Cichy94

Lamborghini R3 EVO 100 czy Zetor Forterra 10641??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cichy94    188

Kurcze.A jak jest z skrzynią biegów są dobre czy sie psują??i czy lekko wchodzoą biegi ? gryfel i jak mozesz to daj ten artykół z rpt .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

u mnie po 5000 mtg w Forterze 10641 biegi chodzą leciutko, sprzęgło też lekko, nie ma problemów z półbiegami. Nie ma żadnych wycieków ze skrzyni ani tylnego mostu czy silnika. Przez cały okres użytkowania żadnej poważnej awarii a ciągnik przy żniwach i wykopkach w transporcie dostaje ogień w tłoki, ciąga po 30-35 ton netto. Nie wiem ile pali, nie liczyliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Aha to dobrze bo słyszałem ze niby za dobrze nie wchodzą ale uzytkownik ciągnika chybe wie lepiej :D A jak jest z tymi cenami zetorów na dzien dzisiejszy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Wcale nie musisz kupować oryginalnego tura zetora żeby mieć gwarancję, znajomy ma nowego case z turem stoll i na obie maszyny ma gwarancje, to się nie ma tym.

Na ciągnik oddzielnie gwarancja a na tur oddzielnie.

Oczywiście każde ciągniki są wadliwe, znaczy z każdego modelu trafi się dużo wadliwych okazów, bo przecież każda rzecz może być wadliwa, ciągniki składają ludzie i zdarza się,że mogą się pomylić i coś źle zrobić, jakby poszukał to na pewno na r3 też by się znaleźli ludzie którzy na niego narzekają. Bo ludziom nie dogodzi i nie każdy ciągnik zrobią idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

A mi powiedzieli ze jak chce miec gwarancje na Zetorka to musze wziąsc tez tura z tej firmy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

To chyba tylko w Zetorze tak jest :D .

Jeśli chodzi o inne marki to gwarancja na ciągnik nie jest tracona jeśli ładowacz jest montowany przez autoryzowanego dealera, a nie samemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
A mi powiedzieli ze jak chce miec gwarancje na Zetorka to musze wziąsc tez tura z tej firmy :)

a to jakiś problem wielki jest? ten tur zetorowski podobno jest całkiem niezły i chyba niewiele droższy od polskich ładowaczy, więc jakbyś miał jakiś polski zakładać to chyba wszystko jedno czy to zetorowski będzie czy z biedaszek?

Ciekaw jestem jakie największe koła można wziąsć do tej forterry> oczywiście bez przesady coś na profilu 70 :D ?

Zetor cudem nie jest ale za lambo po kursie euro 4,5zł też bym nie dał :)

ps. są jeszcze robione lambo r4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Ogumienie w standardzie to jest takie?? przód 13,6 R24 tył 13,6 R34 czy moze 14,9 R24 18.4 R38??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lamboR6    5

W RPT to nie chodziło o to że Zetor jest zły, tam chodziło głównie o to że był kiepski serwis tam gdzie je kupili, i nie zapisywali tych usterek w książkach serwisowych. W każdej maszynie może zdarzyć sie usterka, a my kupując oczekujemy aby serwis choć przez gwarancje o ten sprzęt dbał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolton13    0

tur z zetora jest podobno dobry,kumpel ma go na proxime i se go chwali,bardzo latwo sie go odczepia nie wystepuje to w kazdym turze,ze przekrecisz 2 dzwignie rozlaczysz gniazda hydrualiczne i ogien;d.np ja w swoim john deere'owskim mam male problemy przy odpczepianu,Moge ci tylko powiedziec ze napewno zetor jest mocniejszy od lamorghini(MOCNY CZECH),ale niestey torche bardziej awaryjniejszy... ;/ Zadna inna marka ciagnika nie wchodzi w gre?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Zetor na pewno będzie mieć tańsze części i serwis niż lambo. Jak się dba to nie będzie się psuć, pilnować zmian oleju, filtrów i będzie śmigać tak jak u mnie. Ale zastanów się jak chcesz do tura ciągnik nad proximą power ze względu na elektrohydraliczny rewers - wtedy oszczędzasz sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    11

Niewiem jak teraz ale my mamy w gospodarstwie Zetora 7211 i ma zrobione ponad 11 tys moto godzin i poza tym ze od nowosci byla raz wymieniona pompa i cylinderki hamulcowa to do tej pory wszystko hula jak w zegarku:) jezeli trafisz na dobry model i zadbasz o niego to powinien smigac:)

Wiem ze to moze troche niema co porownywac tak starego modelu z nowymi bo obecnie niewiem jaka jest awaryjnośc zetorów ale sadze ze jeżli zadbasz o niego to ci sie odwdzieczy;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

jak będziesz zamawiać Zetora to dobrze zastanów się nad wyposażeniem. Przy zakupie taniej jest niektóre rzeczy dokupić niż potem po zakupie.

Jakbyśmy jeszcze raz kupowali forterrę to wzięlibyśmy klimę, 3 sekcyjny rozdzielacz hydrauliki, może lepsze siedzenie. Takie rzeczy jak tuz, wom, obciążniki można potem dokupić ale z tymi co wymieniłem jest problem. Ciągnik jest w 8 letnim kredycie na MR więc zbytnio nie odczułoby się tych 20 czy 30 tysięcy rozłożonych na 8 lat. Poza tym wzielibyśmy mocniejszy model bo w transporcie dużo lata i przydałoby się 10-20 koni więcej. My mieliśmy dylemat zetor forterra czy new holland tl 100 chyba, nie pamietam już dokładnie modelu. Zetor wygrał bo miał mocniejszy podnośnik, tańszy był i większą masę miał. Zależało nam na uciągu i podnośniku bo ciągnik miał iść do ciężkiej 4 rzędowej sadzarki zawieszanej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Nie wiem możliwe,że w zetorze tak jest, ale jest na AF kilku posiadaczy 10641 z turami polskimi a nie zetorowskimi i z gwarancją wiec nie wiem jaki w tym problem, chociaż sam osobiście uważam, że traktor z oryginalnym turem lepiej współgra niż z innym.

Bo jednak producenci zetora produkując ładowacze czołowe zetor raczej robili je dal traktorów zetor i podłóg nich a takie polskie ładowacze są jakby to powiedzieć uniwersalne do każdego modelu ciągnika, no oczywiście zetorowskie tez do każdego, ale raczej bardziej robili je pod zetory i to jest duży plus przy zakupie ciągnika wraz z oryginalnym ładowaczem tej samej marki co ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

ja bym brał originalnego tura zetora. Originał na pewno lepiej dopasowany jest i sądzę ze warto dołożyć do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Inny ciągnik nie zabardzo wchodzi w gre bo jest on brany na PROW i mam ustaloną sume chyba do 165tys i reszte musiał bym dołozyc z własnej kieszeni.Byłem sie dzisiaj pytac o forterre 105km to z full opcją wyjdzie ok 150 tys brutto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

no to nie jest jeszcze taka tragiczna cena. full opcja czyli co tam zawiera dokładnie? bo każdy co innego rozumie pod tym pojęciem? tur w cenie?

Przydałby mi się taki drugi zetor ale 12441, lub jakiegoś NH z serii T6000. Ale zetor ma te zaletę że każdy pracownik nim pojedzie a z NH jest problem szczególnie przy lepszych skrzyniach biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Wszysto ale bez tura tur chba 25 tys bez osprzetu a w wyposazeniu min.klima,siedzenie pneumatyczne,obciązniki wszystkie,szersze opony,dodatkowe halogeny wiecej nie pamietam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

deska elektroniczna? rozdzielacz hydrauliki 3 sekcyjny? bo kogut i siedzenie pasażera to można potem zamontować

Ile kosztuje klima, siedzenie grammera, halogeny, obciążniki przednie? bo obciążniki tylne chyba są w standardzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'Cichy94' mnie Forterra 10641 w październiku tamtego roku kosztowała ok 180 tyś brałem : siedzenie pneumatyczne Grammera, dodatkowe halogeny i światła przeciwmgielne, siedzenie pasarzera, maksymalne opony na wysokość i szerokość z przodu i z tyłu, klima, dodatkowe wyjścia hydrauliki, automatyczny zaczep, i polowy, obciążniki kół tylnych na maksa, przedni podnośnik. Nie brałem tylko przedniego womu i zaczepu typu hit tech bo mi nie jest to potrzebne wogóle bo szkoda na to kasy wydawać bo się nie przyda.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Ja bym bym wybrał czerwonych :D


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

No ja mam 3 niebieskie i 1 czerwony. i jeszcze 3 czerwone ciężkie ursusy z lat 70tych.

Mieliśmy zamiast forterry brać NH TL100 ale zetor wygrał, tańszy i mocniejszy :D. Szkoda ze zetor nie robi ciągnikow o mocy 140-180 koni bo napewno taki by u mnie był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj