Skocz do zawartości
rafal3514

VALTRA seria N-opinie

Polecane posty

Mateo13    0

Valtra seria N sa super a jeszcze z turem zajeb....wygladaja moge dac ci link z filmem o seri N????? :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz16    0

Mi bardzo podobają się VALTRY. Wyposażenie kabiny moim zdaniem to konkuruje z Fendt'em. Jest bardzo praktyczne i ładnie wygląda.

P.S

Co sądzicie o Valtrze N91?

Pozdrawiam!!!

Lukasz16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

miałem przyjemność prowadzić valtrę n 141 ale to było w wersji adveced tostatek bajka :wacko: n91 w takiej nie występuje alle n 91 może być w wersji Clasic lub tak jak moja valtra hi tech a to juz jest dobre wyposażenie i kabinka jest może troche mała ale komfortowa a jest dość zwrotna n91 ma mniejsze koła to powinno być jeszcze lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Moze i fajne tylko serwis drogi do nich, ale osobiście nie chciałbym waltry lepiej chyba NH lub DF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateus2222    0

potrzebuję informacji na temat wyposażenia opcjonalnego do N91, oraz adresów (mile widziane stron internetowych lub poczty e-mail) do dealerów valtry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys    0

VALTRA jest budowana na zamówienie opcjonalnie dla każdego rolnika . Każdy dealer tak mówi a to co jest na wystawach to przede wszystkim full opcje takie najbardziej odjechane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57
VALTRA jest budowana na zamówienie opcjonalnie dla każdego rolnika . Każdy dealer tak mówi a to co jest na wystawach to przede wszystkim full opcje takie najbardziej odjechane

 

Niezła rekalama :(:)

 

A to np. John Deera nie zbudują z takim wypasem jak chce, musze brać z placu co jest. Raczej nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

też będziesz miał co chcecz aczkolwiek z rozmowy w AgroEfekcie wynika że starają się uplynnić to co stoi na placu gdy się pytałem o wersje SE z cztetema rozdzielaczami chydrauliki to powiedzieli że niema takiej opcji a Valtrowskie ala"carta to raczej bardziej sprawa marketingu może jest tego taki plus ze ciągnik taki jak ma być składają w fabryce (to bylo widać każdy ciągnik inny na taśmie) a nie doposażaja u dilera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

John Deere niby doposażają u dealera? Nie pisz bzdur. Można faworyzować jakąś markę, ale nie kosztem innej na nędznych podwalinach argumentów.

 

W Sobocie k. Poznania, 4km ode mnie, tam gdzie znajduje się fabryka POZ-BRUK, młody rolnik specjalizujący się głównie w szparagach kupił nową Valtrę. Teraz musi dwa razy spalać paliwo, gdyż okazało się, że nie podnosi jego agregatu uprawowo-siewnego. Nie znam dokładnych danych modelu ciągnika i sprzętu, jednak trakor ma około 140KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33
John Deere niby doposażają u dealera?

 

Zdarza się czasami, że dodatkowe wyposażenie zakłada się u dealera :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

No naturalnie, nawet podstawowe wyposażenie zakłada się u dealera, np. sprzęt audio. Jednak jakie ma to przełożenie od strony technicznej? Jestem pewien, że do dealera nie przyjeżdżają ciągniki 'gołe'. Fabryka wyposaża ciągnik według zamówienia. Niektóre ciągniki są robione na wyrost, czyli bez zamówienia w wersjach, które sprzedają się najczęściej lub w wersjach najprostrzych, aby punkty sprzedaży miały cokolwiek na placu. Nie wyobrażam sobie, żeby warsztat dealera miał montować przednią oś amortyzowaną TLS, albo domontowywać przedni TUZ/WOM. Chyba, że w VALTRA tak jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

To by te tuzy i womy długo nie wytrzymały jak by je montował dealer :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
albo domontowywać przedni TUZ/WOM

ja widzialem jak montuja tuz i pytalem sie, podobno producent doslal, to akurat bylo w nh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Zgadza się. Można ten element zamontować w późniejszym okresie (u dealera), przynajmniej w NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

kazdy to możę domontowaś znajomy serwisant w waltrze zmienał wałek dwubiegowy na wykonanie ciężkie bo klient dopiero po zakupie stwierdził że taki jest mu potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Podobno od nowego roku serria N ma objemować zakres mniejszych mocy (najprawdopodobniej odziedziczy go po serri C).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Seria N , silniki 4 cylindrowe ale o duzej mocy w najwiekszej wersji. Krotkie- nadaja sie do pracy z ładowaczem czołowym (do obór, hodowla bydla lub trzody)i do lżejszych robót ale nie tylko bo moc 160 koni pozwala im wykonywac cieżkie prace w polu. Dobry przepływ oleju i duzy udżwig tez jest na plus. Nie wiem tylko jak z trwałościa silników bo 4 cyl to 4 cyl a nie 6 a w tych 4 cyl niewielka pojemnosc, moc naprawde ogromna:). Traktor do kazdej roboty :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

wg mnie wybor pomiedzy 4 i 6 cylindrow jest prosty :lol: , mianowicie gdy ktos potrzebuje ciagnika o mocy 120-140 KM, bo taki wg mnie jest zakres w ktorym te silniki sa wymienne to:

6 cyl. bierze ten dla ktorego bedzie to najwiekszy ciagnik i bedzie robil glowne prace pociagowe, nawet lepiej troche gorzej pracowac z turem niz z 4T w plugu, gleboszu, czy aktywnym.

4 cyl. dla kogos komu bedzie sluzyl jako ciagnik pomocniczy.

takie jest moje zdanie, a np. moj ojciec sie z nim nie zgadza bo woli 6 cyl nawet jako ciagnik pomocniczy do opryskow, rozrzutnika i transportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Pytam bo sie nie orientuje. Bo złożyłem podanie na dofinansowanie na Pronara AII 1025 tego nowego z turem razem wychodzi gdzieś kolo 130.000 tyś zl . Wracam do sedna pytania czy w tej cenie dostał bym nową Valtrę z Turem lub bez ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez mlodociany17
      Co sadzicie o ciagnikach Valtra serii A | C | M ?? Który ciagnik z tych serii byłby odpowiedni na 30 do 50 ha
      MI najbardziej podoba sie C100. Jakie zalety ma ten ciagnik a jakie wady?? Jakie ma spalanie?? Prosze o komentarze wypowiedzi, i czy ktos jedził lub posiada taki ciagnik??
      Co to jest ten Wentylator ze sprzęgłem lepkościowym??
    • Przez Futrzak
      Ej jaką valtre powinienem wybrac na gospodarstwo 180 ha bo zamieżam kupic zastanawiam się nad seriami T/N/lub XM bo była by idealna do manewrowania w kurniku.Lecz nie wiem czy była by dobra w pracach polowych, bo transportu mam juz NewHollanda TL80A.Więc poszukuje ciągnika do prac polowych.pomóżcie z wyborm.
    • Przez kojack1014
      Witam!!!
      Ma ktoś może charakterystyke Valtry N101? Pilnie proszę o pomoc. I najlepiej gdyby też było wyposażenie dodatkowe i cena brutto
      Za odpowiedź z góry dzięki!
    • Przez marioc14
      Witam niedawno kupilem  i mam takie pytanie czy szum w tylnym moscie i nagrzewanie sie go jest normalne ?
    • Przez Adam26
      Mam pewien problem ponieważ zgubiłem przewód który podgrzewał mi ciągnik (Valtra A95) i teraz nigdzie na internecie nie mogę go znaleźć i jakbyście byli tacy mili i mi pomogli z góry dziękuje
×