Zaloguj się, aby obserwować  
adrian300895

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610

Polecane posty

mav    1

radekjohn1640 przeczytaj regulamin - zebys sie potem nie zdziwił że nie możesz wiecej pisac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fendt 312 vario z tms wychodzi mi jakieś 280brutto,df w wersji profiline wyjdzie gdzieś ok 275tys brutto z johna i valtry już zrezygnowałem to co pomiędzy tomi dwoma wybrać df w bardzo dobrym wyposażeniu :( HELP :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Ja osobiście brałbym DF bo według mnie Fendt to przereklamowana firma i tu płacisz dużo za markę no i nie wiem jak to się ma ale chyba do Fendta są droższe części ale to tylko słyszałem a czy tak jest to nie wiem.

Może ktoś wie jak się mają ceną części, czy Fendt ma droższe części od DF-a? I jak to jest z przeglądami czy są duże różnice?

Bo to też się dużo ma się do wydatków. A wracając jeszcze to co do tej serii DF-a z 6 garowym silnikiem to słyszałem od kilku posiadaczy tego ciągnika, że gorzej spisuje się niż jego 4 garowi bracia. Ale mogły się im trafić gorsze ciągniki albo wyolbrzymili to zbyt bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja się jedynie boję tego że df to jest to samo co same i lamborghini tylko kolory inne ( a ja mam takie zdanie że lamborghini to dziadostwo :) ) ale to tylko i wyłącznie moje zdanie mylę sie czy nie :( Może jednak deutz-e są lepsze od tych dwóch pozostałych sam niewiem :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

To znaczy masz złe zdanie bo to nie dziadostwo. Ale DF powinien być lepiej wykonany bo to w końcu król tej spółki ale jednak to bardzo podobne ciągniki i różnią się tylko trochę częściami i kolorami ale to jednak dobra marka i same i lambo tez ludzie może narzekają ale jak już kupią to zmieniają zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Ej kolego nie mów że Lambo i DF to dziadostwa!

Masz chyba jedno lambo więc nie narzekaj.

A jeśli tak sądzisz to podziel się z nami swoim doświadczeniem dlaczego to dziadostwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
on12321    0

powiem tak john deere to szmelc te ciagniki byly kiedys dobre teraz maja slaby uciag i wogole nie sa dobre wedlug mnie wybierz valtre te cigniki spisuja sie w każdych warunkach i moga pracowac przy wszystkim a deutz jest dobrym ale nie najlepszym ma dobra przyczepnosc moc ale w kabinie nie pomojemu do wszystkiego daleko:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
powiem tak john deere to szmelc te ciagniki byly kiedys dobre teraz maja slaby uciag i wogole nie sa dobre wedlug mnie wybierz valtre te cigniki spisuja sie w każdych warunkach i moga pracowac przy wszystkim a deutz jest dobrym ale nie najlepszym ma dobra przyczepnosc moc ale w kabinie nie pomojemu do wszystkiego daleko:P

A świstak siedzi i zawija w sreberka :(-krótko-masz aby 15 lat ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

To jak ktoś mówi się nie ma od wieku bo czasem 14 latek mówi mądrzej od 30 latka.

Porównując na polski rynek to: Nie wiem może już coś się zmieniło ale ja wiem,ze Lambo r6 są dostępne z nowymi kabinami trochę okrąglejsze od DF-a i mają okrągłe lampy na dachu a nie kwadratowe ja w Df-ie a co do środka to nie wiem czy jest inaczej lecz Df i Same jeszcze chyba nie wpuścili ciągników z takimi kabinami na polski rynek nawet nie wiem czy w same takie kabiny są ale w DF-ie są ale w Niemczech a w Polsce chyba jeszcze nie. Lecz przypominam może już się zmieniło i może już są dostępne ciągniki z takimi kabinami.

Silniki siedzą takie same w tych trzech 6 garowych braciach. Same montuje chyba jeszcze stare silniki ale pewien nie jestem. te starsze silniki były słabsze i nie oszczędne.

No i kolorem i trochę sam się od nich różni maską a lambo i DF mają identyczne maski tylko inne kolory i trochę inne kolory wnętrza a tak to bardzo podobnie.

Z tego co wiem ale mogę się mylić to DF ma wersję zwykłą i profline a lambo i same takich wersji nie mają gdzie trzeba dobierać poszczególne wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

też mają wersje, ja na swoje złego powiedzieć nie moge, ciekawe jest to że kolega Adrian uważa że df jest dobry a Lambo szmelc, Fendta też mam ale w porównaniu do DF to troche inna półka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
on12321    0

nie mam 21 lat a ze wy widzicie to ze ladnie moze wygladaja i sa ciezkie to juz inna sprawa mowie to co wiem i z doswiadczenia johny sie skonczyl sa lepsze ciagniki o wiele wystarczy popatrzec w rangingi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

wiec z czym valtra jest taka dobra?? bo moim zdaniem to raczej jd to ona nie podskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Tak czytam co piszecie i mam juz taki metlik ze sam nie wiem co lepsze jest Valtra czy JD .. bo tez mam podobny dylemat jak Adrian tylkoz e w grw wchodza torche mniejsze modele a mianowicie Valtra N92 i JD 6230 nic innego.. na poczatku bylo ze Valtra i wogole potem po przemysleniu i poczytaniu na forum stwierdzilem z kuzynem ze JD bedzie lepszy bo jesy masywniejszy i lepiej sie nada do pracy polowych chociasz zaden z nich nie pojdzie w 4 obracanej bo maja za malo koni a za szerokie kapcie .. no i teraz czytajac wasze wypowiedzi sie zastanawiam co bedzie lepsze Valtra czy JD wiem ze co osoba to inna opinia i poglady .. ale wiem ze saidad ma 100Konnego Jelonka tylko ze z tych starszych i radzi sobie lepiej od Pronara 160konnego z takim samym sprzetem ..

