dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

heniek100    0

no dzięki kolego :)to JD 5070M troche tańszy będzie?a łądowacze czołowe JOHN DEERE lub hydrometal do serii M w jakiej cenie moze sie orientujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uhz    0

Ładowacz JD kosztuje 28000 tys. netto a Hydrometalu ok.16000 tys. netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bosman121    5

Ładowacz Metal-Fach T 241 kosztuje 22 000zł brutto z łyżką 0,84m.

Za JD 5080M sąsiad dał 154 000zł brutto.

Ja za 5080R dałem około 176 000zł brutto (muszę to dokładnie sprawdzić na fakturze) z promocji kursu euro 3.50zł

Edytowano przez Bosman121

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Za za 5080R Comfort (z paroma dodatkami) miesiąc temu płaciłem 147 tys zł netto.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
naj1306    1

no dzięki kolego :)to JD 5070M troche tańszy będzie?a łądowacze czołowe JOHN DEERE lub hydrometal do serii M w jakiej cenie moze sie orientujesz?

5070M -143000 netto wersja comfort , ładowacz model 583+ łyżka do sypkich 2,2+chwytak do bel+widły do obornika 1,8+ widły do palet cena 38000 netto, dane z oferty cenowej.

Edytowano przez naj1306

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Wczoraj dzwonili do mnie z serwisu JD, że jest jakaś akcja naprawcza i przyjadą dzisiaj wymienić jakieś dwie śrubki w mojej 5070M na mocniejsze. dzwonił rano, żeby potwierdzić wizytę. Jak dzwonił wczoraj i mi mówi że jakaś akcja naprawcza to myślałem że chodzi mu o pompę paliwową i mu mówię że u mnie nic się z nią nie dzieje. A on mi na to że to jakieś tam dwie śrubki, bo z pompami nie mają żadnego problemu. No to ja mu tłumacze że aż huczy na forach o tych pompach i niech mi bajek nie opowiada. Jak przyjadą to zobaczę co tam jest za problem i napiszę 5070M -143000 netto wersja comfort!!! Ale poszły w górę ja za swoją rok temu dałem niecałe 140 brutto

Edytowano przez rafftti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tytan123    0

mam 5100m 238mtg. pompa paliwowa cieknie -serwisant stwierdził że do wymiany ale jeszcze nie wymieniona ,akumulator mam wrażenie że za słaby -w mrozy ledwie kręcił i z odpaleniem problem i te opory toczenia to żeczywiście mam wrazenie jak by ręczny był zaciągnięty .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Byli i wymienili jakieś dwie śrubki zabezpieczające przy ramionach tylniego tuzy :lol: tak dokładnie to nie wiem o co chodzi bo sobie nogę skręciłem ;[ i nie chciało mi się tam kuśtykać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

A maże ktoś by wystawił fotkę tej cieknącej pompy?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mllodyyy    1

Ja mam takie pytanie gdyż zamierzam kupić właśnie JD 5080M tylko nadal się zastanawiam jaki do niego kupić pług unia TUR 35 3+1 czy TUR 40 3+ dodam że będzie pracował w terenie górzystym.

Jak myślicie z którym będzie sobie lepiej współpracował ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

serwis wymianiał dwa zabezbieczenia nasworzniu który łączy dwa ramiona i przechodzi przez tylny most (u dołu) co ciekawe to te zabezpieczenia kosztują 30gr :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

Tytan123 a możesz napisać ,czy od początku ta pompa paliwowa ciekła? ,jeśli nie od początku to od około ilu mth pojawił się wyciek? ,oczywiście fotka wycieku byłaby mile widziana. Czy jest to aż taki duży wyciek ,że kwalifikuje pompę do wymiany? Panowie ile jest gwarancji na pompę paliwową w JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

No niby u mnie się nic nie dzieje ale gdyby coś się pociło to wolał bym żeby coś z tym teraz zrobili niż czekać aż się gwarancja skończy. Wydaje mi się że jest na rok, no bo niby na silnik dwa lata ale pewnie nie na osprzęt tak jak w ciężarówkach na rok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1377

tyle sprzecznych opinii...kupować w końcu tego jelonka czy nie?niby chwalony ale tyle awarii po drodze?jednak jaki ciągnik mozna inny porównywalny kupic za 130-140tys? (compakta biore jak cos)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

No cóż nikt za Ciebie ciągnika nie wybierze. Sam musisz podjąć decyzje. Ja jak się naczytałem o tych chińskich mostach to teraz jadę i słucham czy się coś nie dzieje. :lol: gdybym teraz kupował ciągnik to bym się zastanowił nad R tylko i wyłącznie dla świętego spokoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1377

na R szkoda mi kasy bo nie wierzę że jest wiele lepsza jakościowo ,to czysty marketing że niby to jakość premium a tak na prawdę są bardzo podobne oba.Wezmę tą M-kę bo jest w cenie ursusa ,zetora,farmtraca,więc stosunek jakość/cena będzie zajefajny.Gdybym miał limit na MGR większy to bym mógł wybierać a tak w 140 tys max jest niewielki wybór ciągników ok 80 km a i do tura lux będzie John bo ma mokre sprzęgło i ramę choć niepełną.Inni producenci też po turcjach włochach klepią i jakos nie ma takiej propagandy jak tutaj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Seria R i M są podobne tylko z zewnątrz, w środku jest wszystko inne. Ja miałem ofertę na 5070M Comfort + skrzynie Hi-Lo + EHR + inne dodatki za 165 tys zł brutto i byłem już blisko kupna, ale po przypadkowej jeździe 5R (przede wszystkim chodzi mi o skrzynie PQ+) odechciało mi się już tej emki. Za 5080R Comfort z paroma dodatkami zapłaciłem 180 tys zł brutto. Według mnie warto dołożyć do serii 5R.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mbpiotr    0

rafftti a można wiedzieć u kogo kupowałeś JD ,ja dziś dzwoniłem do swojego dilera pytając się o tą akcję naprawczą ,powiedzieli mi ,że oni o tej akcji nic jeszcze nie wiedzą ,jak coś takiego będzie to będą dzwonić. Udało mi się również ustalić dzwoniąc do innego dilera JD ,że pierścienie na tylnych ramionach TUZ nie będą wymieniane we wszystkich JD 5m ,podobno uzależnione jest to od serii produkcji ,jak mi powiedział serwisant w tych nowszych 5M. Chociaż za bardzo mi się to nie zgadza ponieważ rafftti brał traktor ponad rok temu i miał to wymieniane.

Edytowano przez mbpiotr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam141090    0

No niby u mnie się nic nie dzieje ale gdyby coś się pociło to wolał bym żeby coś z tym teraz zrobili niż czekać aż się gwarancja skończy. Wydaje mi się że jest na rok, no bo niby na silnik dwa lata ale pewnie nie na osprzęt tak jak w ciężarówkach na rok ;)

[/quote

Gwarancja na silnik i jego podzespoły (sprężarka, turbo, pompa, wentylator itd) jest na 2 lata, reszta czyli skrzynie itd jest na rok. W warunkach gwarancji jest wszystko dokładnie opisane, radze poczytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanielFarmer    1377

MdSikor wiem jaki komfort daje PQ bo sam mam Autoquada w JD6330Premium i wiem jak się pracuje komfortowym ciagnikiem bo mój jeleń ma prawie wszystko.Problem w tym ze ten mały ma pracować w oborze a więc niekorzystnych warunkach,wilgoci itd...dlatego ma być zero elektorniki poza tym w MGR mam limitu na ciagnik max 135-140 tys a w tym R-ki nie bedzie.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No niestety za te pieniądze to nie dostaniesz 5R. :unsure:


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamJD6230    9

Witam ! chciałbym pochwalić się kolejna "kiszką" jaką oferuje JD. wczoraj podnosząc maskę w jd 5070 M zauważyłem że na przewodach gumowych na wejściu i wyjściu z takiej małej chłodnicy (chyba oleju hydrauliki) są wycieki oleju mimo tego że zacisków nie da się już dokręcić. Po prostu guma już popękała między zaciskiem a chłodnicą. Taki sam wyciek to miałem w MTZ 82 po 7 latach pracy a nie po roku.

A pompa paliwa nadal nie wymieniona!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj