Zaloguj się, aby obserwować  
PRZEMEK321

Paliwo do Bizona Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PRZEMEK321    2

zastanawiam sie czy bizon zo56 moze jeżdzic na tzw-paliwie BIO. czy ktoś z was uzywa takiego paliwa i czy nie ma z tego względu jakiś problemow z silnikiem czy tez spadkiem mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Na Bio nie ma żadnych przeciwskazań... Możesz lać i śmigać... Problemów również żadnych, same plusy co do żywotności itd...

Natomiast na B100 możliwy jest spadek mocy (możliwy, ale nie konieczyny podkreślam)... Na B20 nie ma odczówalnych zmian... <_<

Ogólnie to polecam Biopaliwo a zwłaszcza B20...

W sumie to temat już do zamknięcia, bo dalsze jego istnienie jest bez sensu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Raczej nic mu nie będzie ja kiedyś jezdziłem na roślinnym swoim Superem tylko dolałem 20 l ropy i ganiał tylko naleśnikami jechało za nim <_< <_<


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PRZEMEK321    2

dzieki za odpowiedz a co do tematu to moze nie zamykac -niech wiecej uzytkownikow sie wypowie o doświadczeniach z tym paliwem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Ja wlewałem swego czasu bioester dostępny na stacjach sieci 'Bliska' do mojej 'Beczki' 300D i nic złego się nie działo, tak więc w kombajnie na pewno też się nic nie stanie.

Wtedy tamto paliwo było około 20gr na litrze tańsze, ale przestałem to tankować, ponieważ nie podlegało ono pod zwrot akcyzy za paliwo rolnicze, tak więc mi się to na większą skalę nie opłacało...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Wypaliłem 100 litrów tego paliwa w C-360 ostatnio i wszystko było ok tylko zalatywało plackami ziemniaczanymi w czasie jazdy. <_< <_<


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario23    0

wiecie dlaczego nie chcieli wprowadzic biopaliw? problem polegał na tym, że w ustawie jest określone co nazywa się biopaliwem i są tam wyszczególnione parametry takiego paliwa, czyli np. jaki ma być stosunek paliwa z ropy naftowej do tego, jaki jest z biokomponentów. Do czasu wprowadzenia tej ustawy nie było mowy o czymś takim jak biopaliwo (lali co popadło i w jakich chcieli proporcjach). Może to dziwnie zabrzmi, ale teraz w biopaliwie jest mniej biokomponentów niż w zwykłym paliwie przed wprowadzeniem tej ustawy <_< .

 

Nie ma więc co się bać, że silnik się rozpadnie, bo jak do tej pory chodził na dziadostwie to na lepszym nic mu nie zaszkodzi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

DO C-330 leje wszystko co się nawinie bo silnik już w rozpadzie więc nie boje się o nic. Próbował ktoś jeździć na paliwie lotniczym?? <_<


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

I jak na nim chodzi ciągnik jest jakaś różnica w sile i spalaniu ? Skąd masz takie paliwo ? Może sam bym wypróbował <_<


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Chodzi tak samo jak na normalnym paliwie. Tego nie można chyba kupić w normalnych warunkach. Służy do czyszczenia maszyn i urządzeń w fabrykach.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

bzyku, domieszka benzyny (nawet jak będzie lotnicza) do paliwa do silników wysokoprężnych zawsze powoduje spadek mocy, nigdy wzrost...

A jak dolejesz zbyt dużo to po prostu w ogóle nie będzie diesel na tym 'chodził'...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

tam bio paliwo, lej "opał" tez bedzie chodził, czesciej wymienisz filterek paliwowy i tyle , znajdź sobie jakiegos goscia co ma suszarnie niech ci poda numer piec, kiotła czy dysz wtyrskowych co jest wymagane na stacji paliw i finał.. a po drugie to bizony na złom... <_< <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2303

ta bizony na złom ... - idiotyczne gadanie jak dla mnie :rolleyes: "kazdy orze jak może" jak nie stac polskiego rolnoka na nowy kombajn to i bizon wystarczyc musi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mareczek78    2

Co do bio - żadnych spadków mocy nie odczułem, opłacalne jeśli jest tańsze od ON ok 40-50 gr. ( no w grę jeszcze wchodzi akcyza, ale ja swój limit wyczerpuję no a do zbiornika coś trza lać).

Wada taka bio paliwa to taka że jest zasyfione jakby ktoś w nie nasmarkał.

Wlać do kombajnu ze 130 litrów przez lejek z gęstym sitkiemj wiąże się z tym, ze lejek ze trzy razy musiałem przedmuchiwać.

Po spalenu 350 litrów stracił wydajność filtr paliwa (filcowy). Na szybko zmieniłem go na drugi papierowy i tak zakończyłem sezon. W sezonie zużyłem 650 litrów bio

 

bzyku123456 pisze o lotniczym paliwie więc parę groszy z moich doświadczeń:

Służbę wojskową odbywałem w jednostce czołgowej. Pewnego razu do czołgu wlano mi paliwo testowe (mówili coś o nafcie lotniczej) dokładnej nazwu nie znam. Zalewano takil paliwen 4 óżnego rodzaju pojazdy w tym mój czołg T-72. Paliwo zupełnie inne od ON - przeźroczyste, prawie że białe, zapach ropy i nafty w jednym, lecz mało intensywny.

Praca silnika raczej nie odbiegała od pracy na ON. Najgoesze w tym paliwie była podatność samozapłonu od temperatury. Raz pękła mi rurka od pompki wstępnej paliwa tłoczącej paliwo do pompy wtryskowej. Jak paliwo poszło na kolektor wydechowy silnik zapalił się. W czołgu silnik zasysa powietrze z komory grdzie jest silnik więc filtr zassał żywego ognia. Obroty max silnika to 2100, natomiast po zassaniu ognia takich obrotów silnika jeszcze nie słyszałem. Obrotomierz zamknął się na maxa, ratunkiem dopiero było wrzycenie 7(ostatniego) biegu by zadusić silnik.

Dziennie przejeżdzałem ok 100 km (jazda w 3-4 km pętli) po 15 000 silnik wyjęto z czołgu i poszedł na oględziny. Wyników nie znam - skończyła mi się zasadnicza służba wojskowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spawel98    0

Spoko wy tu o paliwie a ja mam problem w bizonie Z056 gdyż spada mu paliwo i ciężko go odpalić dlaczego >??? wymieniłem pompkę i nadal tak się dzieje czy jak założe odstojnik to coś pomoże czy co sie stało że tak się dzieje.... proszę o odpowiedź gdyż już sezon się zbliża.. ;D

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    91

na 99% masz gdzies nieszczelność w układzie... mi np przetarła sie rurka co idzie ze zbiornika i tez bede to wymienial...

objawy takie jak u Ciebie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mareczek78
      Posiadam Z056 i chodzi mi o zmniejszenie podatności na przegrzewanie się silnika.
      W tamtym roku o sasiada pracował bizon, który na wlocie (siatce) do chłodnicy była przykręcona osłona. Z początko nie zwracałem na to większej uwagi. Potem dowiedziałem się, ze wtedy siatka tak nie zachodzi plewami. Podobno 1-2 razy na dzień tąsiatkę czyści.
      Ja kombajn kupiłem w tym roku. Znalazłem gościa, który załatwił mi takią osłonę.
      Jest to powyginana blacha ocynkowana, która odstaje od siatki na jakieś 25 cm, wyprofilowana na coś w rodzaju skrzynki.
      otwarta jest jedynie góra.
      Na chłopski rozum powietrze zostaje zasysane jedynie z góry, tak, że plewy z hedery nie przykleją się do siatki. Wpadnie jedynie to, co wzleci ponad kombajn. Aha ta skrzynia ma dolną ścianę w postaci zasówy, tak, żemożna ją wyjąć i wszystkie plewy i śmieci spadną na dół po jej otworzeniu.
      w komplecie jest też zabudowa do filtra powietrza - na podobnej zasadzie działa. Jak zamontyje zrobię fotki i podeślę zainteresowanym bądź wrzycę do galerii.
      Mama pytanie - czy ktoś stosyje takie urzączenie na swoim bizonie. W galerii u nikogo nie widziałem. No i jeżeli ktoś to ma, to jak to się sprawuje. Tak jak wspomniałem - podobno nie zachodzi plewami siatka, wloty powietrza...
    • Przez ceston
      Witam od czego jest ta dźwignią po lewej obok dźwigni od wysuwu motowidel prowadzi do siłownika na gardzieli od boku.


    • Przez slawus
      Czeka mnie remont silnika w Bizonie, czy ktoś ma namiary na dobrego i sprawdzonego fachowca z woj. mazowieckiego, no i może zna ktoś orientacyjną cenę tego "zabiegu" bo może lepiej kupić drugi silnik np. po remoncie. Z góry wielkie dzięki.
    • Przez Chmielok56
      Na rozgrzanym silniku cisnienie jest 2,7-3.0 bara, dobry wynik? Bo czy wymiana zaworu redukcyjnego by coś pomogla.? 

    • Przez agacia691
      Witam 
      Proszę o pomoc, gdyż tak jak w temacie po odpaleniu kombajnu sygnał od zaniku ciśnienia trąbi cały czas i podobnie nie świeci kontrolka. Został wymieniony czujnik zaniku ciśnienia, przekaźnik oraz rozebrany i wyczyszczony ten ''grzybek'' od rozłączania sygnału niestety nic nie pomaga. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj