dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

jaro    166

tylko że ta hydraulika w 5M to jest wydatek łączny do hamulców, sprzęgła, wspomagania i wyjść zewnętrznych. \W DF jest podany wydatek tylko pompy do wyjść zewnętrznych. W JD jest tylko jedna pompa, a to spora wada, ale miało być tanio i jest tongue.gif

 

Chyba w serii M są dwie pompy ?W serii R jest jedna pompa (tak jak u mnie) a co do wydatku to jest aż za sporawy biggrin.gif -pamiętam że w teście 5820 wydatek na złączach wynosił 72 l/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

wersja 5m ma na pewno 2 pompy i jedna to do hydrauliki zewnętrznej i podnośnika 50 l/min, a druga o wydatku 24 l/min do wspomagania układu kierowniczego, rewersu, , WOM, przedniego napędu i mechanizmu różnicowego, można sobie domówić zamiast 50 to 70 l/min na hydraulikę zewnętrzną, nie wiem czy to się opłaca i czy zwiększy się udźwig podnośnika.


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

udźwigu podnośnika to na pewno nie zwiększy, bo on nie zależy od wydajności pompy tylko od średnicy cylindrów i ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Dokładnie, udzwig pozostanie taki sam czyli 3600. A co do hydrauliki to 5M posiada 2 pompy. W wersji podstawowej jest to 74l (24+50) a zamawiając wersje comfort automatycznie mamy zwiększony wydatek do 94l(70+24) Te 70 to tak jak juz ktoś wyżej pisał do wyjśc hydrauliki zewnetrznej i TUZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

czy jest konieczne zamawianie wersji comfort czy można sobie skonfigurować samemu ciągnik. bo ja od jednego dilera mam właśnie tą wersie i mam wzmocnioną hydraulikę, zaś od drugiego też przy tej wersji mam standardową hydraulikę


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

a tandemowa to nie znaczy że są dwie tylko są połączone napędem. mniejsza z tym może jeszcze zaczerpnę waszej opinii o wyposażeniu co lepiej wziąć czy skrzynię z półbiegiem czy EHR (wtedy mam sterowanie tuzem na błotnikach)


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

jeśli będzie ładowacz czołowy to pompa o większej wydajności się przyda, jeśli nie to nie ma sensu. Jak dla mnie lepszy półbieg, aczkolwiek EHR jest bardzo fajny i to nie ze względu na sterowanie na błotnikach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Załamaliście mnie trochę cenami tych JD sam też znalazłem 5070M za 123 tys zł u lokalnego dealera. Tylko wiem że to trochę uboższa jakościowo wersja niż normalna? Za tą cene mam NH też ok 80KM. I pytanie jak z tą jakością JD w tym modelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Co do hydrauliki to Agrofarm ma 56l a JD 74l lub 94l nie wiem jak jest ze zwiększeniem hydrauliki w Agrofarmie i ile to kosztuje. Co do udźwigu to JD ma chyba 3600 a Agrofarm 4100 tyle w papierach a jak praktyce to pytaj tych co już pracują takimi ciągnikami, mój stoi jeszcze u dilera więc tu nic mi nie wiadomo czas pokaże.

 

Pestus123 jak masz zaliczkowany ciągnik to raczej diler czeka na kasę możesz co najwyżej dostać dokumenty by ciągnik zarejestrować i ubezpieczyć, wątpię by ktoś dał ci maszynę a potem szukaj wiatru w polu i kasy.

 

Adam źle mnie zrozumiałeś... Chodzi mi o to jak długo diler moze czekać za resztą kasy od zaliczki, nie mówię że ma być u mnie w gosp. tylko u niego na placu... Np jest okazja zaliczkować ciągnik, tylko jeszcze umowy nie ma, i jak długo diler czeka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    90

Diler z reguły czeka tak długo jak bardzo zależy mu na kliencie.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

A co to za okazja zaliczkować ciągnik, to możesz zrobić zawsze, okazją może być jakaś ekstra cena. A co do czekania to tak jak Epps napisał jak dilerowi zależy to poczeka Ja się umówiłem np. na dwa miesiące pomimo że ciągnik stoi na placu, u JD z reguły na ciągnik czeka się nawet do 6 miesięcy zależy od modelu wyposażenia itd, ile dokładnie to określą ci w umowie zamówienia, tak więc jest to indywidualna sprawa zależy od dilera lub od marki cięgnika bo na niektóre musisz ty czekać tak jak na JD .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekha80    1

witam panowie. oglądałem dzisiaj JD 5080m i to nie jest ściema ze pachnie w nim made in china. Konkretnie to nawet przedni most jest z chin na tabliczce pisze, a co mówić jakieś części detaliczne. Już byłem zdecydowany i co takie zaskoczenie, mogliby szukać oszczędności gdzie indziej, nawet gdy się mocno skręci kołami to ciągnik się zatrzymuje niewiadomo z jakich powodów, jak się wyprostuje koła to rusza.

 

może lepiej wybrać deutza agrofarma 410 lub nawet zetora Proximę power. proszę o pomoc!!!! POZDRAWIAM.


MH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Szczerze to w tym tygodniu ma przyjechać przedstawiciel z JD w sprawie 5080M i chyba jednak odprawie go w drzwiach. Marek tak jak mówisz jeżeli również inne części bedą Chińskie to olać taki ciągnik.... Lepiej zastanów się mocno nad tym Agrofarmem, ludzie mają ten sprzęt i nie narzekają, przynajmniej jest sprawdzony. A Chińczykem to strach jeźdźić, niewiadomo kiedy może odpaść przedni most... hehe :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

A dlaczego negujecie że co chińskie to złe? (nie mam na myśli że wszystko jest dobre bo złe rzeczy też się trafiają) Przecież jak tak patrząc to żeby nie oni to byśmy byli daleko jeszcze do tyłu z technologią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Kolego Dawid mylisz chińskie z japońskim a to wielkie różnice. Chińczysy od wieków zalewają swoimi produktami rynek, bo u nich sie liczy ilość a nie jakoś i do tego maja bardzo tania siłę roboczą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

A dlaczego negujecie że co chińskie to złe? (nie mam na myśli że wszystko jest dobre bo złe rzeczy też się trafiają) Przecież jak tak patrząc to żeby nie oni to byśmy byli daleko jeszcze do tyłu z technologią.

 

A Foton jest chiński?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Nie wiem nie interesuje się tą marką. A JD sie zainteresowałem tą serią bo mam dealera 6km od domu i w przyszłości będe wymieniał moje wysłużone ursusy na jeden uniwersalny ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj