Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Korbit

Kapie olej z układu kierowniczego Ursus C 328/330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Korbit    0

Witam wszystkich i dziękuje za odwiedzenie mojego tematu.

 

Od pewnego czasu zaułważyłe, że z ciapka kapie mi olej. Początkowo myślałem że to to tylko uszczelka która przychodzi w miejsce gdzie się dokręca całą pokrywę od kierownicy do korpusu ciągnika, ale okazało się inaczej. Dokładne miejsce skąd wydostaje sie olej jest zaznaczone na zdjęciu.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4a7cd02cde766ed.html

 

czy może mi ktos powiedzieć co mam zrobić aby to naprawić, ja jestem posiadaczem tego traktorak od niedawna i nie znam sie na tym, a przeglądajc internet nie mogłem wyszukać zadnych przydatnych informacji co do Ursusa C 328.

 

KOżystając z okazji że jestem na tym forum przedstawie jeszcse jeden problem, który też jest związany z wyciekiem oleju, ale tutaj już chyba będzie grubsza sprawa. Mianowicie olej kapie mi ze zwolnic i z miejsca gdzie jest mocowane koło śrubami do tylnego mostu. Tutaj tez nie wiem comam zrobić.

 

Będe wdzięczny za kazdą zaoferowana pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl



Korbit    0

Oleju jest tyle co zalecają więc 1 l, a ma ktoś może jakiś schemacik jak to rozebrać bo nie chce nic poknocić a jestem laikiem i nigdy tego nie robilem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Roki212    83

książkowo jest 1l, ale ja u siebie mam 0,5l i tez elegancko przekładnia chodzi i nic nie cieknie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przemcioo    0

Napoczątek sprób tak jak pisał poprzednik spuść olej i wlej te 0,5l i zobacz co wtedy bedzie się działo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



arkoarek    0

w przekładni c 328 nie ma simeringów tylko oring trzeba coś dopasować średnica wew ok 35mm a gr oringu ok 2-3mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez luukisool
      Witam orbitrol to char lynn z oznaczeniami LT od strony kolumny i RP od dolu z czego na L jest jakis jakby zawor przeciazeniowy. jak to podlaczyc?
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez kurtz
      Czołem koledzy!!!
      Słuchajcie ostatnio przerobiłem składaka z silnikiem c-328 na całą c-328, głównym powodem był ciężki dostęp do części i tragicznie ciężko się kierowało. Teraz mam oś przednią fabryczną od c328 (ta kwadratowa ze wspornikami). Ale dalej dosyć ciężko mi się kręci:/ Napewno jest trochę lepiej, ale to jeszcze nie to. Mają kilka-kilkanaście lat często pomagałem wujkowi który ma m-kę i będąc sporo młodszy (pewnie i słabszy fizycznie), nigdy nie miałem najmniejszego problemu z kręceniem kierownicą. I tak się teraz zastanawiam czy mógłbym jakoś zmodyfikować delikatnie układ kierowniczy ażeby poprawić sobie komfort kierowania. Od razu mówię że nie mam ochoty bawić się we wspomaganie bo ciapka cenię sobie właśnie za prostotę, uprawiam niecały hektar i mam trochę lasu.
    • Przez Rychu332
      Witam, podczas pracy wyłamał mi się ogranicznik skretu z prawej strony i przestawiły się ramiona od kolumny. Ogranicznik wspawany na swoje miejsce ale za nic nie mogę ustawić kolumny żeby było dobrze...
      Macie jakieś sposoby lub porady?
    • Przez klusek
      witam chce poprosić was o rade a wręcz mam zapytanie dlaczego w mojej C-330 układ kierowniczy chodzi bardzo ciężko w C-360 mozna kierować palcem a w ciapku niekiedy trzeba wręcz szarpac dlaczego tak jest??
×