rafal3514

VALTRA seria N-opinie

Polecane posty

michal121    0

W naszej też jest bardzo cicho, chałas to się dopiero zaczynz jak się drzwi otworzy a silnik na wysokich obrotach, ale tak w ogóle to rozmawiać mozna spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobire    1

Witam. Dla informacji to prawda że Valtra produkuje sie na indywidualne zamówienia. KAbiny produkuje Junkkari tez Finlandia.

Posiadam Valtre t131 już 2 lata. Powiem szczerze że maszynka pracuje zarąbiście. Jesteśmy bardzo zadowoleni warto było zapacić za nią te pieniądze. Pracuje z dużym agregatem Naestro 3000 tez Junkkari. Świetnie daje sobie rade. Obsiałem na jesień 168 ha i obie maszyny pracują bez zarzutu. Tutaj możecie zobaczyc

. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Umieściła go Jukkari Polska albo koleś o tym nicku ;) Chyba, że film kręcili u niego.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Moj kuzyn nie dawno kupil N111 jezdzi sie tak nawet trzeba wprawy nabrac zeby nie szarpac uzywajac sprzegla noznego nie czuc szrpania ale uzywajac tego guzika przy drozku zmiany biegow to szarpie ogolnie to z pierwszej jazdy bylem zadowolony, cicho w srodku wygodnie sie siedzi ogolnie komfort jest ale na jedna osobe w dwojke ciezko sie tam jedzie. Ale zastanawia mnie jedno w instrukcji jest napisane ze trzeba miec zatyczki do uszu w ciagniku dlaczego??? a druga rzecz to ze nie mozna uzywac telefonu komorkowego w ciagniku niby dlaczego czy to jest grozne dla elektroniki?? moze mi tkos te dwie rzeczy wyjasni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Zatyczki trzeba mieć żeby było ciszej i można było długo pracować. Dźwięk o 3 decybele wyższy jest 2 razy głośniejszy stąd to info ale można je olać. Telefon komórkowy wydziela pole radiowe zakłócające np radio. Valtra umieściła to bo uznała za słuszne, inni mogli po prostu olać sprawę.

Ja swoimi (znaczy Ojca) jeżdżę bez zatyczek i gadam przez telefon i nic się nie dzieje. :lol:


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

telefon komórkowy z może zakłucać pracę elektroniki np niektórzy producenci aut podają ze wpływa na pracę ABS-u czy ozgrozo poduszek powietrznych a w instrykcji Valtry chyba coś wspominają o sterowaniu EHR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Nie wiedziałem gdzie zapytać to pytam tutaj wydaje mi się że dobry dział . Do którego roku Valtry wydaje mi się że w serii T miały montowane silniki sisu z dwoma zaworami na cyl.??


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie i Panie :D jestem przestawicielem handlowym terenowym zajmuje się sprzedażą VALTRY, teren : Lubelskie, Mazowieckie, Podlaskie. Jeżeli macie pytania związane z tą marką ciągników rolniczych, piszcie, dzwońcie a postaram sie Wam pomóc w doborze ciągnika i przybliżeniu danych technicznych i eksploatacyjnych tych maszyn.

 

 

Pozdrawiam

Marcin

519-111-480

wroblewski83@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    82

Jezeli jestes przedstawicielem valtry to napisz mi jakie wyposazenie standardowe oferuje valtra n92 a co oferujecie za dopłata. Dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam pytanie odnośnie skrzyni 36+36 jaki ona ma układ? wiem że są 3 biegi pod obciążeniem jak z zakresami?

4 zakresy i 3 biegowy reduktor?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez darsonspire
      Chcial bym sie cos dowiedziec o tej seri, mnie interesuje model 610 ale z mila checia zapoznam sie z opinniami na temat ogolnie tej seri 600. Jakie spalanie, awaryjnosc elektroniki i mechaniki jakie opcje warto dobrać przy zamowieniu i wogole poznam kazda opinnie posiadaczy. Dodam ze malo mnie interesuja teksty typu szwagra brat ma sasiada  ktorego kuzyn ma takiego i jest zadowolony lub nie
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez AchimR
      Wiele modeli John Deere, a zwłaszcza seria 6x30 i 7x30 hałasuje po rozruchu na zimnym silniku. Hałas jest metaliczny i wiele osób słyszało już "tak musi być" lub "ten model tak ma". Specjaliści od wgrywania gotowych map twierdzą tak samo ale...
      "Ten model tak ma" to niestety prawda, ale tak nie musi być!

      Miałem o to zapytania już chyba rok temu, ale nigdy nie było dość czasu żeby przeanalizować mapy i załatwić temat. Dodam tylko ze w UK, Finlandii i innych krajach z zimniejszym klimatem, "naprawa" tego klekotu to standard! Mało tego zabieg ma pozytywny wpływ na układ smarowania - ale to na samym końcu mojego postu.
      Jeżeli ktoś zna angielski to polecam lekturę artykułu niemieckiej firmy "FEV Motorentechnik GmbH", która dość wnikliwie zbadała to zjawisko i jego źródło.
      W dość dużym skrócie - na metaliczny klekot zimnego silnika diesla po rozruchu wpływa: jego temperatura, temperatura powietrza w dolocie, ciśnienie na szynie CR i początek kąta wtrysku. Poniższa tabela pokazuje jaki wpływ te 4ry parametry maja na jakość spalin (węglowodór i tlenek węgla). Po wykresach z niebieskimi kropkami widać, że największą redukcję hałasu można uzyskać opóźniając początek kąta wtrysku, niestety cierpi na tym jakość spalin ... chyba, że podniesiemy odrobinę ciśnienie na szynie CR i wszystko wraca do normy. Zimny silnik pracuje ciszej, nie dymi ani na biało ani na czarno.
      Nie trudno się domyślić, że JD dość znacznie wyprzedził początek kata wtrysku by zredukować emisje i tłumaczy się klientom, że ten model tak ma.

       
      Dla porównania pokazuję mapy początku kata wtrysku CNH i VW.
      CNH dla zimnego silnika ma początek kata wtrysku na -10stopni, potem ta wartość rośnie do -4stopni, a nawet do 0

      W VW mamy podobnie -8stopni rosnące do 0stopni


      A teraz John Deere 6930 Premium - w dolnym prawym rogu na czerwono jest wartość 14 - jest to maksymalna wartość początku kąta wtrysku zapamiętana przez komputer diagnostyczny na standardowym programie (specjalnie go nie wyłączałem, żeby to pokazać) i po zmianie mapy sterownika silnika jest już -10stopni i metaliczny klekot jest już cichszy! Cala operacja nie ma żadnego wpływu na odpalanie ciągnika czy jakiekolwiek dymienie na zimnym.


      W mapach i w programie diagnostycznym widzimy wartości dodatnie - jest to liczba stopni wału przed górnym martwym punktem (GMP). Ja z przyzwyczajenia używam "-" (minus) dla wartości kąta przed GMP i "+" (plus) dla wartości kąta za GMP.

      Jest jeszcze jeden dość pożądany efekt uboczny tej modyfikacji.
      Zasadniczo, aby zwiększyć moc silnika trzeba zwiększyć dawkę, ale cokolwiek będzie wtryśnięte +7stopni za GMP zamienia się w czarny dym i wysoką temperaturę spalin, dlatego ci którzy wiedzą o co chodzi modyfikują też mapy początku kąta wtrysku, ale hamownia pokazuje, że jeżeli początek kąta wtrysku będzie zbyt wczesny to maleje moment obrotowy, jest to logiczne, bo moment obrotowy pcha tłok do góry, a zbyt wczesny zapłon przed GMP pcha go w dół, przez co wytraca energię, a w najgorszym wypadku, po prostu wygina korbowód i robi dziurę w bloku.
      Wracając po pozytywnego efektu modyfikacji opóźnienia kąta wtrysku na wolnych obrotach - oprócz lepszych wrażeń akustycznych mamy lepsze smarowanie panewek na zimnym silniku.
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj