Skocz do zawartości
Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marian2011    111

Kedziorek kupisz sprawdzisz i po roku pochwalisz albo skrytykujesz ja chciałem ciągnik prosty na me 15 ha kupiłem narazie mam 25 mtg ale zadowolony zima super na dotyk palenie za chwile w pole i zobaczymy ale nic tanszego poza Białorusią nie kupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    79

Masz racje marian2011 poza tym silnik Perkinsa jest oszczędniejszy wiec może trochę więcej zapłacisz ale szybko zwróci się w oszczędności paliwa a potem to już zysk Poza tym trzeba pamiętać że ciągnik musi pracować jak stoi generuje straty

Życzę wielu lat udanej przyjemniej i bezawaryjnej pracy :)

Kolego ursusc385 gdyby na tej tabliczce było napisane MADE IN ENGLAND to ok a tak to to nie jest przekonujące

Farmtrac i Escort to ta sama firma tylko dla zmyłki zmienili nazwę bo nikt by tego nie kupił

sami oceńcie

http://www.pomtor.kkdf.pl/farmtrac70.htm

a tu taka mała ciekawostka

http://allegro.pl/farmtrac-555dt-ciagnik-traktor-plug-i1498668651.html

Koleś po przepracowaniu nim 82 mth chce się go pozbyć :lol:

Edytowano przez kedziorek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek12311    0

Kedziorek Twoje posty są po prostu...żałosne i tak jak napisał Ursusc385 pogrążasz się.

Jesteś zakochany w tym swoim Ursusie(nie, że coś mam do tej marki) i chcesz każdego do niego na wszelkie sposoby przekonać tylko, że 90% Twoich argumentów są po prostu błednę, więc zaopatrz się w tego super Ursusa i bezawaryjnej pracy życzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kedziorek    79

Może najpierw zauważ że ursusc385 jest z Mrągowa ( tam składają FT ) i jest szaleńczo zakochany w tej marce stara się wszystkich do niej przekonać Najpierw proszę nad tym się zastanów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Radze ci tutaj poczytać komenty http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&img=270933&total=17&st=10 bo widze ze masz trudnosci z czytaniem, tam masz wszystko ładnie opisane przez uzytkownika @b0gdan dlaczego nie ma "made in" :rolleyes:

 

Po za tym taka tabliczka była na silnikach Massey Fergusona to znaczy ze on był z chin ? :lol:

 

Podjarałes sie tym ft z allegro a nawet nie wiesz dlaczego go sprzedaje.. Może nie stac go na rate ? może jest jednak za mały na jego potrzeby ? a skoro sadzisz ze sprzedaje ponieważ mu się sypie to jestes w błedzie bo on ma jeszcze gwarancje to na niej wszystko mu zrobią jakby co...

 

P.S a skad wiesz ze jestem z samego Mragowa ? Ja jestem pewny ze mieszkam 10km od mrągowa i co ci do tego ? nie moge mieć ulubinego ciagnika ? Skad wiesz ze jestem zakochany w tej marce ? a moze swoje zycie oddam ukochanej marce JD :lol:

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    79

Może już na gwarancji miał tyle awarii że uznał iż trzeba się go jak najszybciej pozbyć żeby jak minie gwarancja nie dokładać do niego

 

Widzę jak chętnie ludzi do niej przekonujesz i to mnie zastanawia, jak dodać do tego ze jesteś z pod Mrągowa gdzie montują FT to to staję się jeszcze bardziej ciekawe B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Zapraszam do mnie dostaniesz widły wywalisz troche gnoju i pojedziesz :)

 

P.S Mam zacząć szykować widły na twój przyjazd ? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja bym się koledzy bał brać te ciągniki ludzie różnie o nich mówią, przeważnie nie są zbyt zadowoleni przednie mosty

są Carraro i to jedyny porządny podzespół, silniki Perkins ale produkowane w Chinach tylny most jest produkcji Escort'a czyli jest sprowadzany z Indii a oni wiadomo robią żeby było tanio a nie żeby było dobrze (model 70/80, 675 670. 685/690/ a o 7100/7110 ciężko powiedzieć bo zapowiadają je już grubo ponad rok i na obietnicach się kończy )

 

Pozdro dla przyjaciela ursusc385

Tu masz jak czytać oznaczenie silnika perkinsa

http://www.perkins.com/cda/files/287332/7/Engine%20Number%20Guide_PP827_01_09.pdf

A co do skrzyń to herbata indyjska jest dobra to i może skrzynie też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    431

Wracając jeszcze do dyskusji dwóch panów (wiadomo o kogo chodzi):

Każde następne nazwanie kogoś dzieciakiem, czy inne, najmniejsze, "delikatne" prowokowanie do kłótni zostanie nagrodzone ostrzeżeniem. Walczcie sobie na argumenty, ale nad nerwami panujcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    515

Co do skrzyn to nie słyszałem negatywnych opini musze kiedy zerknąc co pisze na tabliczce

 

P.S Proponuje troche poprzeglądac galerie, pocztac posty jego i dopiero napisać kto kogo prowokuje, bo on tym jednym postem na pewno by mnie nie zdenerwował ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    9

Użytkownikowi @kedziorek to można polać już ostatniego kielicha i niech idzie spać, bo już za dużo bredzi.

@kedziorek, wiesz co jest najśmieszniejsze, bądź najbardziej przykre w Twoim poście? To, że najbardziej czepiasz się fragmentu ciągnika na którego kompletnie nikt nie narzeka, czyli ten wg Ciebie nieszczęsny Indyjski tylny most. Nie wiem czemu kierujesz się według pewnych stereotypów? Bo to wygląda ja sytuacja na wsi u starszych seniorów- 'a bo ja to tak słyszałem...'. Zauważyłeś np że Escort 450 którego posiada @Jozin, jest w większości wykonany z Indyjskich części? Pewnie nie, no bo po co najpierw się przekonywać, co nie? Ale prawda jest taka, że ten ciągnik ma ponad 1200mtg z tego co pamiętam i ma się naprawdę dobrze. Więc nie wiem na czym polega ten Twój ból do tych mostów.

 

PS. To skoro w FT silniki Perkinsa są z Chin, to tak samo jest i w wypadku Ursusowych Perkinsów. Na to wychodzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

poszukuję użytkownika 675DT z woj. dolnośląskiego - jeśli jest ktoś na forum to proszę o odzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

poszukuję użytkownika 675DT z woj. dolnośląskiego - jeśli jest ktoś na forum to proszę o odzew.

Kolego ja słszałem pozytywne opine o tym ciągniku że mało pali jest zwrotny itp. Ogladałem go teraz na targach w Kielcach i dowiedziałem sie ze zdobył nagodę maszyny roku 2011. Jeśli chodzi o kogoś kto ma taki ciągnik to najleiej skontaktuj się z producentem to cię gdzieś pokierują. Najlepiej jak sam go zobaczysz i nim pojeździsz bo niektóre osoby to taki bzdury wypisą że aż szkoda czytać. Powdzonka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzyb430    3

Witam wszystkich. Od roku użytkuję ten ciągnik żadnej awarii prócz zacięcia się ostatnio zaworu od powietrza. Dobry ciągnik do tura za nie duże pieniądze. Polecam małym i średnim rolnikom. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

od czego jest dźwignia obok hamulca ręcznego ?? wygląda tak samo jak ręczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Dzwignia na dole przekaznik włączony ,pociągasz dzwignie do góry przekaznik rozłączony stosujesz ją na uwrociach na krótkie rozłączenie itd ,sam przekaznik włączasz inną dzwignią mniejszą z tyłu tej dzwigni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

Czyli aby włączyć wałek trzeba podciągnąć tą dźwignię, włączyć wałek a następnie ją zwolnić i aby wyłączyć również trzeba podciągnąć, wyłączyć i zwolnić. Czekajcie bo czegoś nie kumam - to sprzęgło nie jest dwustopniowe ?? i czy można włączyć wałek poprzez wciśnięcie sprzęgła ?? czy po prostu ta dźwignia jest dodatkowo ??

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

W tym farmtracu sprzęgło jest dwustopniowe tak jak np. w zetorze seri 72XX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

nie wiem jak jest w zetorze więc odniosę do c-360 czy fortschritta 323 bo takie mam:

wciskam sprzęgło - ciągnik staje, wciskam do końca - zatrzymuje WOM ?? Działa jak na znanej zasadzie, a dźwignia jest po to aby się nie zatrzymywać i np na chwilę wyłączyć wałek ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Tu sprzęgłem nożnym nie rozłączysz womu. Nie wiem jak jest w C360 ale w zetorze są dwa łożyska od sprzęgła jedno rozłącz jezdne a drugie wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

nie wiem jak jest w zetorze więc odniosę do c-360 czy fortschritta 323 bo takie mam:

wciskam sprzęgło - ciągnik staje, wciskam do końca - zatrzymuje WOM ?? Działa jak na znanej zasadzie, a dźwignia jest po to aby się nie zatrzymywać i np na chwilę wyłączyć wałek ??

Kolego to sprzęgło jest dwustopniowe z niezależnym sprzęgłem WOM. Po to jest tak zrobione abyś nie musiał sie zatrzymywać żeby wyłączyć WOM i po to byś na uwrociach nie musiał wyłanczać wom tylko zaciągasz sprzęgł od wom, robisz nawrót i sprzęgł zwalniasz. Trzeba jednak pamiętać że jest to tak zwane sprzęgło 5 minutowe i nie może ono być dłużej zaciągnięte bo poprostu się spali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodziokoks    0

witam ja posiadam Farmtraca 80 4wd fajny ciągniczek niezawodny :D mam go już 3 lata urzywany jest praktycznie do wszystkiego co popadnie, nie ma żadnych zacieków jedna sprawa to że przud mi skrzypi jak włączę go poniewarz nie dopracowali tam jakiejś części ale nic sie tam nie dzieje chyba teraz już dopracowali tę część w tych farmtracach 675dt no ale jestem z niego zadowolony zobaczymy co będzie dalej

 

pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

Zamówiłem 675DT wraz z ładowaczem i nie brałem przednich obciążników. Czy po odczepieniu TURa i zaczepieniu kosiarki 1,85m przód nie będzie zbyt niestabilny ?? Jakie Wasze doświadczenia przy podczepianiu maszyn bez przednich obciążników ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtal82
      witam wszystkich użytkowników farmtraca lub ewentualnie mechaników tych ciągników.
      mam problem z modelem 690 ma ok 3 lata i ok 300mth.
      dochodzą niepokojące odgłosy skrzypienia ze skrzyni biegów i nie wiem jak to "ugryźć"
      podobno wyszła jakaś trefna seria któregoś łożyska na jakimś wałku w skrzyni...
      może ktoś miał taki problem albo naprawiał coś podobnego to proszę o podpowiedź...
      dodam jeszcze że to skrzypienie pojawia się podczas jazdy i do przodu i do tyłu..
       
    • Przez pacio68
      co o tym sądzicie, jak Wam się podoba??
      http://farmtrac-sklep.pl/
      niezły pomysł
    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: czy coś wiecie na temat ciągnika FARMTRAC 9120 DTn (chodzi mi bardziej o wady niż zalety) bo przymierzam się do zakupu jego i chcę coś więcej wiedzieć?? np faktyczne spalanie przy pługu 4 obrotowym, talerzówce 3m i agregacie uprawowo-siewnym aktywnym. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuję przeczytam każdą
    • Przez Adam2940
      Mam Farmtraca 555DT i jestem ciekaw czy ja mam tylko pecha czy te traktory troche sie psują. Stan licznika 330MTG, traktor jest z marca br.
       
      1. wymiana pompy wtryskowej ponieważ ciągnik jak był zimny chodził ładnie a jak sie rozgrzał to robił się głośniejszy - nie pomogło. Pompa fabrycznie uszkodzona. Ciągnik nie zbiera sie na obroty
      2. Druga wymiana pompy. Ciągnik ładnie pracuje ale dalej zmienia głos.
      3. kierownica ciężko się kreci. Wymiana pompy wspomagania. Nie pomogło. Źle przykręcony orbutrol. podkładki załatwiły sprawę.
      4. Pękła guma koło drążka od hamulca. Wylał się olej. Awaria osunięta bez problemu.
      5. Odpadło koło pasowe z silnika. Ścięło śruby. Na szczęście udało się wykręcić. Awaria usunięta.
      6. Obrotościomierz.
      7. Ciekną szybko złączki hydrauliczne
      8 Siedzenie skrzypi jak szalone... Pomimo dwukrotnego smarowania przez mechanika
      9 No i jeszcze się drzwi zacięły...
       
      Jak na nowy traktor to wydaje się trochę dużo tego... Serwis też pozostawia sporo do życzenia ze swoją opieszałością.
       
      W codziennie pracy ciągnik sprawuje sie super.
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
×