Zaloguj się, aby obserwować  
lukas111

Nowa Kabina Mtz

Polecane posty

farmer120ha    2

Trzeba by dokładnie wymierzyć tego MTZ'ta.Mi się wydaje,że powino wszystko pasowaść.Trzeba tylko trochę checi,czasu,pieniędzy i inwencj twórczej.Jeszcze załorzyć maskę od Pronara.Widziałem taką na ursusie 914 na allegro.Odmłodziło go o co najmniej 15 lat.


Każdy sprzęt jest dobry jeśli wykonuje swoją prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0

Hehe tez widziałem tego ursuska :) ale juz mi nie chodzi o nowa maskę tylko o nowa, wyciszona kabinę :D a taka maseczka to 500 zl kosztuje

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej

Ursus C-360 / Mtz 82 / Zetor 7340 / Ursus 1224

Moja Stajnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    163

U mnie we wsi ma koles taka bude na belarusie. Jak dla mnie to wygląda FATALNIE! Wogole nie wyglada jak belarus. Wymienił ja tylko dlatego ze wykrzywił tylna rame a szyba oczywiscie strzaskana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
K1ROVEZ    1

Ja tam widzę problem tylko w tym, czy tam jest dość miejsca aby zmieścić duże akumulatory.

Bo wiadomo jak większość MTZ-ów odpala na zimno...


good God damn and other such phrases...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Ja mam taka kabine. MTZ jest z 87 roku i miał tą małą "sportową" kabine. Teraz niektórzy myslą że to ursus <hahaha>

Z montażem nie było większych problemów (chociaż wchodzi na ciasno).

 

Na akumulatory ma miejsce z tyłu pod tylną szybą (miesci sie 2 x 6V) ale ja mam 1 aku 12 V plus rozrusznik szybkoobrotowy i pali bez najmniejszego problemu.

 

 

1a60b79bd24b52ddm.jpg 5b9c18eb8a1eff8bm.jpg


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0
Ja mam taka kabine. MTZ jest z 87 roku i miał tą małą "sportową" kabine. Teraz niektórzy myslą że to ursus <hahaha>

Z montażem nie było większych problemów (chociaż wchodzi na ciasno).

 

Na akumulatory ma miejsce z tyłu pod tylną szybą (miesci sie 2 x 6V) ale ja mam 1 aku 12 V plus rozrusznik szybkoobrotowy i pali bez najmniejszego problemu.

 

 

1a60b79bd24b52ddm.jpg 5b9c18eb8a1eff8bm.jpg

No no fajnie on wyglada


Ursus C-360 / Mtz 82 / Zetor 7340 / Ursus 1224

Moja Stajnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2
Ja tam widzę problem tylko w tym, czy tam jest dość miejsca aby zmieścić duże akumulatory.

Bo wiadomo jak większość MTZ-ów odpala na zimno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor    0

no to musisz kombinować zeby wsadzić polską kabine ale jak tu koledzy mowią jak masz czas i cierpliwość to sie da zrobić ale to trzeba kąbinować. zawsze taniej niż kupić orginał. Ale dadio i inne gadzety odpadają za głośno bedzie i radia nie usłyszysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0
no to musisz kombinować zeby wsadzić polską kabine ale jak tu koledzy mowią jak masz czas i cierpliwość to sie da zrobić ale to trzeba kąbinować. zawsze taniej niż kupić orginał. Ale dadio i inne gadzety odpadają za głośno bedzie i radia nie usłyszysz

ale ta kabina wyciszona bedzie

http://allegro.pl/item670075568_kabina_kab...e_promocja.html


Ursus C-360 / Mtz 82 / Zetor 7340 / Ursus 1224

Moja Stajnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzych2007    0

Zgadzam sięz Igorem. jest w niej głośno, chociaż ja wyciszyłem ją jeszcze bardziej, bo obkleiłem podłogę takimi natami wyciszającymi i pod kabiną wyłożyłem piankę o gr. ok 2,5 cm. Niewiele to daje i np jak jade w 2 osoby na pełnych obrotach to żeby sobie pogadać to trzeba dość głośno mówić.

Radio oczywiście będzie słychać bo możesz go podkręcić i dać mocne głośniki, lecz nie bedziesz słyszał już nic poza tym, nawet karetki jak bedzie przejeżdzała obok na sygnale.

A co do montażu to przeróbek nie ma w 3 zgrane i znające sie na mechanice osoby zamontujesz ją w ciągu 1 dnia.

Ze starej kabiny potrzebny ci bedzie pedał gazu bo w tej nie ma.


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas111    0
Zgadzam sięz Igorem. jest w niej głośno, chociaż ja wyciszyłem ją jeszcze bardziej, bo obkleiłem podłogę takimi natami wyciszającymi i pod kabiną wyłożyłem piankę o gr. ok 2,5 cm. Niewiele to daje i np jak jade w 2 osoby na pełnych obrotach to żeby sobie pogadać to trzeba dość głośno mówić.

Radio oczywiście będzie słychać bo możesz go podkręcić i dać mocne głośniki, lecz nie bedziesz słyszał już nic poza tym, nawet karetki jak bedzie przejeżdzała obok na sygnale.

A co do montażu to przeróbek nie ma w 3 zgrane i znające sie na mechanice osoby zamontujesz ją w ciągu 1 dnia.

Ze starej kabiny potrzebny ci bedzie pedał gazu bo w tej nie ma.

no niewiem ;/ moj cioteczny brat ma belaruska z r 82 a wyglada min na 95r i w kabinie cichutko :D


Ursus C-360 / Mtz 82 / Zetor 7340 / Ursus 1224

Moja Stajnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Ja panowie chciałem zrobić swojego starego MTZ 82 na pronara a koszt był by taki. Dane z fabryki pronara

Witam.

Wycena części do Pronar 82 TSA:

 

OSŁONA GÓRNA 1.668 zł. brutto

OSŁONA LEWA 377 zł. brutto

OSŁONA PRAWA 377 zl. brutto

KABINA KPL 82TSA 20 000 zł. brutto

Te osłony boczne były montowane ale w nielicznych. Ale koszt kabiny zniewala. Nie wiem czy to by było z siedzeniem i deską i licznikiem czy nie, ale nawet jak by Z to tyle kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj