Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

SATURN    0

witam jakie stosujecie oleje na wymiane do silnik , wspomagania , przedni most , skrzynia i filtry oleju oraz filtry paliwa do ft 675 są to wyłocznie oleje według instrukcji obsługi czy inne np. elf.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Do silnika używam Mobil Delvac 10w-40, a reszta zgodnie z instrukcją obsługi. Wszystkie filtry oryginalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Do skrzyni kupuję taki jak fabryczny przez internet filtry też, nie pilnuję czy to takiej czy takiej irmy byle by pasował i rossądna cena bo są duże różnice bo w okolicy takiego nie ma ,olej silnikowy zamiast 15w-40 jaki był zalany kupuje w CPN 10w-40 lepszy na zimę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

koledzy z czego doprowdzić prąd do gniazdka 3 pinowego bo tam gdzie jest miejsce to jest atrapa zapalniczki a potrzebne mi będzie do prasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Ja zamontowałem gniazdko 3 pinowe zamiast zapalniczki, bo i tak nie była przeze mnie używana. Czy to oznacza, że nie masz do zapalniczki dociągniętych kabli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

sprawdziłem są doprowadzone kable sąsiad miał też famtraka to niemiał doprowadzonych przewodów i jeszcze mam pytanie z czego może przeciekać płyn chłodniczy tak poniżej pompy paliwowej

Edytowano przez ludwik1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Nie wiem jak dokładnie na silniku z Euro III są rozmieszczone elementy, bo ja mam z Euro II jeszcze, ale u mnie był wyciek z chłodniczki oleju silnikowego która jest nad pompą paliwa i było mokro w okolicach pompy paliwa. Ta chłodniczka to taki kwadratowy dekielek w bloku spod którego ciekło. Serwis Perkinsa usunął usterkę. Przyjrzyj się dokładnie skąd leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajac1    54

sprawdziłem są doprowadzone kable sąsiad miał też famtraka to niemiał doprowadzonych przewodów i jeszcze mam pytanie z czego może przeciekać płyn chłodniczy tak poniżej pompy paliwowej

U mnie ciekło z weżów gumowych idacych do chłodnicy. Założyłem na wąż drugą ,mocniejsza opaske i problem znikł ;) Sprawdz to bo ja juz podjerzewałem wadliwa chlodnice....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

ja mam z 2008r leci chyba to jest chłodniczka oleju która jest przykręcona do bloku a z drugiej strony jest pokrywa przykręcona na silikon ta pokrywa przypomina mi dekiel od rozrządu c330 i spodniego leci jak stoi jak pracuje to nieleci poprzedni właściciel dzwoniłem do niego mówił żę tylko zimą leciało a jak ciepło to nie a i jeszcze kierunki znikły a były ostatnio jak jechałem poprzednik się przyznał że raz działały raz nie jak umył karszerem to działało skusiłem się bo od znajomego z przebiegiem 1580mth i 60000 do dobra cena czy za dużo po zatym nie mam zastrzezeń a jak c 360 330 miałem zalane hipolem to jak będe kipowł przyczepe to czy oleje się nie pogryzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

odradzam kiprowanie musisz się zdecydować na kiprowanie starymi ciągnikami a jak bardzo potrzebny będzie farmtrac to zalałbym stare ursusy i przyczepę olejem jaki masz w farmtracu trochę roboty i koszt w mym przypadku miałem lepiej bo tylko jedną przyczepę i t-25 a on ma osobny zbiornik do hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do kierunków jak nie będą działały spróbuj przekręcić w lewo lub wprawo przycisk awaryjek i wciśnij raz lub dwa u mnie pomaga poza tym jak nie dotykam awaryjek jest ok a czasami jak pstryknę do trzeba to nie zawsze działają jak przekręcę w lewą tak z 1/2 obrotu i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

marian2011 napisz jak ci się sprawuje t-25 na oleju z farmtraca bo chcę zalać takim olejem C-360 tak żeby farmtrac i C-360 były na jednakowym oleju ale obawiam się że będzie za rzadki bo C-360 zalany jest hipolem co o tym myślisz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

Witam co zrobić z tą maską w ft 675 żeby tak nie trzeszczała bo jest masakra trzesczy tak że zdaleka słychać że jadę miał ktoś takię trzaski bo zaraz mi się maska rozleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Nic się nie dzieje mimo że olej rzadki pompa hydrauliczna jest od nowości podnosi idealnie jedynie co to mam tura i szybko opada ale to nawet lepiej bo na hipolu zimą to przy pracy łyżką musiałem czekać nim opadła do ziemi

 

Saturn ja praktycznie od nowego nim się roztrząsł założyłem z przodu maski na dole gumowe odbojniki do tej ramki platikowej i jak zamknę jest tam sztywno a przy kabinie też dorobiłem gumy aby było ciasno i pomaga żadnego rysunku nie zrobię bo każdy zrobi sobie spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wymiany oleju w np. t-25 czy c-360 wystarczy tylko spuścić stary olej i zalać nowym np.Texaco czy może trzeba skrzynię jakoś wyczyścić albo przepłukać zeby była czysta jak to wyglądało w twoim przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja odkręciłem co śię dało przyczepa węże od tłoków w ciągniku od tura przy tłoku podnośnika co się dało a było najniżej i z godzinę sobie zlatywało potem lekko skręciłem wszystko zalałem nowym olejem tylko z 5 litrów aby tylko przepłukać lekko podnośnik góra dół tur przyczepa lekko podniosła się znowy odkręciłem i spuściłem po wykapaniu z godz zalałem nowym trochę roboty było ale inaczej nie zrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

witam mam problem drugi raz mi się to zdażyło odpaliłem ciągnik po uprzednim podgrzaniu i pojechałem pociagnąć sąsiada przyjechałem zgasiłem i chciałem go odpalić kręcił ale niechciał odpalić za godzinę poszłem trochę podgrzałem pyk niewiem co to za cuda się robią czy to wina paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Spokojnie miałem to samo, winowajca okazał się bezpiecznik. Tylko nie mogę se przypomnieć który to, także przeczysc je i będzie ok. Mechanik z Mrągowa przyjeżdżał i pokazywał właśnie, wyjął bezpiecznik odpalal ciągnik a ten kręcił jak głupi i nie chciał załapać, włożył bezpiecznik i pyk za pierwszym. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Czyli zapewne bezpiecznik od cewki na pompie wtryskowej. Kiedy kręci a nie chce zapalić sprawdź miernikiem czy dochodzi napięcie do cewki przy pompie wtryskowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtus902    0

Koledzy moglibyscie mi powiedziec jak najszybciej i najskuteczniej odpowietrzec 675 dt ?? jak byli u mnie na przegladzie jak odpowietrzal to widzialem ze przy pompce paliwa wyciagal jakis wezyl i krecil stacyjka paliwo zaczelo leciec zlaczyl to z powrotem i odpalil tylko ze tam ida 2 czy 3 wezyki i niewiem ktory mam rozlaczyc pomozcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w ciągniku 675 nie ma potrzeby odpowietrzania jeżeli zaistnieje taka konieczność należy poluzować końcówki przewodów wtryskiwaczy w miejscu mocowania do wtryskiwaczy i podczas obracania silnika rozrusznikiem kolejno dokręcać nakrętki. po ustaniu wydostawania sie pęcherzyków powietrza dokręcić końcówki ale moim zdanie wystarczy wziąć na zapłon pompka sama przepompuję filtr układ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź bezpieczniki u mnie bezpiecznik był ok a gniazdo było luźne i też tak było że gasł mi może ci paliwo gdzieś przyłapało u mnie odpali luks pochodzi i zacznie skakać na obrotach ale nie gaśnie jakoś tam nim jeżdżę aby qq przywieść i obornik wywieść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj