Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

ustawianie zaworów w ursusie 1224

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
1224
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

  ..

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

jeśli chodzi ci o zawory na cylindrach to nie ma kolejności bo co za różnica tylko musisz tak ustawiać żeby się nie pogubić który zrobiony a który nie. no i oczywiście ustawiając konkretny zawór to dzwigienka musi być luźna ( nie może być to moment wciskania zaworu przez nią )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

,,

Edytowano przez mati667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    10

Witam własnie tez mam zamiar ustawic zawory w swoim 1224 i tak wpsowa692 podał kolejnosc pracy cylindrów co ujmie troche pracy i zbednego krecenia ;) to niech jeszcze ktos by podał na ile ustawic te luzy zaworowe??? :blink: bo troche szukałem i sa tylko wpisy do 80-tek 0.3mm sacy i wydechowy... Czy w 1224 jest ta sama wartosc? A i w jaki sposób najprosciej i najwygodniej zakrecic wałem korbowym??? Z gory dzieki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Ustaw wszystkie na 0,3 mm i powinno wszystko być dobrze.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    10

Dzieki ;) a jak tym silnikem zakrecic od tak po troszeczku bo rozrusznikem bedzie ciezko wylapac odpowiedni moment... W c-360 np otwiera sie okenko od sprzegła i kreci jak chce :rolleyes: a jak to tu zrobic moze z przodu przy kole pasowym dobrac klucz i pokrecac czy rozrusznik  wykrecic i wtedy za wieniec pokrecac bo przy sprzegle sa te pompy i chyba niema jak tam zakrecic walem?????? Traktor mam od roku i jeszcze go nieznam dobrze i licze na jakes wskazówki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    256

W 1224 też masz okienko na kole zamachowym, Od strony pompy wtryskowej, jest takim korkiem kwadratowym z gumy zatkany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    10

Ok dzieki za info teraz trzeba sie brac za robote bo troche zachodu bedzie zeby sie dostac do tych zaworów... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wz19    0
Napisano (edytowany)

Ja ustawiam inaczej tzn. ssący 0.25 (nie może być ani setki mniej) a wydechowy 0.40 luźno ma się przesuwać szczelinomierz  (max. 0.45). Różnie już próbowałem ale tak jest najlepiej, dymku prawie nie widać. 

Edytowano przez wz19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.