dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

mata    0

witam,dzisiaj byłem na jeżdzie próbnej JD 5100M ,stwierdzam że bardzo zwinny ciągniczek miał rewers elektrohydrauliczny i skrzynie 16/16 40 km/h mechanicznie sterowany tuz troszke ta dzwigienka ciężko chodziła, jego cena to 135tyś.netto

Mam pytanie czy jeżdził ktoś wersją z skrzynią z hi-lo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes91    0

Witam, jakie są dokładnie róznice miedzy serią m a serią r. I jakie są różnice miedzy konstrukcją pełnoramową a krótkoramową? z góry thx :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eliano    0

Wydaje mi sie, że oba ciągniki różnią się wszystkim prócz maski i kabiny.(jeżeli się mylę proszę o poprawienie mojej wypowiedzi)

Pełnoramowa konstrukcja, powoduje wzrost dopuszczalnej masy całkowitej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

5090R comfort 48 tys euro netto cennikowo

 

R pełna rama

powerquad plus , 4 biegi pod obciążeniem, EH rewers

silnik Common rail EHR w standardzie

 

M rama łączy się ze skrzynią

synchro rewerser lub power reverser, Rewers EH lub mech, w opcji 2 biegi pod obciążeniem

mechaniczny wtrysk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    55

5080R

classic 540/540E a comfort dodatkowo + 1000

classic wyjścia hydrauliczne serii 105 i 205 a comfort 205

comfort dodatkowo posiada > zbiornik odpływowy oleju z gniazd hydraulicznych

> sterowanie WOM z błotników

> siedzisko pasażera

> reflektory przy słupkach kabiny

> oświetlenie robocze na dachu kabiny

> reflektory w narożnikach

> siedzisko operatora z pneumatycznym tłumieniem drgań (classic ma mechaniczny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ale kolega @Slavo chyba pisze o serii R, a nie o M. Jeżeli chodzi o serie M to w wersji Classic prędkość wynosi 30km/h, w wersji Comfort 40km/h.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

@ Slavo no niestety podałeś wyposażenie opcjonalne za które sie dopłaca.

 

tak naprawdę wygląda to tak :

 

5080M COMFORT

 

>Kabina-standardowa

>Przednia oś napędzana

>Tylne regulowane felgi 420/85 R34

>Tylne ogumienie 420/85/R34

>Przednie regulowane felgi 340/84 R24

>Przednie ogumienie 340/85 R24

>Przekładnia Power Reverser 16/16, 40km/h

>Tylny Wom, 2 prędkości wałka ( 540/540E)

>Dwa standardowe gniazda hydrauliki zewnętrznej serii 205 (dokładnie są do 2 pary gniazd)

>Tuz kategorii 2, haki

>Łącznik górny z hakiem, kategoria 2

>Stabilizatory cięgieł dolnych lewy i prawy zwykły

>Klimatyzacja i ogrzewanie

>Stała przednia szyba, prawe drzwi

>Siedzisko operatora z mechanicznym tłumieniem drgań

>Prawe i lewe standardowe lusterko zewnętrzne

>Transport ciężarówką

>Kod polski

>Pompa hydrauliczna o wydajności 94L/min

>Tłumik w narożniku kabiny

>Regulację wieszaków tylnego tuz

>Podstawa obciążników 70 kg

>Przednie błotniki stałe

>Katalog części zamiennych

>Poszerzenie błotników

>Oświetlenie robocze na dachu kabiny 2 przód i 2 tył

>Światło ostrzegawcze(kogut)

>Uchwyt tablicy rejestracyjnej z oświetleniem

>Światła odblaskowe tylne

>Wycieraczka tylnej szyby

>Gniazdo 2 biegunowe

>Gniazdo zapalniczki samochodowej

>Popielniczka

>Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy 2+1 (nie każdy diler daje to w standardzie)

>Zaczep transportowy, regulacja 10 pozycyjna

>Zaczep rolniczy

 

5080M Classic

>Kabina-standardowa

>Przednia oś napędzana

>Tylne regulowane felgi 420/85 R34

>Tylne ogumienie 420/85/R34

>Przednie regulowane felgi 340/84 R24

>Przednie ogumienie 340/85 R24

>Przekładnia Synchro Reverser 16/16, 30km/h

>Tylny Wom, 2 prędkości wałka ( 540/540E)

>Dwa standardowe gniazda hydrauliki zewnętrznej serii 205 (dokładnie są do 2 pary gniazd)

>Tuz kategorii 2, zakończone kulami

>Łącznik górny z kulą, kategoria 2

>Stabilizatory cięgieł dolnych lewy i prawy zwykły

>Klimatyzacja i ogrzewanie

>Stała przednia szyba, prawe drzwi

>Siedzisko operatora z mechanicznym tłumieniem drgań

>Prawe i lewe standardowe lusterko zewnętrzne

>Transport ciężarówką

>Kod polski

>Pompa hydrauliczna o wydajności 94L/min

>Tłumik w narożniku kabiny

>Regulację wieszaków tylnego tuz

>Podstawa obciążników 70 kg

>Przednie błotniki stałe

>Katalog części zamiennych

>Oświetlenie robocze na dachu kabiny 2 przód i 2 tył

>Światło ostrzegawcze(kogut)

>Uchwyt tablicy rejestracyjnej z oświetleniem

>Światła odblaskowe tylne

>Wycieraczka tylnej szyby

>Gniazdo 2 biegunowe

>Gniazdo zapalniczki samochodowej

>Instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy 2+1 (nie każdy diler daje to w standardzie)

>Zaczep transportowy, regulacja 10 pozycyjna

>Zaczep rolniczy

 

to jest standardowe wyposażenie według mojego dilera ( wyposażenie może się lekko różnić u innych dilerów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a jest możliwość w 5M zamówić włączanie WOM z błotników?? i jaka jest cena katalogowa za 5080M Comfort i ile kosztują poszczególne dodatki typu właśnie ten WOM 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

to różnica jaką dostrzegłem to haki na belkach podnośnika i prędkość

 

a jaka jest różnica w cenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

dopłata za dodatkową prędkość 1000 to jest jakieś 1250zł

te przyciski do womu chyba też są ale nie pamiętam już dokładnie jaka cena. /Ceny katalogowej też już nie pamiętam :)

..........................................

ceny jakie mi proponował diler na samym początku negocjacji to

5080 Comfort - 30,500 euro netto

Classic - 29,500 euro netto

Conpakt - 25,500 euro netto

ale nie wiem czy to są ceny katalogowe czy już z drobnym upustem

 

comfort od classica różni się tym: haki na belkach podnośnika, haki na łączniku górnym, rewers elektrohydrauliczny działa bez użycia sprzęgła, prędkość 40km/h i poszerzenie błotników tylnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

jest ale jak sobie za niego dopłacisz. ogólnie z wersji classic możesz sobie zrobić Comforta dopłacając za odpowiednie podzespoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

a naszemu właśnie 200mtg stuknęło:D na pukał ktoś już tyle??:>


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davido    28

ja na swoją M-kę czekam już od stycznia, robota jest dla niej a jej dalej niema :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

@ qazi bo to teraz główny ciągnik w gospodarstwie:P pali całkiem przyzwoicie a że jest bardziej komfortowy od 4512 to przejął jego fuchy:D plus dochodzi codzienne mieszanie paszowazu i to że w tym roku wywiózł wszystkie szambo to się tak jakoś nabiło te 200mtg od lutego:D


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj