychać nie raz takie jak by to powiedzieć syczenie jak w "zaworze przelewowym" . to znaczy że się ślizga ?? z góry dziękuję za podpowiedzi i odpowiedzieć pozdrawiam serdecznie
    • Przez MałoRolny87
      Wiyam was wszystkich . Mam pytanie a mianowicie do sedna . Podczas odpalenia ciągnika po postoju jest przez chwilę biały (siwy jak kto woli) dym a po dosłownie paru sekundach jest wszystko w porządku . Podczas pracy itp nic nie dymi . Czy to może być wina pocacego się wtrysku ?? (zauważyłem to po ostatniej pracy polowej oczywiście pocacy się wtrysk)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj
Na żywo
2 grudnia 2020 - Wyzwania branży mięsnej • 9 grudnia 2020 - Woda i gleba w kontekście zmian klimatycznych • 16 grudnia 2020 - Przyszłość WPR - innowacje i wyzwania
Wyzwania branży mięsnej
Dołącz
Ilość oglądających online: