dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

mbpiotr    0

u mnie jd 5080m ma przepracowane 200mth i od poczatku praktycznie silnik nie był myty ,nie widać żadnych wycieków czy pocenia w okolicach pompy wtryskowej ,a gdzie jest ten odpowietrznik bo nie mogę go znaleść?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam141090    0

u mnie jd 5080m ma przepracowane 200mth i od poczatku praktycznie silnik nie był myty ,nie widać żadnych wycieków czy pocenia w okolicach pompy wtryskowej ,a gdzie jest ten odpowietrznik bo nie mogę go znaleść?

on jest od strony silnika, strasznie ciężko do niego się dostać, ledwie palec wchodzi, nie dobrze zrobiłeś ze dałeś wymienić, bo każda jedna ma odpowietrznik z tamtej strony, jedyne rozwiązanie zrobić odprowadzenie wężykiem pod silnik, co zauważyłem, jak sie leje dobre paliwo to wcale nie pociło sie, pompa jest albo USA albo we Włoszech tak jak silnik, poprzednie wersie miały odpowietrznik ale od dołu i wszystko wydmuchiwało sie wiatrem wentylatora chłodnicy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Co ma jakość paliwa do odpowietrznika przecież jak go się nie używa to jest zamknięty i nic nie powinno przejść.

Te wasze historie brzmią jak kabaret paliwo zdmuchuje wentylator i silnik się nie brudzi a gdzie dbałość o ekologie hehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

Silnik jest francuski ,takie małe sprostowanie. Ja do swojego leje tylko i wyłącznie sprawdzone paliwo ,wiec to co udało Ci się zaobserwować czyli "jak się leje dobre paliwo to wcale nie pociło się" może być prawdą ponieważ ja nie zauważyłem żadnego pocenia ani wycieku. A mam 100% pewność że paliwo które leję jest dobrej jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

skoro mówicie że te pocenie się to wina odpowietrznika to dlaczego serwisant jak przyjechał to nic o tym nie wspomniał tylko odrazu pope wymieniał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobrze, że pompy nie wymienił, popa :D jest sporo tańsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Dobrze że ten model ma kabine w standardzie bo inaczj kierowca miał by ten ON na twarzy. A może to takie smarowanie rozbryzgowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodzi Wam o taki plastikowy korek w pompie? U lokalnego dilera to wkręcają tam metalowy korek i nie cieknie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam141090    0

skoro mówicie że te pocenie się to wina odpowietrznika to dlaczego serwisant jak przyjechał to nic o tym nie wspomniał tylko odrazu pope wymieniał

u mnie taż chciał wymienić, to sie pytam po co i z czego leci a on ze tym odpowietrznikiem, i ze każda jest taka sama, to sie pytam po co wymieniać? a on ze ma tak w zleceniu to wymienia, Uważajcie na to bo nie którzy robią fuszerkę i aby tylko robotę odwalić.

I takie sprostowanie, bo widzę że nie którzy wyobraźni nie mają, to nie leci, to są tylko opary, które po iluś tak dziesięciu godzinach są widoczne, w case, claas zetor czy ursus tez tak jest, w innych nie wiem nie oglądałem tylko ze jest to odprowadzone i nie przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

Znajomy ma case jx, i niedaleko sasiad ma nh i jakos niec ie było widac zeby tam na pompach cos sie pociło, na to wyglada ze jak i cena nizsza tej mki to moze i jakosc tez, wiec nie ma co narzekac bo z tym akurat trzeba było sie liczyc. Tylko z drugiej strony jaak to niewielkie pocenie to nie powinno stanowic to jakiegos problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszMewa    0

Witam, jestm nowy na forum. mam pytanie o jd 5100m.jaka jest cena tego modelu w wersji comfort na dzień dzisiejszy? liczę na odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

tego nie wiem. Ale oferta myślę ciekawa mam do nich 8km więc trochę się interesuje co mają w ofercie bo chętnie moje 2 Ursusy bym sprzedał a wziął w Leasing takiego Johna lub 80KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ten akurat nie ma. Może mieć dwa biegi zmieniane pod obciążeniem w skrzyni PowerReverser Plus (Hi-Low) - dopłata około 1500euro netto.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Witam moim zdaniem to ta M john deere to taka konkurencja dla proximy case jx i Nh TD i moze dla agrofarma przedstawiciele john deere poprostu obnizyli koszty produkcji tylko i dlatego aby kazdego mniejszego rolnika było stac no jelenia a co za tym idzie zrobic wiekszom konkurencje i zarobic na tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

no tak, bo nie chce mi się wierzyć aby JD dał serię która bedzie się psuć, słabo wykonana :P to by była hańba dla wszystkich jeleni ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin04    65

@LukaszMewa modele te różnią się mocą- 5080- 80km, 5090- 90 km a 5100- 100km, a wracając do tematu nie kupiłbym tego ciągnika bo sam diler mi odradzał jak z nim dłużej pogadałem


"Jeszcze się taki nie urodził co by Polakowi dogodził"
Przyjmę chętnie stare prospekty i książki ze sprzętem rolniczym krajowym i zagranicznym za drobną opłatą. Zainteresowanych zapraszam na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

Diler pewnie proponował serie R bo mogą na niej więcej zarobić ,a poza tym takie odradzanie przez przedstawiciela handlowego JD świadczy o braku profesjonalizmu z jego strony ,sam neguje to czym handluje. A właśnie jakich argumentów użył odradzając serie M. Ja jestem użytkownikiem JD 5080m i muszę powiedzieć ,że żaden z opisywanych problemów jakie niby mają występować w tych traktorach u mnie nie mają miejsca. Więc nie mam pojęcia skąd takie opinie. Może to użytkownicy NH ,DF czy Zetora w ten sposób się tak pocieszają ,przyczepiając się do takich pierdułek. Tak naprawdę jak byśmy się dokładniej przyjrzeli konkurencji JD to tam byśmy znaleźli tyle niedociągnięć ,przecieków i wiele innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj