kazikow

Przyczepy rolnicze Wielton Agro z Wielunia

Polecane posty

kris14    267

Ale budując taką przyczepę muszą też dostosować ją tak żeby uzyskała homologację <_<

I nie mogą budować statków nie wiadomo jakich.

Na szczęście stosują balonowe ogumienie co i tak jest ukłonem w kierunku moczar w porównaniu ze zwykłymi oponami.

Jest dobrze, ale za mało :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
Czy mógłbyś rozwinąć tę myśl i określić dokładnie niuanse?

 

Szczelność burt i jakość spawów? Co do burt to Pronar miał zawsze minimalnie delikatniejsze, dlatego mam MT

 

@jaro ja też mam kilka podmokłych łąk i albo staje na drodze przy końcowym załadunku albo ładuje mniej.

Jak sobie wyobrażasz przyczepę o ładowności 14 ton i masie 3 ton <_<

Bliźniak? Jeśli mam założyć bliźniaki po 20 cm to lepiej jedną 50 cm balonówkę :P

Zapodaj foty na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

To na bliźniaczym ogumieniu nie uzyskałyby homologacji ?Sasiad ma Pronara na kółkach 400/60-15.5 -w tym roku wywoził z łąki po całe 4 bele sianokiszonki na raz <_<-a ja nie chwaląc się na samoróbce 15-jest różnica ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Może i uzyskała by, ale musi mieć jakąś tam szerokość, a im szersze koła przy tej samej szerokości zewnętrznej tym mniejszy musi być rozstaw kół a im mniejszy rozstaw tym mniejsza stabilność <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

@jaro ale TY masz JD to co się dziwisz, a sąsiad czym jeździ?

 

400/60 R 15/5 to już nie to samo co 500/50 R 17. Byłaby różnica jednak <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Może i uzyskała by, ale musi mieć jakąś tam szerokość, a im szersze koła przy tej samej szerokości zewnętrznej tym mniejszy musi być rozstaw kół a im mniejszy rozstaw tym mniejsza stabilność <_<

Wytłumacz o co w tym chodzi. W ciężarowych przyczepach na niskich kołach stosują bliźniaki ze względu na wyższą nośność i nie ma problemów z stabilnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Ale tam stosują poduszki i zestaw nie ma wtedy tendencji do bujania.

Im szerzej rozłożone resory tym przyczepa stabilniejsza, a bliźniak zawsze zabiera te kilka cm <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No tylko że te bliźniaki mają razem szerokość jak jedna balonówa albo mniej jak w takiej przyczepie do bel.

A tu @jaro pisze że taka balonówa to za mało.

@zorzyk2 Widziałeś przyczepy co miały opony o szerokości ponad 0.5m?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Szczelność burt i jakość spawów? Co do burt to Pronar miał zawsze minimalnie delikatniejsze, dlatego mam MT

 

@jaro ja też mam kilka podmokłych łąk i albo staje na drodze przy końcowym załadunku albo ładuje mniej.

Jak sobie wyobrażasz przyczepę o ładowności 14 ton i masie 3 ton <_<

Bliźniak? Jeśli mam założyć bliźniaki po 20 cm to lepiej jedną 50 cm balonówkę :P

Zapodaj foty na AF

Moja przyczepka ma masę 1900 kg a ładownośc-hmm-sporawą :D-na razie wiozłem nią max.22 bele sianokiszonki -tak że myślę że owe 14 ton ładowności osiągnęła-efekt ten osiągnąłem stosując :

-dwuteowniki odpadowe ;[- z jakimś dziwnym symbolem D.K.N 12 (wie ktoś co to oznacza ?)

-brak resorów-transport realizuję w promieniu 5 km i to po takich drogach które są nie do pomyślenia w zachodniej Polsce :)

-drewnianą podłogę

-ogumienie z tyłu ma rozmiar 11.00-20 a więc więcej niż owe 50 cm-a co ważniejsze jest o wiele wyższe niż 15,5 czy też 17 "

- z przodu niestety 2x 8.25-20 " (ale docelowo również 11")

-tzw-"kranz" to moja konstrukcja zrealizowana na bazie byłego sworznia zwrotnicy z Zetora i dlatego lżejsza od oryginału o parę setek kilo (żeby nie było-w mojej starej platformie podobna konstrukcja śmiga bezawaryjnie 10 lat)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ale z przodu 2x8.25-20" to masz na myśli 2 koła na oś czy na stronę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

To ładnie <_<

Muszę to zobaczyć :P

A jaką ma wtedy przyczepa szerokość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@jaro zawsze myślałem że masz dwie platformy ale na jednej osi...daj jakieś fotki, najlepiej na łące, tak żeby byłó widać nierówności wzdłużne jak i te poprzeczne <_<


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadams7    0

koledzy zapodajcie fotki tych platworm własnej roboty bo też planuje cos takiego zrobić


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Jeśli przy bliźniakach jedna ma rozmiar295/X/X to łączna szerokość bliźniaka wynosi 590mm. Wdziałem wiele przyczep na paraboli, a zawieszenia na poduszkach przy małych kołach nie nadaje się na łąkę, bo będzie ryć przy lada okazji dolnym mocowaniem poduszki. Są opony, są pojazdy. Maksymalna dopuszczalna szerokość przyczepy wynosi 255cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

wirus jest na tej stronie. a tak apropo bliźniaka to wam powiem tak bo mam przykład na 2 przyczepach ciężarowych. Jedna mam na pojedyńczych oponach 425/80/22,5 tą druga wartość nie jestem pewien a drugą na bliźniaku 295/65/22.5 coś takiego też nie jestem pewien i jak jest błoto to ten bliźniak zamiast się kręcić to on stoi i pcha to błoto przed sobą a te szerokie pojedyńcze to idzie bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

z bliźniakami przerąbana sprawa w błocie, ja mam bliźniaki w cysternie na podwoziu przyczepy D83 to kiedyś w konkretne błoto wjechałem to naszło błota między opony i przestały się krecić, sunęły, dobrze że miałem NH TM155 bo ursusem 1212 czy nawet zetorem forterrą nie dałbym rady tam. W drugiej cysternie mam koła od stara 6x6 takie wojskowe to idzie w błocie jak złoto tylko że stare gumy i zaczęły strzelać. W błocie dobrze się sprawują balonówki, opony od naczep samochodowych gorzej w terenie ale lżej na asfalcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

popraw link bo nie można kliknąć bo się zlał z tekstem zrób spacje w odpowiednim miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadams7    0

jaro ile i jka dużych bel na nią wkładasz?? w ilu warstwach??


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
jaro ile i jka dużych bel na nią wkładasz?? w ilu warstwach??

Na razie wkładałem na nią 22 bele sianokiszonki na dół 12 a na górę 10-wytrzymała <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie widziałem na żywo jeszcze tycz przyczep i nie moge o nich nic powiedzieć. Jeśli produkowane będą tak jak naczepy to naprawde podbiją rynek. Ich naczepy są poprostu bezawaryjne w tym roku w PKS Sieradz była naprawiana tylko jedna naczepa z Wieltona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj