Polecane posty

MarcinC360    32

U mnie znów przy ruszaniu słychać stukniecie w lewej części tylnego mostu lub zwolnicy, pewnie zęby już zużyte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 Przykręcić . Również pozdrawiam . :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na początek porządne twarde śruby, podkładki sprężynujące, klej do połączeń gwintowanych a ostatecznie zaspawaj :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

U mnie to jakiś czas to się odkręca ale tylko w prawej ale w sumie bardzo rzadko,ale jak właśnie była poluzowana było powodem pęknięcia zwolnicy  a właściwie pochwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Śruba śrubie nie równa a jeśli tobie popuszcza zwolnica to albo kiepskie śruby się naciągają, albo popuszczają bo są kiepsko zabezpieczone przed odkręceniem lub jak kolega wspomniał jest inna przyczyna.  


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To nie ma znaczenia. Zwolnica ma być tak mocno dokręcona żeby opór jaki jest pomiędzy kołnierzem pochwy a mostem czy zwolnicą był taki duży by nie pozwolił się jej przemieszczać w żadnym kierunku. Porządne śruby klej podkładki i skręcaj jeszcze raz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Cieknie mi zwolnica od strony koła. Mam zamiar na dniach wziąć za rozbieranie ośki koła, żeby wymienić ten uszczelniacz. Ciężko wybić to oś, bez jakiegoś ściągacza? Na co mam zwracać uwagę przy rozbieraniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

A gdzie tam masz jakieś "ośki koła" ? Może Ci chodzi o wał koła bo jeśli tak to zwracaj uwagę aby nie uszkodzić gwintu na końcu wału koła oraz o poprawnym założeniu sprężyny wału koła. Wybijesz bez problemu.

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Pewnie, że chodzi o "wał koła". Nawet tak w książce jest napisane. smile.png  Dzięki za cenne uwagi. 

Zwolnica już zdjęta. Dzisiaj biorę się za hamulce, jutro za Wał koła. 

Edytowano przez michal009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diwad890    10

witam,orientujecie się może ile kosztuje robocizna jednej zwolnicy,chodzi mi o remont hamulcy tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

koszt flaszki z sąsiadem... jak już 60tki nie da rady samemu zrobić to już jest źle. Jak dla ciebie to 300zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    67

Witam!
Od pewnego czasu cos rzezi okropnie w okolicy tylnego lewego kola ale tylko gdy ciagnik ma bardzo ciezko. Np. w plugu przy glebokiej orce.Bez obciazenia nic nie slychac. Hamulce zylety, tasma recznego luzno. Luz kola normalny, jak to w 60tce. Co to moze sie dziac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Poczekaj na wróżkę. Zamiast pisać tematy na forum to instrukcja obsługi w rękę i rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    67

Gdybym chciał rozbierać to już bym to zrobił. Bardzo pomagasz takimi odpowiedziami muszę przyznać. Ale dzięki chociaż za zainteresowanie.

Mechanik niema czasu a ja sam nie poradzę zwolnicy z pochwą. Coś mam jeszcze tłumaczyć? Pytam , bo może ktoś miał podobnie, może któreś łożysko i dałoby się wymienić bez "rozbebływania".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moga byc luzy na łozysku albo trybach tak czy siak remont nie ominie moja sugestia przeczytac caly ten temat nikt w ciemno nie wywróży co dolega twojemu ciagniczkowi naklepiej jesli nie chcesz rozbierac sprawdz łożyska te pod pokrywkami zwolnic jesli tu jest oki to wolaj mechanika

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Słuchaj kolego nikt tu nie ma szklanej kuli i nie powie co dokładnie jest bo nie zna twojego ciągnika.Przyczyn może być kilka nie da się za bardzo ustalić że na pewno to.Budowa c-360 jest bardzo prosta wystarczy składać odwrotnej kolejności jak się rozbierało a wystarczą podstawowe  umiejętności z mechaniki i ruszenia trochę głową jeśli dla ciebie Czarna magia to przeczytaj instrukcję napraw jest na internecie w wersji elektronicznej.Kto ci każe samemu zdejmować zwolnice?  Wystarczy sposób  nie chce mi się tłumaczyć więc podsyłam filmik https://www.youtube.com/watch?v=jQ0bmsNWaVQ 

 

Wystarczy  trochę sprytu i ruszenia głową a nie samymi mięśniami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    67

Dziękuję koledzy za podpowiedzi a w szczególności za filmik (bardzo fajny).

Chciałbym też dodać, że skoro jestem nowy na forum nie znaczy, iż jestem idiotą i nie mam mózgu.

Przeczytałem kilkadziesiąt tematów na forach o zwolnicach, hamulcach i mostach w 60tce.

Nigdzie nie spotkałem się z sytuacją. że rzęziła tylko pod obciążeniem.

I chyba logiczne jest, że skoro walnęłoby np. łożysko na wale koła to nie muszę zdejmować zwolnicy, żeby je wymienić - TAK?

Co innego jak walnęło coś głębiej. Dlatego pytam o konkretny przypadek a tu co jeden to mądrzejszy. Rozbierać wszystko i już. wróżki i szklane kule.

Narobić się zawsze zdążymy - po tą są takie fora, żeby sobie pomóc i ..........mniej się narobić. Wiem, że 60tka to proste urządzenie. Znam ją odkąd pamiętam. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    67

Tak, lepiej nic nie robić. Jak Ci strzeli czujnik ciśnienia i zapali się kontrolka od smarowania to rozbieraj silnik, szlifuj wał i nowe panewki!

Nic merytorycznego nie wnosisz tylko swoje wywody. Nie siedzę na du...ie całe dnie i nie pije piwka pod sklepem. Zapierdzielam zawodowo w pracy i na gospodarstwie. Dodatkowo też w weekendy. Nie mam czasu nadmiarowo i nie nudzę się więc pytam, a nie "się użalam". Jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia to po prostu nie pisz.Twoje wypowiedzi nic nie wnoszą w temacie tylko zaśmiecają forum a co za tym idzie moje też, bo odpisuję na Twoje mądrowanie się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj