Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nowak5425
      Witam,mam problem z Jd 5055E 2010 r, przepracowane 1650 h. Ciągnik z opóźnieniem reaguje na poruszanie pedałem gazu, kolejna sprawa jest taka że jeśli pracuje chwilowo na wyższych obrotach i puszczam gaz obroty nie spadną jak zwykle bywało do 800 / min tylko ciągnik gaśnie. Jeśli wcisnę pedał nie wejdzie od razu na odpowiednie obroty tylko wskoczy na wyższe, następnie delikatnie spadną. Wykluczam filtr paliwa i paliwo raczej też. Do ciągnika było zalane przez przypadek gorsze paliwo na którym pracował około 4h i wszystko było dobrze. Drugiego dnia zaczęły się dziać właśnie takie cuda jakie opisane są wyżej. Spuściliśmy wszystkie paliwo ze zbiornika i zalaliśmy paliwo bardzo dobrej jakości,ciągnik popracował około 40 minut, uważam że przez ten czas przepalił gorsze paliwo, które zostało w układzie.W czym może tkwić problem, pompa wtryskowa ? Na jakie koszty się nastawić ?
    • Przez kiler
      Wie ktoś może jak za pomocą komputera w desce rozdzielczej usunąć błąd serwisowy VTV 916.14? Dostałem się do adresu tego błędu i jak kliknę w niego wyskakuje mi licznik ile razy błąd już wystąpił (267). Klikam dalej i wyskakuje mi czy go usunąć (CLR) i jak kliknę że chcę to mi dziada nie usuwa i ciągle licznik pozostaje na 1. Może macie jakiś pomysł jak ten błąd usunąć?
       
       
      A tak poza tym to wymieniałem filtry paliwa i skasowało mi ilość spalonego paliwa i średnie spalanie po wyciągnięciu czujnika szkoda mi tych danych
       
       
    • Przez adikpl1
      Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk
       

       
      Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa
      4045HP058 82 KM 315Nm
      4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC
      Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy
      WOM niezależny 540/540E
      Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie
       
      Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami
      układ kierowniczy 24,9 l/min
      układ zewnętrzny 62,2 l/min
      udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi
       
      Zbiornik paliwa 126 l
      Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg
      Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30
    • Przez tomek2201
      Witam. Będę wymieniał olej w skrzyni w JD i do tej pory był lany fabryczny Hy-Gard. Czy mogę zalać zamiast tego Fuchs Agrifarm Stou MC 10W40? Bo chciałbym mieć taki sam olej we wszystkich ciągnikach. Lał ktos ten olej do JD? Nie narobi mi problemów. Ciągnik ma rewers elektrohydrauliczny. Bo do NH TD60D myślę że bez problemu się nadaje.
    • Przez wabrzek
      Wiatam mam Emke 2011 r. Program naprawczy na zawór hydrauliki jest zrobiony ale na bzyczenie pompy nie miało to wpływu. Czy ktoś wie jak wyciszyć ten dźwięk. Modele po 2012 maja cicho w kabinie a przed liftem masakra. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.