Gość Profil usunięty

ustawianie zaworów w ursusie 1224

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

  ..

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    107

jeśli chodzi ci o zawory na cylindrach to nie ma kolejności bo co za różnica tylko musisz tak ustawiać żeby się nie pogubić który zrobiony a który nie. no i oczywiście ustawiając konkretny zawór to dzwigienka musi być luźna ( nie może być to moment wciskania zaworu przez nią )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

,,

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    10

Witam własnie tez mam zamiar ustawic zawory w swoim 1224 i tak wpsowa692 podał kolejnosc pracy cylindrów co ujmie troche pracy i zbednego krecenia ;) to niech jeszcze ktos by podał na ile ustawic te luzy zaworowe??? :blink: bo troche szukałem i sa tylko wpisy do 80-tek 0.3mm sacy i wydechowy... Czy w 1224 jest ta sama wartosc? A i w jaki sposób najprosciej i najwygodniej zakrecic wałem korbowym??? Z gory dzieki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    10

Dzieki ;) a jak tym silnikem zakrecic od tak po troszeczku bo rozrusznikem bedzie ciezko wylapac odpowiedni moment... W c-360 np otwiera sie okenko od sprzegła i kreci jak chce :rolleyes: a jak to tu zrobic moze z przodu przy kole pasowym dobrac klucz i pokrecac czy rozrusznik  wykrecic i wtedy za wieniec pokrecac bo przy sprzegle sa te pompy i chyba niema jak tam zakrecic walem?????? Traktor mam od roku i jeszcze go nieznam dobrze i licze na jakes wskazówki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    316

W 1224 też masz okienko na kole zamachowym, Od strony pompy wtryskowej, jest takim korkiem kwadratowym z gumy zatkany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    10

Ok dzieki za info teraz trzeba sie brac za robote bo troche zachodu bedzie zeby sie dostac do tych zaworów... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wz19    0
Napisano (edytowany)

Ja ustawiam inaczej tzn. ssący 0.25 (nie może być ani setki mniej) a wydechowy 0.40 luźno ma się przesuwać szczelinomierz  (max. 0.45). Różnie już próbowałem ale tak jest najlepiej, dymku prawie nie widać. 

Edytowano przez wz19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Przy rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ciśnienie oleju w spada poniżej 1, na max obrotach 3,5 , słyszałem że założenie filtrów PP zamiast bąka tymczasowo załatwi sprawę. Czy ktoś to potwierdzi, podnosi się ciśnienie oleju? PP mają większy opór, może to jest z tym związane. Napewno lepie czyszczą olej. Ale sama podstawa pod filtry kosztuje 300zł
    • Przez Rafii
      Witam, dziś wziąłem się za wymianę oleju w 902. Po odkręceniu korka spustowego wypadł kawałek żeliwa(zdjęcie ). Jak myślicie od czego to może być. Mocowanie podpory wału?
      Miska tak czy inaczej pójdzie w dół w celu oględzin.
      Jeszcze jedno . czy żeby odkręcić miskę muszę pod skrzynie pośrednią podstawić wózek-lewarek?



    • Przez HornetZnawca
      Witam pytanie które wielu ludzi twierdzi różnie,jedni mówią że tylko do startowania one są i nie wolno długo używać a jedni mówią że można używać cały dzień (ma działać hehe)...Mam 3 biegową skrzynie i z pługiem 2 polowa jest za wolna a 3 za szybka...
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.