Skocz do zawartości
Marcinek178

Sipma Z-224 nie wiąze z jednej strony

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Sipma
pawel321654    0
ja by jąw bagno wyrzucił najął lub rolke kupił bo kostka sie za dużo psuje

 

no tak alem nie każdemu może pasuje rolka, jak ktoś ma np. małą oborę i nie ma gdzie belek kłaść, a poza tym wcale nie prawda że się kostka dużo psuje, u nas jak narazie chodzi bez zastrzeżeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronar82a    30
ja by ją w bagno wyrzucił najął lub rolke kupił bo kostka sie za dużo psuje

 

Tak tak, sam się wrzuć. Moja prasa ma 20 lat i przez 19 chodziła bez problemów, w 1 sezon ojciec ja odrobił a w drugi już zarobił na nową przyczepę i kupił, a później tylko zarobek i z roku na rok co raz mniej ludzi prasuje bo likwidują bydło i praktycznie tylko dla siebie się prasuje i z 5-10 godz zarobku na rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Także posiadam takową prasę robimy nią siano dla krów na porodówce, prasa jest z 1998 roku. W mojej także wystąpił problem z aparatem wiążącym, przyjeżdżali nawet "specjaliści" z Sipmotu (właściciel Sipma), i nic nie wskórali, dopiero w tym roku ojciec wykonał podcięcie na palcu w miejscu prowadzenia sznurka i problem z puszczaniem kostek miną (w sumie zrobiliśmy tylko 2 ha więc ciężko porównywać, jednak puściła tylko jedna). Nie wiem czy to komuś pomorze u mnie pomogło.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grzegorz2507    16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

MOja robi tak od nowości i uwarzam że dopuki wiąże i supły trzymają to nie ma co kręcić bo to nic nie przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz2507    16

Dobra mam kolejne pytanie odnosnie wiazania w sipmie, a ze jest juz jeden temat to postanowilem nie zakladac nowego i napisac juz w istniejacym...;]

 

No wiec tak: Wjezdzam na pole, prasa prasuje, wiaze w miare ok. ale trafiaja sie kostki niezwiazane. Wyglada to mniej wiecej tak, ze koncowka wezla na pierwszej kostce dowiazywana jest do wezla drugiej kostki, sznurek sie rozrywa i wychodzi jeden niezwiazany, a drugi za nim z dowiazanym sznurkiem do supla wczesniejszego snopka. Wyglada to tak: sznurek-->wezelek-->troszke przerwy (cos kolo 1-2cm)-->supel na calej kostce, ladnie zwiazanej. Co jest tego przyczyna? Supel nie zdarzy spasc z palca? Dodam, ze aparaty czasaem robia petelki w supelku, czasem nie, zalezy. Pomozecie? Z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

dżwignia nożowa ociera się o palec?? jeśli nie to dognij, żeby się ocierała LEKKO

poostrz nożyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz2507    16

dzwignia ociera o palec, nawet dosc mocno, ale gosciu, ktory tak ustwil (obydwie) powiedzil, ze bez problemu moze tak byc (kilkanascie lat naprawial prasy w SKR, wiec wie to i tamto). Ustawil dzwignie tak, ze ocieraj dosc mocno na obydwu aparatach, z tym ze na lewym jest ok, a prawy robi od czasu do czasu tak jak opisalem.

Nozyki poostrzylem wczoraj i narazie nie ma gdzie tego sprawdzic (pogoda).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

zobacz czy niemasz zadry na suplaczu bo wtedy przytrzymuje sznurek i palec zgarniajacy go niezdejmie i robi sie koltun

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz2507    16

no i jak tam panowie, nikt nie potrafi troche przyblizyc co moze byc przyczyna takiego wiazania? Prasa przeprasowala zniwa, ale wiekszosc niezwiazanych balikow zwiazana byla wlasnie z tym. Przytrzymywacz sie mija ze sznurkiem czy ten nie zostanie uchwycony przez trzymacz? Na suplach nie ma zadnych koltunow itd. trafiaja sie tylko petelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Witam widzę że tutaj jest najnowszy wpis a może podpowiecie jaka jest cena godz nasza sipmą kostka bo mam jechać do siana a ostatnio dwa lata nie jechałem w usługi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Witam widzę że tutaj jest najnowszy wpis a może podpowiecie jaka jest cena godz nasza sipmą kostka bo mam jechać do siana a ostatnio dwa lata nie jechałem w usługi

W centrum usługa na godz 160 -170 bez sznurka wołaj dużo posprzedawali kostki niech płacom remontuje prase gościowi aparaty itp ceny czenści kosmiczne a gdzie zarobek amortyzacja w rolce mniejsze koszty dłużej chodzi bez remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

To rzemiosło czenści dobre ale na krótko a potem trzeba wymieniać drugi ras koszty wieksze ja kłade tylko czenśći SIPMY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Znajomy sprowadził sobie prasę z Niemiec podobna do naszej Z-224 ma fajną opcje licznik kostek ja mam prasę z 90 roku czy może nasi potem robili z licznikiem ,albo jest do dokupienia taka część gdzieś w sklepie int .pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×