Zaloguj się, aby obserwować  
PRZEMEK321

Paliwo do Bizona Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PRZEMEK321    2

zastanawiam sie czy bizon zo56 moze jeżdzic na tzw-paliwie BIO. czy ktoś z was uzywa takiego paliwa i czy nie ma z tego względu jakiś problemow z silnikiem czy tez spadkiem mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Na Bio nie ma żadnych przeciwskazań... Możesz lać i śmigać... Problemów również żadnych, same plusy co do żywotności itd...

Natomiast na B100 możliwy jest spadek mocy (możliwy, ale nie konieczyny podkreślam)... Na B20 nie ma odczówalnych zmian... <_<

Ogólnie to polecam Biopaliwo a zwłaszcza B20...

W sumie to temat już do zamknięcia, bo dalsze jego istnienie jest bez sensu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Raczej nic mu nie będzie ja kiedyś jezdziłem na roślinnym swoim Superem tylko dolałem 20 l ropy i ganiał tylko naleśnikami jechało za nim <_< <_<


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

dzieki za odpowiedz a co do tematu to moze nie zamykac -niech wiecej uzytkownikow sie wypowie o doświadczeniach z tym paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Ja wlewałem swego czasu bioester dostępny na stacjach sieci 'Bliska' do mojej 'Beczki' 300D i nic złego się nie działo, tak więc w kombajnie na pewno też się nic nie stanie.

Wtedy tamto paliwo było około 20gr na litrze tańsze, ale przestałem to tankować, ponieważ nie podlegało ono pod zwrot akcyzy za paliwo rolnicze, tak więc mi się to na większą skalę nie opłacało...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Wypaliłem 100 litrów tego paliwa w C-360 ostatnio i wszystko było ok tylko zalatywało plackami ziemniaczanymi w czasie jazdy. <_< <_<


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario23    0

wiecie dlaczego nie chcieli wprowadzic biopaliw? problem polegał na tym, że w ustawie jest określone co nazywa się biopaliwem i są tam wyszczególnione parametry takiego paliwa, czyli np. jaki ma być stosunek paliwa z ropy naftowej do tego, jaki jest z biokomponentów. Do czasu wprowadzenia tej ustawy nie było mowy o czymś takim jak biopaliwo (lali co popadło i w jakich chcieli proporcjach). Może to dziwnie zabrzmi, ale teraz w biopaliwie jest mniej biokomponentów niż w zwykłym paliwie przed wprowadzeniem tej ustawy <_< .

 

Nie ma więc co się bać, że silnik się rozpadnie, bo jak do tej pory chodził na dziadostwie to na lepszym nic mu nie zaszkodzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

DO C-330 leje wszystko co się nawinie bo silnik już w rozpadzie więc nie boje się o nic. Próbował ktoś jeździć na paliwie lotniczym?? <_<


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

polecam paliwo odrzutowe;) hehe oczywiście joke:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

I jak na nim chodzi ciągnik jest jakaś różnica w sile i spalaniu ? Skąd masz takie paliwo ? Może sam bym wypróbował <_<


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Silnik uzyskuje 100000obr/min i ma 1000km:P Hehe nie no koniec z żartami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Chodzi tak samo jak na normalnym paliwie. Tego nie można chyba kupić w normalnych warunkach. Służy do czyszczenia maszyn i urządzeń w fabrykach.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

bzyku, domieszka benzyny (nawet jak będzie lotnicza) do paliwa do silników wysokoprężnych zawsze powoduje spadek mocy, nigdy wzrost...

A jak dolejesz zbyt dużo to po prostu w ogóle nie będzie diesel na tym 'chodził'...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

tam bio paliwo, lej "opał" tez bedzie chodził, czesciej wymienisz filterek paliwowy i tyle , znajdź sobie jakiegos goscia co ma suszarnie niech ci poda numer piec, kiotła czy dysz wtyrskowych co jest wymagane na stacji paliw i finał.. a po drugie to bizony na złom... <_< <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

ta bizony na złom ... - idiotyczne gadanie jak dla mnie :rolleyes: "kazdy orze jak może" jak nie stac polskiego rolnoka na nowy kombajn to i bizon wystarczyc musi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    2

Co do bio - żadnych spadków mocy nie odczułem, opłacalne jeśli jest tańsze od ON ok 40-50 gr. ( no w grę jeszcze wchodzi akcyza, ale ja swój limit wyczerpuję no a do zbiornika coś trza lać).

Wada taka bio paliwa to taka że jest zasyfione jakby ktoś w nie nasmarkał.

Wlać do kombajnu ze 130 litrów przez lejek z gęstym sitkiemj wiąże się z tym, ze lejek ze trzy razy musiałem przedmuchiwać.

Po spalenu 350 litrów stracił wydajność filtr paliwa (filcowy). Na szybko zmieniłem go na drugi papierowy i tak zakończyłem sezon. W sezonie zużyłem 650 litrów bio

 

bzyku123456 pisze o lotniczym paliwie więc parę groszy z moich doświadczeń:

Służbę wojskową odbywałem w jednostce czołgowej. Pewnego razu do czołgu wlano mi paliwo testowe (mówili coś o nafcie lotniczej) dokładnej nazwu nie znam. Zalewano takil paliwen 4 óżnego rodzaju pojazdy w tym mój czołg T-72. Paliwo zupełnie inne od ON - przeźroczyste, prawie że białe, zapach ropy i nafty w jednym, lecz mało intensywny.

Praca silnika raczej nie odbiegała od pracy na ON. Najgoesze w tym paliwie była podatność samozapłonu od temperatury. Raz pękła mi rurka od pompki wstępnej paliwa tłoczącej paliwo do pompy wtryskowej. Jak paliwo poszło na kolektor wydechowy silnik zapalił się. W czołgu silnik zasysa powietrze z komory grdzie jest silnik więc filtr zassał żywego ognia. Obroty max silnika to 2100, natomiast po zassaniu ognia takich obrotów silnika jeszcze nie słyszałem. Obrotomierz zamknął się na maxa, ratunkiem dopiero było wrzycenie 7(ostatniego) biegu by zadusić silnik.

Dziennie przejeżdzałem ok 100 km (jazda w 3-4 km pętli) po 15 000 silnik wyjęto z czołgu i poszedł na oględziny. Wyników nie znam - skończyła mi się zasadnicza służba wojskowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spawel98    0

Spoko wy tu o paliwie a ja mam problem w bizonie Z056 gdyż spada mu paliwo i ciężko go odpalić dlaczego >??? wymieniłem pompkę i nadal tak się dzieje czy jak założe odstojnik to coś pomoże czy co sie stało że tak się dzieje.... proszę o odpowiedź gdyż już sezon się zbliża.. ;D

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    631

na 99% masz gdzies nieszczelność w układzie... mi np przetarła sie rurka co idzie ze zbiornika i tez bede to wymienial...

objawy takie jak u Ciebie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez agromichu
      Jakie akumulatory polecacie do bizona z056? Potrzebuje dobrych bo najtańsze 5 lat wytrzymały ;/
    • Przez rafto
      Witam, jakie zakładacie opony do swoich wózków od hedera ? Zakładał ktoś opony pełne od wózka widłowego ? Poszerzał ktoś rozstaw kół ?
    • Przez mejtun
      Dzień dobry, 
      Jest tu ktoś kto wymieniał tą ( nie wiem czy dobrze to nazywam) półkę za podsiewaczem do której przykręcany jest grzebień na kilka śrub? 
      Jak się do tego zabrać? Półka przykręcona jest pod mocowaniem podsiewacza ale jak ją stamtąd wyjąć? Muszę wywalać sito górne z dolnym? Może ktoś mnie pokieruje?   
       


    • Przez jackowski11
      witam,
       
      jak zabrać sie do wymiany gumowego fartucha na łączeniu obudowy wentylatora z tylnym mostem?
      Poniżej zaznaczone czerwoną strzałką - z katalogu
       

       
      Pytanie nr.2.
      Czy istnieje jakiś patent na smarowanie łożysk wytrząsaczy bez ich demontażu/wymiany?
    • Przez BoNes
      Cześć jestem tu nowy.
      Wujek niedawno kupił Bizona Z056 z rozwalona cala instalacja elektryczna, niema w ogóle świateł i żadne czujniki nie działają,
      szukałem w internecie schematu instalacji elektrycznej ale znalazłem tylko do Bizona Z058 i z stad moje pytanie , czy ten schemat rożni się bardzo od modeli Z056 ? jeśli tak to w jakich miejscach, i czy warto robić nowa instalacje czy kupić gotowa ?
      Pozdrawiam.
      Słyszałem ze można zrobić ja na podstawie ursusa serii C-3xx, próbował ktoś ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj