Polecane posty

izydor6280    1153

 

witam. Panowie mam problem z łożyskiem na półosi tylniej prawej mianowicie co je dokrece tak aby luzu nie było to dosłownie po 10 km sie luzuje ma ktos pomysł czemu nawet zakontrowałem druga nakretka juz i nic nie pomogło luz jak sie robił tak sie robi...?

 

może masz zerwany gwint na półosi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal912    194

Witam. A
Witam. Od niedawna mam problem z C360 w prawym tylnym kole słychać takie pykanie. Co to może być? Co powinienem sprawdzić na początku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

dźwignij tył i szukaj luzów na kołach.. może łożyska się kończą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

może łożysko, może odkręca się zwolnica, a może pęka lub luzuje się gwiazda czy obręcz


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wachuswiak    1

Witam

Mam problem z simeringiem na półosi w zwolnicy. Wymontowałem go tak samo jak na tym filmie  https://youtu.be/DyuMiEy-Xps?t=333 i teraz nowy nie chce wejść na swoje miejsce, próbowałem go wbijać przy pomocy rury która dosyć ciasno wchodzi na półoś, czy za mała średnica rury jest przyczyną że nie mogę wbić tego simeringa?

Edytowano przez wachuswiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam  

 

Przed wbiciem nowego simeringa oszlifuj na kamieniu bardziej krawędź tak aby łatwiej pasował w tą obudowe. 

Posmaruj olejem i delikatnie nabijaj. Ta obudowa zwolnicy jest często bardzo ostra i ciężko się je nabija aby nie skrzywić zniszczyć simeringa.

 

Już nie pamiętam jaką rurą to nabijałem ale musi być zbliżona wymiarem do zewnętrznego wymiaru simeringa.

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

a nie mozna by tego jakos delikatnie nagrzac (oczywiscie elementu zwonicy ) i spróbowac to wbic ?? a rurke aby spasował to mozna stoczyc na tokarce aby idealnie spasowała ze srednica simeringa albo zeby go nie uszkodzic to idelnie płaski kawałek drewna z otworem wiekszym niz zrednica wałka pólosi i na góre rure a na dole simering nie wiem czy dobrze mysle jakby cos to poprawiajcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wachuswiak    1

Dziękuję za rady

Ostatecznie ojciec zadzwonił po mechanika który przyjechał bez narzędzi i skończyło się na tym że posmarował simering oliwą i położył na niego stare łożysko które pasowało wymiarami i w to łożysko uderzał tą rurą którą miałem.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

C-360 jaki ma typ zwolnicy  ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MirekWraga    0

witam

mam ursusa c360

czy ktos jest w stanie powiedzieć dlaczego w lewą piaste koła tylnego obracam normalnie rękami a prawej nie mogę oborcić dopiero przy pomocy klucza lub innej pomocy ?? co jest przyczyna takiego stanu . oraz zauważyłem ze miedzy korpusem a piastą sączy sie olej po piaście . w taki sposób sie tam dostać by uszczelnić układ ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może taśma od ręcznego, może coś jest zatarte w zwolnicy i bliżej mostu,zdjąć zwolnice i patrzyć,

 

cieknie Ci olej między piastą a korpusem zwolnicy i leje się po feldze czy koło pochwy wyżej?

 

Dawaj fotkę.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Może po prostu cylinderek nie odbił i jedna szczeka  hamuje  bez rozbierania nic nie wskórasz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MirekWraga    0

tasme od recznego wymieniałem ostatnio i jeszcze jej nie naciągnołem jest luźna. olej sączy sie na piaste i na felge. a czy przyczyną może byc to ze otwór w moście w który wchodzi wałek ze zwolnicy jest nie na środku tylko lekko po prawej stronie ?? na drugim kole był na środku .

 

cylinderek też wymienialem razem z ręcznym .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Takich rzeczy jeszcze nie słyszałem i nie widziałem żeby otwór w pokrywie dyfra był z boku, szok.Bo chyba o to chodzi.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MirekWraga    0

ja tez nie wiem . pierwszy raz wziąlem sie razem ze szwagrem za remont hamulców przede wszystkim, lecz w trakcie remontu wychodza inne usterki . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wrzuć koniecznie kilka zdjęć, to uprości sprawę, sam jestem zaciekawiony tym otworem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MirekWraga    0

zdjęć nie zrobie bo zwolnica jest założona . piasta cieżko sie kręciła bo jednak ta nowa taśma hamulca recznego trzyma troszke chodz jest poluzowana.

a jaki olej powinno sie wlać do zwolnicy ?? Hipol 50 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Możesz wlać od najtańszego do najdroższego byle był gęsty -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal912    194

Witam mam problem z pykaniem w tylnej prawej zwolnicy. Na początku myslalem ze chodzi o łożyska na piaście, więc je wymienilem. lecz problem dalej istnieje. Co to jeszcze może być?? I napewno nie gwiazda bo juz ją dokręcałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

łożyska ciasno weszły ???

cały czas słychać ???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal912    194

Łożyska weszly ciasno. Tak cały czas słychać takie pstrykanie w prawym kole. Pewnie bede musiał zwolnice rozbierac, ale to dopiero jak w polu sie obrobię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj