bartek33073

Wyciek oleju z pod zwolnic Ursus C-330

Polecane posty

Adrian12345    3

Witam dość nie dawno zauważyłem wyciek ze zwolnicy prawej w moim ursusie 330M.Postanowiłem zabrać się za wymianę uszczelek,ale napotkałem problem mianowicie koło nie chce zejść.Próbowałem już wszystkiego a one nadal nie chce zejść.Załączam załącznik na którym zanaczyłem rzecz przez którą może być ten problem, może ktoś z was pomoże mi rozwiązać problem.

post-57096-0-03234800-1384974945_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

szarp aż zlezie tylko żeby ciągnik stabilnie stał bo se bigosu narobisz jak spadnie na ziemie :) też mam taki jeden (w wakacje kapnąłem że mam 2 rożne te wały) to bezproblemowo zeszło koło bo w wakacje zdejmowałem i ten drugi kiedyś też na taki wymienie bo wygodniej koło zakładac

a tak w ogóle to to koło przykleiło się do piasty i nie chce drgnąc czy blokuje przez to co oznaczyłeś ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Podnieś i osadź te koło porządnie, zaopatrz się w jakiś porządny młot i walisz nim od tyłu w oponę, 2-3 uderzenia i przekręcasz trochę koło i znów 2-3 uderzenia i obrót. I tak powtarzasz aż zejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4

ściągaj piastę razem z kołem dużo mniej kręcenia, a zrobisz tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian12345    3

Podnieś i osadź te koło porządnie, zaopatrz się w jakiś porządny młot i walisz nim od tyłu w oponę, 2-3 uderzenia i przekręcasz trochę koło i znów 2-3 uderzenia i obrót. I tak powtarzasz aż zejdzie.

Kolego próbowałem tak jak napisałeś gdzieś około 20 razy i nic nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

I nic sie nie ruszyło? To chyba by przyspawane musiało być :D Ja na M-ce zostawiam obciążniki i po kilku strzałach same koło schodzi. Spryskaj WD-40 i próbuj do skutku, jeśli nic koła nie trzyma, to nie ma opcji, żeby nie zeszło

 

@strd - dużo mniej kręcenia? Śmiem wątpić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian12345    3

I nic sie nie ruszyło? To chyba by przyspawane musiało być :D Ja na M-ce zostawiam obciążniki i po kilku strzałach same koło schodzi. Spryskaj WD-40 i próbuj do skutku, jeśli nic koła nie trzyma, to nie ma opcji, żeby nie zeszło

 

@strd - dużo mniej kręcenia? Śmiem wątpić

Powiem ci szczerze że jutro jeszcze spróbuję z obciążnikami i zobaczę co z tego wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Jak weszła to i zejść musi. Pytanie co ją tak trzyma, może sworzeń ustalający, ale on za krótki na to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

powiedz co zrobiłeś że zeszło skoro wcale nie chciało się ruszyc bo mnie to bardzo ciekawi, siłą czy sposobem ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
napaleniec93    13

witam :)

Wczoraj podczas pracy c330 z bronami zauwazyłem ze opona od prawej wewnętrznej strony jest cała zalana olejem. Wiecie może co mogło się stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

no to pewnie zwolnica przecieka, akurat w c 330 nie jest to nic niezwykłego, zlikwidowanie wycieku też do skomplikowanych nie należy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
napaleniec93    13

dzieki za rade, juz wiem gdzie jest przeciek :D

 

mam jeszcze pytanie czy stanie sie cos jak bede jezdził bez zlikwidowania wycieku? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Dopóki będzie olej w zwolnicy to raczej nic, ale jak cały wycieknie to możesz łożyska pozacierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

dzieki za rade, juz wiem gdzie jest przeciek :D

 

mam jeszcze pytanie czy stanie sie cos jak bede jezdził bez zlikwidowania wycieku? :)

póki będziesz uzupełniał olej to nic xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Assasin    502

Ale już Ci powiedzieli przedmówcy co jest grane.Lepiej tam przysiądź poświęć ten czas i zrób mu ten remont niż dolewaj oleju bo to wiesz .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    9

Również myślę że to wyciek z pochwy, jeśli to będzie to możesz mieć słabsze hamulce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak z pochwy to poleciał uszczeliniacz/simmering który się w niej znajduje i leci olej z mostu chyba w większość przypadków to jest przyczyną tego wycieku.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Dlatego do pochwy zakłada się 2 simeringi.

1 nowy , drugi nowy i z skróconą sprężynką o 4-5mm....wtedy jest dożywocie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Akurat z tym dożywociem się nie zgodzę. Ten wałek nie ma łożyskowania w pochwie i wałek pracuje i nie ma innej możliwości gdy pracuje ciężko podrywa przód i cały ciężar na tył idzie to wałek po prostu go rozciąga i po sprawie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez perkins3382
      Witam ile waży mniej więcej plecak w c330 
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ursusikc330m
      Witam jak wybić półoś w Ursusie c 330 próbuję wybić w celu wymiany uszczelniacza ale nie chce nawet drgnąć
    • Przez 12Mati12
      Witam rok temu jak wymieniałem pompe hydrauliki zwróciłem uwagę że wałek atakujący ma luz wzdłużny i tak jak jeździłem i się napędziła na 6 i tak jakby jechała siła pędu było słuchać lekkie chrobotanie ale dosłownie lekkie a ostatnio podczas orki gdy szarpałem się przód tył to na wstecznym gdy miała obciążenie większe było słychać chrobot ale już dużo głośniejszy jak tylko wróciłem do domu zdjełem dekiel ze skrzyni i zerknolem na tryby wszystko wydaje się raczej w porządku (gdy nie ma większego obciążenia to jest cichutko) i teraz moje pytanie wiem że czeka mnie zdjęcie plecaka (akurat to miałem i tak w planie na ten rok bo muszę wymienić wał podnośnik) i czy wyrazie co jak okaże się że to łożyska na walki atakującym po rozjechaniu wyciągnę wałek do przodu czy muszę wyciągać dyferencjał? J drugie pytanie czy ten luz może być spowodowany naprzyklad odkręceniem się nakrętki na walki atakującym lub inną jakaś mniej inwazyjną rzeczą? Jak narazie czekam na pierścienie do tłoka więc nie rozbieram żeby stało ale też nie jeżdżę ale jutro albo w czwartek na wieczór już będę się przymierzał do rozbierania mam nadzieję że obejdzie się bez rozpoławiania😅będę informował o postępie prac na bieżąco za dobre rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam 😃
    • Przez wasyl75
      panowie,moze mi ktoś pomóc,puka mi w prawym kole jak ruszam do przodu lub do tylu ,ale tylko jak ruszam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj