Polecane posty

Adi96    1848

To dajesz pieniek lub jakieś cegły pod most  i w czym widzisz problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nikt tu nie ma nic za zle poprostu za malo szczególow podales a kazdy przypadek jest inny spotkalem sie z tym ze gosciu kupil 60tke w skrzyni koszu satelit i zwolnicach zamiast oleju byl smar z olejem jadalnym latem nic sie nie dzialo bo smar rzadki byl a zima silnik zdechl bo nie mial sily krecic czy inne prowiziryczne rozwiazana typu szmaty w kolumnie kierowniczej a ciagnik wygladal jak z fabryki

wiec kazdy przypadek jest inny nie mozna patrzec schematycznie czasami jedna pierdułka typu podkladka czy nit moze sprawiac wiekszy klopot jak urwany wal czy cos wielkiego gabarytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aezakmi666    21

Witam panowie prosil bym o pomoc w zlozeniu walkowa . Rozwalilo mi lozyska z dwoch stron wymienilem na nowe ale rozwalilo tez taka podkladke ze sprezynka i za cholere nie wiem jak ona ma wchodzic na walkolo. W katalogu jest ze sprezynka idzie pierwsza a potem ta podkladka ale jakos to dziwnie wyglada jak wlozyc odwrotnie to ta podkladka wchodzi wpustem pod tryb. I teraz prosil bym o pomoc jak to wlasciwie zlozyc i ktora strona ? Prosze o pomoc i przepraszam za bledy pisze telefonem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BednaR    0

Witam,

Mój tata robił kompletny remont kupionej 60-tki i  przyszła kolej na hamulce i zwolnice. Wystąpiły teraz 2 problemy.

1. odnosi się do tego, że po naprawie i ustawieniu hamulców jeden z nich piszczy przy jeździe. Gdy nie były ustawione i odpowietrzone to nie występowało, ale i jasne, że wtedy nie było hamulców. Z tego co wiem tarcze i bęben są stare(nie były zużyte, gdyż hamulec wcale nie działał już od dłuższego czasu) i wymienione był cylinderek. Oczywiście wszystko oczyszczone, sprawdzone i założone.

2. przy jeździe słychać stuki - 2 razy na pełny obrót koła, mniej więcej każdy w połowie obrotu. Stuk występuje nawet bez obciążenia. Łożysko było luzowane, wałek był wymieniany i ten mniejszy tryb. Większy został stary, mimo że był delikatnie wyszczerbiony na dwóch czy trzech zębach.

Spotkaliście się może z takimi sytuacjami? Co może być nie tak.

Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7878

ogólnie te tryby wymienia się parami bo mały poszedł nowy i teraz zęby docierają się według zębów na starym i będzie chrobotać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian315    4

Pękła mi w c360 pochwa przy zwolnicy podczas pracy i przy okazji pękła półoś ta która wystaje ze zwolnicy (odpadło koło) i teraz mam pytanie , jetem w trakcie poszukiwania używanej  kompletnej zwolnicy z pochwą , czy we wszystkich c360 były takie same czy są jakieś różnice np. w zależności od rocznika ? Na co zwracać uwagę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przecież tylko w 4011 było 51 zębów a w c-360 52.Jedynie różnica może być w długości wału koła czyli jak nazwałeś półośka od 86 roku była dłuższa  na dwie nakrętki może jedynie trzeba dać głębszą osłonkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrp88    172

Zobacz jakie masz bebechy w dobrej zwolnicy (ilość zębów) i szukaj takiej samej. W mojej c-360 jedna zwolnica była od 4011...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak kupisz zwolnice to sprawdzaj co jakiś czas raz do roku wystarczy śruby od zwolnicy czy nie sa poluzowane.Bo u mnie też pochwa pękła z powodu obluzowania się śrub a to się zdarza w c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian315    4

Dokładnie u mnie też pękła z powodu obluzowania śrub. Moja c-360 jest 83 roku. Czyli wystarczy policzyć zęby na dużym kole zwolnicy i reszta powinna być taka sama?

Co by się stało gdyby zostały założone 2 różne zwolnice o różnej ilości zębów ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Każde koło będzie napędzane różnym momentem a różnice w przełożeniu, obrotach  będzie  wyrównywał mechanizm różnicowy. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Może i będzie wyrównywał, ale to skutkuje ciągłym obracaniem się satelitów i szybszym zużyciem. Adi96, mała poprawka. Zwolnice 4011/C-355 mają 12/55 przełożenie, a C-360 11/56 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak ciągnik robi na pięciu hektarach to mu życia braknie zanim się to zużyje. W każdym razie zwolnice  powinien mieć obie takie same.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian315    4

Niestety ale jakoś trzeba sobie radzić (zapomniałem dodać że prawie połowa powierzchni  to łąki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Tyle tego złomu jest że na pewno coś znajdziesz,jeśli były by zwolnice od 55-tki czy od 40-stki w  dobrym stanie to wziął dwie i przełożył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2
Panowie mam problem z prawa zwolnica, przed remontem tylnego mostu luzowala mi sie zwolnica, doslownie po kilku godzinach jazdy byla juz szczelina rzedu 2mm pomiedzy pochwa a zwolnica, potrafilo zrywac łby śrub jak byly dokrecone na chama, raz zerwalo nawet gwint w srubie. Z racji ze byl planowany remont tylnego mostu, wyminilem atak, wszystkie lozyska w tylnym moscie jak i pierscienie oporowe, w zwolnicach to samo, tryby mialy minimalny luz wiec zostaly stare, pół osc też nie miala oznak skrzywienia, po złożeniu problem odkrecajacej sie zwolnicy powrocil, ktos ma moze jakis pomysl co do przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2
Zawsze byly zakrecane 8.8, takie sa orginalne, klej tez probowalem, zawsze z podkladkami sprężystymi i dalej sie odkreca, mozliwe ze tryb ma "bicie" lub cos nie tak z obudowa zwolnicy? Chociaż łożyska pasowały dobrze. Problem wystepuje tylko z jednej strony. Na poczatku myslalem ze to przez wyeksploatowany atak bo strasznie wyrobiony byl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Może po prostu masz gwinty rozklekotane że nic ci nie trzyma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sasiadowi tez tak sie robilo gwinty byly tak wyrobione bo targal za ciezkie sprzety 60tke traktowal sprzetem pod 80tke czy zetora przegwintowalem z 16stek na 18stki klej podkladki trzyma jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

10.8 i podkładka koronkowa lub te co seweryn podał


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    887

Jeśli gwinty ok to dać nowe śruby i podkładki  wziąć pręta 6 i wywinac obręcz i pocheftowac każda śrubę do obręczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj