rafal3514

VALTRA seria N-opinie

Polecane posty

Mateo13    0

Valtra seria N sa super a jeszcze z turem zajeb....wygladaja moge dac ci link z filmem o seri N????? :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz16    0

Mi bardzo podobają się VALTRY. Wyposażenie kabiny moim zdaniem to konkuruje z Fendt'em. Jest bardzo praktyczne i ładnie wygląda.

P.S

Co sądzicie o Valtrze N91?

Pozdrawiam!!!

Lukasz16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

miałem przyjemność prowadzić valtrę n 141 ale to było w wersji adveced tostatek bajka :wacko: n91 w takiej nie występuje alle n 91 może być w wersji Clasic lub tak jak moja valtra hi tech a to juz jest dobre wyposażenie i kabinka jest może troche mała ale komfortowa a jest dość zwrotna n91 ma mniejsze koła to powinno być jeszcze lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Moze i fajne tylko serwis drogi do nich, ale osobiście nie chciałbym waltry lepiej chyba NH lub DF


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateus2222    0

potrzebuję informacji na temat wyposażenia opcjonalnego do N91, oraz adresów (mile widziane stron internetowych lub poczty e-mail) do dealerów valtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys    1

VALTRA jest budowana na zamówienie opcjonalnie dla każdego rolnika . Każdy dealer tak mówi a to co jest na wystawach to przede wszystkim full opcje takie najbardziej odjechane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
VALTRA jest budowana na zamówienie opcjonalnie dla każdego rolnika . Każdy dealer tak mówi a to co jest na wystawach to przede wszystkim full opcje takie najbardziej odjechane

 

Niezła rekalama :(:)

 

A to np. John Deera nie zbudują z takim wypasem jak chce, musze brać z placu co jest. Raczej nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

też będziesz miał co chcecz aczkolwiek z rozmowy w AgroEfekcie wynika że starają się uplynnić to co stoi na placu gdy się pytałem o wersje SE z cztetema rozdzielaczami chydrauliki to powiedzieli że niema takiej opcji a Valtrowskie ala"carta to raczej bardziej sprawa marketingu może jest tego taki plus ze ciągnik taki jak ma być składają w fabryce (to bylo widać każdy ciągnik inny na taśmie) a nie doposażaja u dilera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

John Deere niby doposażają u dealera? Nie pisz bzdur. Można faworyzować jakąś markę, ale nie kosztem innej na nędznych podwalinach argumentów.

 

W Sobocie k. Poznania, 4km ode mnie, tam gdzie znajduje się fabryka POZ-BRUK, młody rolnik specjalizujący się głównie w szparagach kupił nową Valtrę. Teraz musi dwa razy spalać paliwo, gdyż okazało się, że nie podnosi jego agregatu uprawowo-siewnego. Nie znam dokładnych danych modelu ciągnika i sprzętu, jednak trakor ma około 140KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33
John Deere niby doposażają u dealera?

 

Zdarza się czasami, że dodatkowe wyposażenie zakłada się u dealera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

No naturalnie, nawet podstawowe wyposażenie zakłada się u dealera, np. sprzęt audio. Jednak jakie ma to przełożenie od strony technicznej? Jestem pewien, że do dealera nie przyjeżdżają ciągniki 'gołe'. Fabryka wyposaża ciągnik według zamówienia. Niektóre ciągniki są robione na wyrost, czyli bez zamówienia w wersjach, które sprzedają się najczęściej lub w wersjach najprostrzych, aby punkty sprzedaży miały cokolwiek na placu. Nie wyobrażam sobie, żeby warsztat dealera miał montować przednią oś amortyzowaną TLS, albo domontowywać przedni TUZ/WOM. Chyba, że w VALTRA tak jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

To by te tuzy i womy długo nie wytrzymały jak by je montował dealer :)


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
albo domontowywać przedni TUZ/WOM

ja widzialem jak montuja tuz i pytalem sie, podobno producent doslal, to akurat bylo w nh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Zgadza się. Można ten element zamontować w późniejszym okresie (u dealera), przynajmniej w NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

kazdy to możę domontowaś znajomy serwisant w waltrze zmienał wałek dwubiegowy na wykonanie ciężkie bo klient dopiero po zakupie stwierdził że taki jest mu potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Podobno od nowego roku serria N ma objemować zakres mniejszych mocy (najprawdopodobniej odziedziczy go po serri C).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

Seria N , silniki 4 cylindrowe ale o duzej mocy w najwiekszej wersji. Krotkie- nadaja sie do pracy z ładowaczem czołowym (do obór, hodowla bydla lub trzody)i do lżejszych robót ale nie tylko bo moc 160 koni pozwala im wykonywac cieżkie prace w polu. Dobry przepływ oleju i duzy udżwig tez jest na plus. Nie wiem tylko jak z trwałościa silników bo 4 cyl to 4 cyl a nie 6 a w tych 4 cyl niewielka pojemnosc, moc naprawde ogromna:). Traktor do kazdej roboty :lol:


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

wg mnie wybor pomiedzy 4 i 6 cylindrow jest prosty :lol: , mianowicie gdy ktos potrzebuje ciagnika o mocy 120-140 KM, bo taki wg mnie jest zakres w ktorym te silniki sa wymienne to:

6 cyl. bierze ten dla ktorego bedzie to najwiekszy ciagnik i bedzie robil glowne prace pociagowe, nawet lepiej troche gorzej pracowac z turem niz z 4T w plugu, gleboszu, czy aktywnym.

4 cyl. dla kogos komu bedzie sluzyl jako ciagnik pomocniczy.

takie jest moje zdanie, a np. moj ojciec sie z nim nie zgadza bo woli 6 cyl nawet jako ciagnik pomocniczy do opryskow, rozrzutnika i transportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Pytam bo sie nie orientuje. Bo złożyłem podanie na dofinansowanie na Pronara AII 1025 tego nowego z turem razem wychodzi gdzieś kolo 130.000 tyś zl . Wracam do sedna pytania czy w tej cenie dostał bym nową Valtrę z Turem lub bez ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez darsonspire
      Chcial bym sie cos dowiedziec o tej seri, mnie interesuje model 610 ale z mila checia zapoznam sie z opinniami na temat ogolnie tej seri 600. Jakie spalanie, awaryjnosc elektroniki i mechaniki jakie opcje warto dobrać przy zamowieniu i wogole poznam kazda opinnie posiadaczy. Dodam ze malo mnie interesuja teksty typu szwagra brat ma sasiada  ktorego kuzyn ma takiego i jest zadowolony lub nie
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez AchimR
      Wiele modeli John Deere, a zwłaszcza seria 6x30 i 7x30 hałasuje po rozruchu na zimnym silniku. Hałas jest metaliczny i wiele osób słyszało już "tak musi być" lub "ten model tak ma". Specjaliści od wgrywania gotowych map twierdzą tak samo ale...
      "Ten model tak ma" to niestety prawda, ale tak nie musi być!

      Miałem o to zapytania już chyba rok temu, ale nigdy nie było dość czasu żeby przeanalizować mapy i załatwić temat. Dodam tylko ze w UK, Finlandii i innych krajach z zimniejszym klimatem, "naprawa" tego klekotu to standard! Mało tego zabieg ma pozytywny wpływ na układ smarowania - ale to na samym końcu mojego postu.
      Jeżeli ktoś zna angielski to polecam lekturę artykułu niemieckiej firmy "FEV Motorentechnik GmbH", która dość wnikliwie zbadała to zjawisko i jego źródło.
      W dość dużym skrócie - na metaliczny klekot zimnego silnika diesla po rozruchu wpływa: jego temperatura, temperatura powietrza w dolocie, ciśnienie na szynie CR i początek kąta wtrysku. Poniższa tabela pokazuje jaki wpływ te 4ry parametry maja na jakość spalin (węglowodór i tlenek węgla). Po wykresach z niebieskimi kropkami widać, że największą redukcję hałasu można uzyskać opóźniając początek kąta wtrysku, niestety cierpi na tym jakość spalin ... chyba, że podniesiemy odrobinę ciśnienie na szynie CR i wszystko wraca do normy. Zimny silnik pracuje ciszej, nie dymi ani na biało ani na czarno.
      Nie trudno się domyślić, że JD dość znacznie wyprzedził początek kata wtrysku by zredukować emisje i tłumaczy się klientom, że ten model tak ma.

       
      Dla porównania pokazuję mapy początku kata wtrysku CNH i VW.
      CNH dla zimnego silnika ma początek kata wtrysku na -10stopni, potem ta wartość rośnie do -4stopni, a nawet do 0

      W VW mamy podobnie -8stopni rosnące do 0stopni


      A teraz John Deere 6930 Premium - w dolnym prawym rogu na czerwono jest wartość 14 - jest to maksymalna wartość początku kąta wtrysku zapamiętana przez komputer diagnostyczny na standardowym programie (specjalnie go nie wyłączałem, żeby to pokazać) i po zmianie mapy sterownika silnika jest już -10stopni i metaliczny klekot jest już cichszy! Cala operacja nie ma żadnego wpływu na odpalanie ciągnika czy jakiekolwiek dymienie na zimnym.


      W mapach i w programie diagnostycznym widzimy wartości dodatnie - jest to liczba stopni wału przed górnym martwym punktem (GMP). Ja z przyzwyczajenia używam "-" (minus) dla wartości kąta przed GMP i "+" (plus) dla wartości kąta za GMP.

      Jest jeszcze jeden dość pożądany efekt uboczny tej modyfikacji.
      Zasadniczo, aby zwiększyć moc silnika trzeba zwiększyć dawkę, ale cokolwiek będzie wtryśnięte +7stopni za GMP zamienia się w czarny dym i wysoką temperaturę spalin, dlatego ci którzy wiedzą o co chodzi modyfikują też mapy początku kąta wtrysku, ale hamownia pokazuje, że jeżeli początek kąta wtrysku będzie zbyt wczesny to maleje moment obrotowy, jest to logiczne, bo moment obrotowy pcha tłok do góry, a zbyt wczesny zapłon przed GMP pcha go w dół, przez co wytraca energię, a w najgorszym wypadku, po prostu wygina korbowód i robi dziurę w bloku.
      Wracając po pozytywnego efektu modyfikacji opóźnienia kąta wtrysku na wolnych obrotach - oprócz lepszych wrażeń akustycznych mamy lepsze smarowanie panewek na zimnym silniku.
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj