Mateo13

Co sadzicie o VALTRZE T 190

Polecane posty

Arni    1

Bo to jest wersja advance-najlepiej wypisażona z podłokietnikiem i innymi bajerami :o


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Fajna- czarny lakier i szare felgi, brakuje tylko spojlerów i neonów :o .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

kris zapomniałes o podtlenku azotu :P

a poważnie to ładna maszynka i napewno pożądna :o


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

to ze advance to nie znaczy ze ma wszystko, ten egzemplarz nie byl dosc mocno wyposażony, np nie mial osi resorowanej, czy chocby siedzenia pasażera, mysle ze gdyby go doposazyc cena wynosila by ponad 350 tys, ale to tylko moje spekulacje;]


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1
to ze advance to nie znaczy ze ma wszystko, ten egzemplarz nie byl dosc mocno wyposażony, np nie mial osi resorowanej, czy chocby siedzenia pasażera, mysle ze gdyby go doposazyc cena wynosila by ponad 350 tys, ale to tylko moje spekulacje;]

 

analogiczna sytuacja jak w JD, to że pisze Premium o niczym nie świadczy, może pisać premium a jest goły.

 

Lepszy juz w tej cenie jest TVT,CVX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

Mam porównanie do spalania T191e do T7540 przy wozie asenizacyjnym (12tys), to moge powiedziec ze NH zpalił nieco mniej przy takiej samej pracy, a jazda z beczą po drodze byla lepsza z NH (mniej buja, w dół i w góre)


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maweric82    0

Valatra to bardzo dobry ciągnik, jezdziłem takim i mam porównanie do fendta, maszyn nie do zajechania , a to ze ktoś tam pisze że na pokazach nowy puszczał dymek to nic strasznego tak ma właśnie być bo Valtry maja wolnoobrotowe silniki Sisu Disel i one tak dymią , podobnie jak Masseye które to maja zamontowane też tak będą dymic i nic na to nie poradzicie, a poza tym nie rozumiem jak mozna porównywac Fendta do Valtry ,Fend jst o wiele gorszy, a minowicie piszecie w postach jakieś durne porównani które jakś gazeta je zrobiła a nie bierzecie pod uwage tego że w dłóższym okresie użytkowania można coś powiedzieć ,Fedt ma mniejszy silnik, większe obroty przez co jego żywotnośc jest krótsza, max. moment obrotowy w Valtrze jest dostEpny juZ przy 1500 obrotów a w Fendzie 1800 co mówi nam wyraznie że elastyczniejsza jest Valtar, przekładnie mają podobne ale we Fendzie jest sprzęgło hydro-kinetyczna z którym jest wiele problemów jak równierz nie chwalą przekładni Vario, jeśli chodzi o prace ciężkie to kiedyż głęboszowaliśmy 100 ha u jednego farmera w Anglii na 6 ciągników i tam była taka ciężka ziemia że kolega urwał we fendzie przy skręcani ramie od cięgna w podnośniku tylnym( jego wina bo sie nia skręca przy opuszczonym głęboszu) myślicie że ten materiał dał się pospawać NIE a pamiętam że tak też się ztało w JD i w Valtrze i tam się dało pospawać , jestem zdecydowanie za Valtrą fakt nie jest to tani ciągnik ale co dziś nie jest tanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

po pierwsze zwolnij troche, nie pisz samych ogolnikow tylko porownuj konkretne serie i modele, post dosc chaotyczny.

wolnoobrotowe silniki Sisu Disel
no tos mnie rozbawil, widze spore pojecie o silnikach
max. moment obrotowy w Valtrze jest dostEpny juZ przy 1500 obrotów a w Fendzie 1800 co mówi nam wyraznie że elastyczniejsza jest Valtar
akurat SISU nie maja rewelacyjnej elastyki w porownaniu do konkurencji, popa na wykresy to wcale tak dobrze nie wychodza.
taka ciężka ziemia że kolega urwał we fendzie przy skręcani ramie od cięgna w podnośniku tylnym( jego wina bo sie nia skręca przy opuszczonym głęboszu) myślicie że ten materiał dał się pospawać NIE a pamiętam że tak też się ztało w JD i w Valtrze i tam się dało pospawać
sorry ale tego sie nawet skomentowac nie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maweric82    0

do brzozak2, widze że taka ilość informacji cię przytłacza, jak widzisz u góry piszemy o Valtrze T 190 a porównać ją można do jakiegoś Fenda o podobnej mocy np 718 Vario, widze że twoja wiedz opiera się na czytaniu gazet i porównywaniu wykresów a ja miałem okazje sprawdzić ten ciągnik w praktyce i powiem tylko tyle że jest dużo lepszy niż Fendt,po pierwasze fachowa nazwa tego sinik a to Sisu Disel EcoPower o dwóch zakresach mocy, po drugie max moment obrotowy osiąbga już przy niższej ilości obrotów niż Fedt, i ty ci każdy powie że silniki wolnoobrotoe wytrzymują dłużej, po trzecie śisu ma układ CommonRail a Fendt jest na pompowtryskiwaczach które są bardziej awaryjne, powiesz pewniw skąd mam taką wiedzę i że zjadłem wszystkie rozumy otóż nie pracowałem w Anglii u kontraktora przez póltora roku i facet miał 22 ciągniki i ani kawałka ziemi,jezdził na usługi i tam dopiero zobaczyłem jak się robi i jak się jeżdzi i jak ciągnik robi 4500 motogodzin w roku więc jakieś pojęcie mam a u nich postę technologiczny jest dużo do przodu nam jeszcze daleko do takich technologii wierz mi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ale widze ze dalej nie rozumiesz terminu silnik wolnoobrotowy, a to ze max moment ma przy nizszych obrotach jest naturalne skoro silnik kreci sie o 200 czy 300 obr mniej, poza tym patrz na caly przebieg a nie punkt, bo silnik w traktorze to nie maszyna robocza zeby ja ustawic na parametr przy najwyzszej sprawnosci.

ja nie musialem wyjezdzac do anglii zeby pojezdzic t190 i fendtem 818, 820, 824, 920, 930

po pierwasze fachowa nazwa tego sinik a to Sisu Disel EcoPower o dwóch zakresach mocy,

o ile dobrze pamietam eco power byl w T140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maweric82    0

może i nie musiałeś ja zresztą też bo pojechałem tam w ramach raktyki ze studiów którą troszke sobie przedłóżyłem ale u nas się tak nie jezdz , oni nie dbają o ten sprzęt bo ich jest stać na serwis tam u tego kolesia ciągnik jak miał 10 000mtg to był sprzedawany a miał że trzy lata ale on uważał że lepij jet kupić nowy niż remontowac stary, a u nas jak ktos kupi taki ciągnik to dbaja o to lepiej niż o własne dzieci, mają racje że jest to sprzęt drogi ale u nas mało kogo jeszcze stać na to żeby serwis na pole jeżdził i naprwaiał, raczej każy stara się naprawić ciągnik we własnym zakresie bo taniej wyjdzie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

jesli ciagnik jest na gwarancji to za duzo nie da sie pomajstrowac, a po tym okresie mozna czesc napraw realizowac we wlasnym zakresie, a firmy uslugowe oczywiscie eksploatuja sprzet w bardziej wydajny sposob :lol: i sie go pozbywaja co jest oczywiste, pozniej taki syf trafia czesto do nas, sprzedawca go odpicuje, a rolnik ma problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@Maweric82 udowodnij proszę jakimś linkiem, który Fendt ma max. moment obrotowy przy 1800rpm...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Viper    6

Mawerick82, bez urazy, ja wnioskuje ze skonczyles studia, to mogl bys pisac jak student, a nie jak gimnazjalista... "po pierwasze" ;/ mozna raz czy dwa sie pomylic i nie zauwazyc, ale u Ciebie jest to nagminne, ciezko sie czyta taki tekst.

 

po pierwasze fachowa nazwa tego sinik a to Sisu Disel EcoPower o dwóch zakresach mocy, po drugie max moment obrotowy osiąbga już przy niższej ilości obrotów niż Fedt, i ty ci każdy powie że silniki wolnoobrotoe wytrzymują dłużej, po trzecie śisu ma układ CommonRail a Fendt jest na pompowtryskiwaczach które są bardziej awliaryjne, powiesz pewniw skąd mam taką wiedzę i że zjadłem wszystkie rozumy otóż nie pracowałem w Anglii

Nie wiem z kąd wziołes tą fachową nazwe dla T190?

Diesel EcoPower wystepuje w wersji 150 konnej (ogólnie te silniki mają nazwe Fortius) i ma obnizoną maxymalną predkosc obrotowa silnika w stosunku do innych z serii T, w Tym modelu o którym mowa jest w tym temacie, jest silnik o nazwie Citius (najnowszy jak narazie silnik SISU), nazwa która jest dla kazdego znana to SigmaPower (czyli przyrost mocy w tym momencie kiedy ociązenie jest najwieksze).

Fendt do niedawna faktycznie mial silniki MAN na pompowtryskach, obecnie wszystkie są z innej stajni wszyscy wiedza z jakiej, i są na CR.

Pisałeś również ze porównujesz serie T z serią 700 Fendta? Dla mnie to zadne porównanie bo to są całkowicie inne wielkosci i uciągi ciągników, jeśli juz porównywac serie T to z serią 800 Fendt, nie wiem jak nie zawazyles róznicy jeśli jezdziles tymi modelami..

jeszcze kilka twoich wypowiedzi bym skomentował, ale juz nie chce mi się wyszukiwac, moze przy wolnym czasie to zrobię;]


Pawel

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe... :) Nigdy nie bylem w tym dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

Fendt 818 i 820 z którymi moznaby porownac valtre t191 maj maxymalny moment obrotowy przy 1450 obrotach. Wynosi on odpowiednio 840 i 895 Nm. Sa to silniki 4 zaworowe z comon reilem i systemem agrex o pojemnosci 6.1 l. Lecz nie wiem jakiej firmy :lol: Valtra ma silnik sisu citius o pojemnosci 7.4 l rowniez 4 zaworowy z CR. Maxymalny moment jaki mozna uzyskac to 830 Nm przy 1500 obrotow silnika przy załączonym sigma power.


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
przy załączonym sigma power.

:P:) to raczej slaby wynik, czyli bez boosta moze miec ponizej 800 Nm :) :)

fendt 718 jest prawie 200 KG ciezszy od 818 :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

Bez power boosta ma tylko 680 ale obroty tylko 1400. Tu jest link http://www.valtra.com/Products/tractors/Ts...spec/t_spec.pdf mozna poczytac. Fendta to pewnie mozna wyposażyc w odpowiednie obciązniki które zapewni firma Korbanków, a jakby inaczej :lol: Valtra ma lou wynik :P


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

680 Nm !!!!!!!!!!! tozto zenada, ale to naprawde jest dziwne na maxa, to w MF 8240 jest 669 Nm przy 1400 obr/min :lol: :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

No jest dziwne. MF tez ma pewnie silnik sisu albo jak jest starszy to valmeta. Ktos pisał ze Vario jest złe bo narzeka na nie a valtra nie posiada bezstopniówki o ile mi wiadomo. Może inżynierowie z finlandii ostro pracuja nad stworzeniem takiej skrzynki :lol:


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Tak, czytałem o tym że Valtra nie chce kupować skrzyni od jakiegoś producenta, tylko chce skonstruować własną skrzynię (dotego bezstopniową), ale kiedy to nastąpi to nie wiem :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

hmm.. też o tym gdzieś czytalem, jak przyjedzie kiedyś diler z valtry to się go co nieco podpytam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robert1226
      Witam wszystkich użytkowników tego modelu , piszcie swoje uwagi  spostrzeżenia o opinie .
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj