Skocz do zawartości
Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Meg5    354

Pytanie do posiadaczy nowych ciągników Farmtrac .Czy Wam tez ciężko wchodzi rewers do przodu ,bo do tyłu jest ok ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Z prawej strony przy kadłubie skrzyni biegow jest taka blkokada ktora uniemozliwia operowanie rewersem bez wcisniecia sprzegla. Byc moze wymaga regulacji. To tylko chwila roboty.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Meg5    354

Dziękuję NhBartek ,przyjadą panowie serwisanci to się im coś wspomni na ten temat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Dziękuję NhBartek ,przyjadą panowie serwisanci to się im coś wspomni na ten temat :)

 

Słuchaj nie wiem u jakiego dealera kupywalas FT ale zwracaj uwage na to zeby serwisanci regulowali sprzeglo na przegladach (o ile wiedza jak to sie poprawnie robi) bo to podstawa w tym modelu zeby bezawaryjnie pracowal przez długie latka :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Masz rację co do sprzęgła warto samemu sprawdzać bo fabrycznie to było bez luzu a jak zrobiłem minimalny luz to znowu ciężko biegi bo serwisant na 50 mtg chyba nie zaglądał ,poregulowałem na lince pedał lekko w górę i teraz mam luz i lekko biegi chodzą po 150 mtg luz mam stały już bo przed tem kilka razy kombinowałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurek28    0

Pytanie do posiadaczy nowych ciągników Farmtrac .Czy Wam tez ciężko wchodzi rewers do przodu ,bo do tyłu jest ok ?

 

Czy warto kupić farmtrac 675

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    354

Jurek28 ,nie powiem Ci za dużo o tym ciągniku ,bo mamy go dopiero 2 miesiące ,ale są koledzy na forum co coś na pewno na temat Farmtraca 675 DT mogą powiedzieć . Pytasz w sensie ,wykonania tzn. ceny do jakości ,czy o coś innego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

sasiad przez miedze ma 675 z turem juz kilka lat ma około 3 tys mth a na dowod czy jest dobry...to ci powiem ze pare dni temu przyciagnał takiego samego i tez zturem miał kupowac wiekszego ale jest za wysoki i nie miesci sie do obory...i teraz widziałem dwoma naraz smigali z kosiarkami

 

te ciagniki u niego pracuja 365 dni w roku ma cos z 50 krow+młodzież

 

a ja posiadam ft 690 mam dopiero 130 mth jestem zadowolony..na jesieni dostanie solidne obciazenie orka uprawa...zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    354

Farmtrac 675 DT do tura jak najbardziej się nadaje ,b. zwrotny no i ten rewers ułatwia życie .Jeżeli chodzi o jakość ,nie jest źle ,wiadomo ciągnik z niższej półki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

nie każdy potszebuje Merca do gnoju Jakupiłem 675 DT i mi starcza (ale co kto lubi ,ieden bułeczki drugi córke piekaża)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

a i jeszcze jedna sprawa w odruznieniu od zetorka proximy i NH srodek ciezkosci jest nizej osadzony ponieważ ft ma zwolenice planetarne a w pracy z turem ma to istotne znaczenie kolega zetorkim na nierownwj łace mówił ze nie raz mało co go nie przewrócił...

 

w mojej gminie sa juz 3 sztuki 675 1 szt 685 1 szt 690 1 szt 7110

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    518

Z prawej strony przy kadłubie skrzyni biegow jest taka blkokada ktora uniemozliwia operowanie rewersem bez wcisniecia sprzegla. Byc moze wymaga regulacji. To tylko chwila roboty.

 

Wielkie dzięki :)

U mnie też rewers chodził trochę ciężkawo, niekiedy bywało, że w ogóle nie chciał wejść, a wszystkiemu była winna ta zapadka :) Co się okazało, po wciśnięciu sprzęgła zapadka nie otwierała się do końca i blokowała ruchy rewersu.

Teraz po małym wyregulowaniu jest super.

 

Jakby ktoś nie wiedział to ta zapadka jest obok butli powietrza, żeby swobodnie się tam dostać trzeba uchylić skrzynkę z akumulatorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    354

Ok ,przyznam się wam do czegoś ,na życzenie pewnego kolegi ,mianowicie u mnie wystąpiła bardzo nietypowa usterka w postaci pęknięcia maski nad rurą od filtra powietrza ,a tak jest na razie ok .Maska ma być wymieniona na nową .

Edytowano przez Meg5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek254    0

Witam koledzy.

Ja mam 675 dt i miałem problem z wyciekiem oleju z pod pokrywy podnośnika ale serwis się z tym uporał. Alee teraz podnośnik mi opada i jakoś nisko podnosi i wogóle nie ma siły. Po przesunięciu dzwigni na transport podnośnik zaczyna podnosić powoli tak na ok 20 cm i staje i trzeba dodać gau tak ponad 1300 obrotów a jak podniesie już agregat to trzesie całym ciągnikiem i trzeba wwciśkać gaz bo po puszczeniu podnośnik opada. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem i wie co może być nie tak??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brat miał takie coś na początku ale regulował to tymi pokrętłami w podłodze w kabinie ale nie wiem jak i sam bym tym nie kręcił bo może to nie pomoże a zaszkodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Zawor zewnetrzny najpierw wyciagnij jest pod siedzeniem w kadlubie podnosnika moze jakies zanieczyszczenie sie tam dostalo i wariuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pysa    0

675 DT da rade w agregacie ścierniskowym 2,5m ,ziemie cięŻkie i spore pagórki ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    354

Z tym spalaniem różnie bywa. Zalwży od klasy ziemi, terenu, operatora, ale w takim ciągniku jak Ft to spalanie siłą rzeczy powinno być dość niskie, bo to lekkie ciągniki i nie posiadają dużej mocy :) Tak więc jeśli wychodzi 20 l w orce to musi być coś dziwnego chyba, żę ma naprawde strasznie ciężko ten ciągnik

Odnośnie spalanie tego modelu to mój Farmtrac przez 3 motogodziny pracy (grabienie owsa ,prasowanie ,załadunek bel na przyczepę ,transport około 1 km, potem rozładowanie na owijarkę i ustawienie ) spalił nie całe 12 l czyli 4 l na motogodzinę . Sprwadzone zostało w ten sposób ,że został zalany paliwem pod korek ,spisane motogodziny i po pracy ponownie wlanie paliwa pod korek . Myślę że to wiarygodny pomiar . ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo318    0

ja swoim zrobiłem 27 mth na pełnym baku wlałem do pełna i robiłem nim do półki mi sie nie zapowietrzył dobry wynik nie wiem bo mnie to w sumie nie interesuje pracował w tym czasie z turem kosiarką i transport drzewa naprawy przez pierwsze 50 mth regulacja chamulcy bo brało na jedno koło dalej bierze na jedno ale juz mniej szczegół ( tacy serwisanci) zamek w drzwiach niby zrobili ale za 2 dni po serwise to samo ale sie uporałem sam z tym po za tym zarówki sie po przepalały 3 i rewers cierzko chodzi na razie tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    518

Bez jaj, 27 mth na pełnym zbiorniku ? :huh: Ja swoim zrobiłem 18 mth. fakt że ciągnik nie zgasł, ale w zbiorniku było już sucho. :)

Co do rewersu, to po prawej stronie ciągnika, obok butli powietrza jest zapadka, którą trzeba wyregulować - u mnie pomogło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

ciekawe macie wyniki z spalaniem mój w orce na całym zbiorniku pracuje 8 mtg a usterki do tej pory przy 200mtg wyciek oleju spod podnośnik ,zablokowały się dzwignie podnoszenia i opuszczania podnośnika to znaczy że pracujom razem ta czerwona i żółta,chałasujocy przedni naped rewes troche cieszko pracuje tak pozatym to ok. moja ocena -4 ;)

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Meg5    354

Saturn ,czy u Ciebie przedni napęd hałasuje jak skręcasz maksymalnie kolami ,czy także jak koła są prosto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtal82
      witam wszystkich użytkowników farmtraca lub ewentualnie mechaników tych ciągników.
      mam problem z modelem 690 ma ok 3 lata i ok 300mth.
      dochodzą niepokojące odgłosy skrzypienia ze skrzyni biegów i nie wiem jak to "ugryźć"
      podobno wyszła jakaś trefna seria któregoś łożyska na jakimś wałku w skrzyni...
      może ktoś miał taki problem albo naprawiał coś podobnego to proszę o podpowiedź...
      dodam jeszcze że to skrzypienie pojawia się podczas jazdy i do przodu i do tyłu..
       
    • Przez pacio68
      co o tym sądzicie, jak Wam się podoba??
      http://farmtrac-sklep.pl/
      niezły pomysł
    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: czy coś wiecie na temat ciągnika FARMTRAC 9120 DTn (chodzi mi bardziej o wady niż zalety) bo przymierzam się do zakupu jego i chcę coś więcej wiedzieć?? np faktyczne spalanie przy pługu 4 obrotowym, talerzówce 3m i agregacie uprawowo-siewnym aktywnym. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuję przeczytam każdą
    • Przez Adam2940
      Mam Farmtraca 555DT i jestem ciekaw czy ja mam tylko pecha czy te traktory troche sie psują. Stan licznika 330MTG, traktor jest z marca br.
       
      1. wymiana pompy wtryskowej ponieważ ciągnik jak był zimny chodził ładnie a jak sie rozgrzał to robił się głośniejszy - nie pomogło. Pompa fabrycznie uszkodzona. Ciągnik nie zbiera sie na obroty
      2. Druga wymiana pompy. Ciągnik ładnie pracuje ale dalej zmienia głos.
      3. kierownica ciężko się kreci. Wymiana pompy wspomagania. Nie pomogło. Źle przykręcony orbutrol. podkładki załatwiły sprawę.
      4. Pękła guma koło drążka od hamulca. Wylał się olej. Awaria osunięta bez problemu.
      5. Odpadło koło pasowe z silnika. Ścięło śruby. Na szczęście udało się wykręcić. Awaria usunięta.
      6. Obrotościomierz.
      7. Ciekną szybko złączki hydrauliczne
      8 Siedzenie skrzypi jak szalone... Pomimo dwukrotnego smarowania przez mechanika
      9 No i jeszcze się drzwi zacięły...
       
      Jak na nowy traktor to wydaje się trochę dużo tego... Serwis też pozostawia sporo do życzenia ze swoją opieszałością.
       
      W codziennie pracy ciągnik sprawuje sie super.
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
×