 

Valtra napewno pewnie jest oszczedniejsza od JD .. ale JD wydaje mi sie ze jest bardziej wytrzymaly niz Valtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefarmer    178

no własnie jeśli ma 100 konnego jelenia ale z tych starszych modeli to gretuuje mu wyboru :( u nas PGR-y maja trzy john deere: 6910,6910 i 8410 .Pracuja u nich na ponad 1000 ha i spisuja sie znakomicie z tym ze przy ktoryms z z nich musieli wymienic rewers,. aha za to mój sasiad ma JD 6620 to wiecej stoi przez awarie niz jezdzi otatnia usterka to nowa instalacja 8000zł oraz przednia szyba 1000zł :):) co do poglądów to ja osobiście jestem za valtra,kazdy ma swoje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Kuzyn tez pierw gadał ze Valtra ale z tego co slyszalem i widzialem jak stalem w kolejce z rzepakiem jechał N121 i kopcila z dwiema nie za duzymi przyczepkami kazda tak ma czy tylko ta jest tak zle uzywana ze kopci .. bo slyszalem do iinego kolesia ze ten kierowca to Kat dla ciagnikow .. sasiad ma cos 6300 cos z tej seri jeszcze starszy no osttanio mu cos przedni naped poszedl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darkos    1

Z własnego doświadczenia wiem, że Valtry "puszczają dym" czasami przy uruchamianiu silnika i zwiększaniu obrotów, ale gdy już się wejdzie na odpowiednie obroty to nie powinny tego robić. Moja N111 czyli około 10 KM mniejsza od N121 bez problemu radziła sobie w żniwa z ładunkiem ponad 10t, a w sianokosy z około 16-18t ( wiem, że być może to nie dużo dla 120 KM, ale nie miałem okazji jeździć z większym ładunkiem), ale jak mój tata ostatnio powiedział "tym ciągnikiem trzeba umieć jeździć".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

teraz prawie kazdy ciagnik przy zwiekszeniu obrotow pusci dymek .. ale tamta Valtra to juz troche za mocno puszczala ale moze byc jak ty mowisz ze tym trzeba umiec jezdzic bo np. MF osiaga maks mocy przy 2tys obrotow a nie ktorzy mu gniota do konca a ciagnik zamiast zyskac moc to ja traci po wyzej 2tys obrotow i tylko pali wiecej .. jak gdzies na forum czytalem MF5455 pali jednemu kolo 15l w transporcie a inny uzytkownik tego samego MFa mowil ze jemu pali 6-7l wiec tez widac umiejetosc jazdy ..

wujka MF255 caly czas puszcza dymek a jak mu depniesz to leci wieksza hmurka .. no ale to stary jzu ciagnik po 3 kapitalkach ..

 

wiec Valtry tak jaka JD pewnie tez puszczal by dymek .. ale ktory z nim jest masywniejszy i wiekszy wykorzystanie mocy. np. w orce z tym samym plugiem powiedzmy 3x55; agregatem aktywnym i siewnikiem 3m .. bedzie sobie radzil lepiej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

To, że JD produkuje teraz "szmelc" to gówno prawda!

Wiadomo,że kiedyś były mocniejsze ciągniki bo kiedyś skupiali się na mocy a teraz skupiają się na elektronice i chociaż siedzi sobie silniczek w ciągniku to i tak musi być podpięty pod elektronikę i wszystkie inne duperele i przez to zamiast zyskać mocy i się nie psuć oni tracą moc bo chociaż maja wybite więcej to tracą na tych wszystkich elektrycznych wzmacniaczach i im więcej elektroniki tym częściej ciągnik się psuje tak już jest po to aby serwis miał zarobek bo co za zarobek jest ze sprzedaży 2/3 dochodu taki producent ciągników zarabia z serwisu bo sama sprzedaż maszyn to tylko 1/3 całego dochodu i po to jest tyle elektroniki i psuje się każdy bo tak je robią aby się psuły i aby zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
też mają wersje, ja na swoje złego powiedzieć nie moge, ciekawe jest to że kolega Adrian uważa że df jest dobry a Lambo szmelc, Fendta też mam ale w porównaniu do DF to troche inna półka

 

A fendt w porównaniu do df-a to wyższa czy niższa półka :(:)

 

Kuzyn tez pierw gadał ze Valtra ale z tego co slyszalem i widzialem jak stalem w kolejce z rzepakiem jechał N121 i kopcila z dwiema nie za duzymi przyczepkami kazda tak ma czy tylko ta jest tak zle uzywana ze kopci .. bo slyszalem do iinego kolesia ze ten kierowca to Kat dla ciagnikow .. sasiad ma cos 6300 cos z tej seri jeszcze starszy no osttanio mu cos przedni naped poszedl

 

Mój kolega kupił valtrę N121 i mówił że na początku kopciła ale teraz jest spoko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj