Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

jeśli macie problemy z serwisem FT, to sugeruję zadzwonić do www.agroszczuka.pl, serwisuje wszystkie FT, konkretny serwis i lata doświadczeń. Kto korzystał ten wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Co pamiętam byli u mnie 3 krotnie ,terminy przyjazdu akceptowalne ,niestety po gwarancji naprawa pompy trochę trwała ale oni nie naprawiali tylko zlecili innej firmie naprawę i po naprawie dowiezli ponad 140 km jakoś bez kosztów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam wypowiem sie na temat serwisowania . a wiec za taką kase jaką serwisują oni te ciągniki to i każdy sie podejmie serwisu :P  A na gwarancji dałem ciągnik to chyba tego doświadczenia zabrakło jednak  . Ja jak mam problem dzwonie do Farmtraca proszę o konsultacje z mechanikiem i jak na tyle razy co dzwoniłem to tylko raz znalazł sie nie miły człowiek, ale i tak  wytłumaczył. teraz siadła mi pompka elektryczna zamówiłem, tak jak zresztą wszystko w Agrotraktor. ale ciągnik jak zimny to skacze z minute z dwie na obrotach jak by był zapowietrzony.

pozdrawiam życzę jak najmniej awarii  

 

Edytowano przez wojciech675DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
22pawel22    0

witam wszystkich posiadaczy farmtracow. kupilem 675 king i mam kilka pytan czy jest kontrolka rezerwy bo u mnie jest na czerwonym a nic sie nie swieci  druga sprawa jak nacisniecie na pedal chamulca to swieci sie kontrolka od napedu?(u mnie nie) i czy w tych modelach nie ma predkosciomierza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Rezerwa się zapali jak zacznie się czerwone pole kończyć ;) W modelach ze skrzynią 40 km/h (od 685 w górę) swięci się kontrolka od napędu po naciśnięciu hamulca, ponieważ tak są rozwiązane hamulce na 4 koła. Po prostu przedni napęd sią załącza podczas hamowania ;) U siebie mam to odłączone, bo waliło cały czas jak napęd rozłączało, i opony by szybko zjechał przednie ;)

W kingu prędkościomierza niema ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Agrotraktor wymiata pełna profeska na cześci czekasz max dwa dni doradza co trzeba zrobić a sami robią w atrakcyjnej cenie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygi100    1

Witam

Od niedawna mam nowego Farmtraca 675DT i podczas orki czuć zapach palącego się sprzęgła. Dodam, że żadnego poślizgu na sprzęgle nie odczuwam. Jałowy skok na pedale jest. Czy ten zapach w farmtracach to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie tego zapachu nie ma. Coś sie dzieje u Ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

A na pewno to ten zapach? Nie znam dokładnie tego smrodu i obym go nie doznał u siebie ale ja jak docierałem 555DT to śmierdziały palące się farby na kolektorze wydechowym, tłumiku. Może nie wyregulowane sprzęgło, jak na gwarancji to powinni to zrobić natychmiast i za darmo, ale znając dziadów weź się doproś człowieku.

Jak się z tym uporasz proszę zdaj relację to będzie bardzo cenna wskazówka dla posiadaczy FT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygi100    1

Czy to na pewno sprzęgło to nie jestem pewny. Ciągnik ma dopiero 120Mtg. Zapach wyczułem przy pracy z gruberem i pługiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Sprawdzenie luzu na pedale jest nierealne u nich i trudna go ustawić ,ja trochę nakombinowałem ale luz jest pewny kosztem wyżej stoi pedał inaczej zawsze bez luzu było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

witam w 675dt w pompie wtryskowej slychac tykanie co to może być jak jest zimny to to jest najglosniej

a ile masz motogodzin pracy silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

koledzy co ile motogodzin (godzin) serwis powinien robić przegląd w FT 675 dt? dodam, że miałem robiony na 50 godzin i na 300 godzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj