News
anx

Amortyzacja przedniej osi TLS

Polecane posty

kris14    263

Jak byś coś jeszcze chciał do 6130 to powiedz, bo mam konfiguracje na dosyć ładne wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Piters182    28

Napisz mi na PW jak to wszystko rozumieć, czy na tej stronie aby się można pobawić specyfikacją czy można kupić ciągnik. To są ceny podane netto czy brutto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    263

Co do tego konfiguratora JD to ceny są podane w euro i po przeliczeniu na zł wychodzi że są to ceny brutto katalogowe, czyli jeszcze przed sporymi rabatami.

Konfigurator służy głównie do przejrzenia dostępnego wyposażenia i jego orientacyjnej ceny. Jak chcesz kupować, kontaktuj się z dealerem bo nikt przez internet Ci ciągnika nie sprzeda.

 

Po wybraniu modelu ciągnika czy maszyny mamy otwartą zakładkę "Produkt zusammenstellen" gdzie mamy I część konfiguracji, następnie klikamy na "Zusatzausstattung auswählen" i mamy dalsze drobiazgi. Cena wyświetla się po prawej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stanrol    1

Panowie JD 7920 z 2005 roku jest problem z TLS-em, wyświetla się błąd SFA 523902,07, oś leży i się nie podnosi, układ prubuje ją podnieść aż ciągnik zmienia prace (ma ciężko) ale bez rezultatu. Co możę być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciejrol    1

Witam

 

Jestem uzytkownikiem john deere 6630 comfort z tls. Czy w zwiazku z zbyt duzym wychyleneim na boki przedniej osi może dojsc do uszkodzeni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler    16

SFA 523902.07 Front Suspension System SFA Not Responding To Raise Command. Have your John Deere dealer repair as soon as possible.

 

 

 

A. Czujnik ciśnienia oleju osi TLS Plus

B. Akumulator z komorami pierścieniowymi: Działa w połączeniu z akumulatorami ciśnienia sprężania i odbiera olej, kiedy oś obniża się podczas jazdy na zboczu lub, gdy narzędzie jest podniesione. Blok sterowania (I) utrzymuje zawieszenie w położeniu środkowym, co jest monitorowane przez czujnik położenia (E). Położenie środkowe umożliwia komfortową jazdę i dobre osiągi we wszystkich warunkach obciążenia. 

C. Blok sterowania pierwszeństwa 2 (dostarcza olej do bloku sterowania (I), który uruchamia podnoszenie osi i opuszczanie)

D. Zespół sterujący przedniego podwozia (przetwarza sygnały wejściowe z czujnika ciśnienia (A) i czujnika położenia (E), a także dane w magistrali CAN, aby zapewnić przekazywanie odpowiednich sygnałów wyjściowych do elektrozaworów w bloku zaworów (I), które wzbudzają ruch osi)

E. Czujnik położenia osi - przekazuje sygnały wejściowe do sterownika

F. Dwa akumulatory ciśnienia umożliwiają działanie zawieszenia, odbierając olej, który przemieszcza się z siłowników, kiedy oś jest ściskana.

G. Cięgło Panharda (zatrzymuje ruch poprzeczny)

H. Siłowniki hydrauliczne umożliwiają pionowy ruch osi

I. Blok sterowania posiada dwa elektrozawory odpowiedzialne za dostarczanie oleju zarówno do części pierścieniowej, jak i do bocznego otworu siłownika, umożliwiając odpowiednio: podniesienie lub obniżenie zawieszenia. Sygnały wejściowe do elektrozaworu umożliwiają powrót osi do położenia centralnego, w każdej sytuacji

J. Sterownik oprogramowania SFA - oprogramowanie odczytuje sygnały wejściowe z czujnika położenia (E) i porównuje je ze znaną wartością dla położenia środkowego. W przypadku, gdy zmiana położenia jest wykrywana przez dłuższy czas, elektrozawory w bloku zaworów (I) wzbudzają się, by spowodować ruch siłownika w odpowiednim kierunku i znaleźć środek.

Pełny skok zawieszenia trwa zazwyczaj 1 sekundę, co pozwala, by układ miał czas rozróżnić typowe sygnały wejściowe dla warunków terenowych lub zmian poziomu. To zapobiega nadmiernemu reagowaniu.

Oprócz aktywnego wyśrodkowywania zawieszenia, układ TLS Plus John Deere przejmuje zmieniające się w sposób stały ciśnienie po stronie tłoczyska, wykorzystując układ zamkniętej pętli. Gdy zawieszenie reaguje z inną częstotliwością, która może ujemnie wpływać na komfort kierowcy, to układ dostraja ciśnienie po stronie tłoczyska, zmieniając sztywność sprężyny i poprawiając zachowywanie się układu w czasie jazdy

post-10053-0-74995500-1421582624_thumb.jpg

Edytowano przez kiler

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 6330 premium z miękkim przodem .
pod czas transportu daje ile fabryka dała a z ciężką maszyną oś nonstop trzyma się drogi .
widziałem jak ktoś jechał jeleniem z sztywnym zawieszeniem to 30 nie wyciągnął tak nim szarpało. A co do usztywnienia wystarczy opuścić na siłownikach przy 6 na h automatycznie się podnosi.
Polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf3635    24

Witam , mam pytanie odnosnie tls czy po zgaszeniu traktora przod  powinien opasc swobodnie na os czy jednak powinien pozostać w górze , wydaje mi się ze powinien opasc a po ponownym uruchomieniu powinien się podnieść ,u mnie pozostaje w gorze po zgaszeniu i nie wim dlaczego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaimus    0

Witam. Mam problem z tls w jd 6620, mianowicie co chwile regularnie tłoki się podnoszą a nastepnie opadają i tak w kółko. Oprócz tego amortyzacja dziala poprawnie. Jaka może być przyczyna? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    6

jest kilka możliwości

1 problem elektryczny z potencjometrem wysokości

2 problem hydrauliczny z akumulatorami gazowymi, lub blokiem sterowania tls pewnie ma przeciek ( tak się zdarza najczęściej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    19

Witam. Mam takowy problem, chciałbym wymienieć potencjometr od TLS'u ale nie wiem jak sie do niego dostać, próbowałem od dołu ale miejsca nie ma za dużo, jest jakiś inny sposób, może ktoś doradzi???? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    6

dojdziesz tam tylko od góry, odkrecasz blachę od ramy na której jest chłodnica dwie śruby z przodu dwie z tyłu, odkrecasz do góry po dwie na stronę sruby ósemki od stelaża, najlepiej odkręcić jeszcze wiatrak i ponosisz broszka blache od przodu i wkładasz deskę do bezpieczeństwa i można działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mataxenon    19

Już sobie poradziłem, możesz nie wierzyć ale bez demontażu blachy tylko ją popuściłem i podważyłem z 2 cm do góry reszte robiłem od dołu, namęczyłem się ale ostatecznie zadanie wykonane :) 

Mimo wszystko dzięki za wskazówki :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez proximaplus
      Witam wszystkich użytkowników John Deere-ów tych nowych jak i tych którzy mają JD już parę lat.Chciałbym żebyście się podzielili się swoją wiedzą i napisali jak długo wytrzymywają u was akumulatory te od nowości oraz te kolejne,będę bardzo wdzięczny za każdy post i myślę że nie tylko ja ale i inni użytkownicy.Pozdrawiam
    • Przez TheRolnikSweet
      Potrzebuje opinni john deere 7600 . Czy w nich wystepują skrzynie 35km/h ? Jak sie poznac czy jest wersja amerykanska czy europejska?

    • Przez Markos234
      Czy ktoś z Was montował wały od wytrzasaczy firmy JAG ?
      Czy nie ma problemów z pękanieniem itp.?
      Dotyczy to kombajnu JD2266, jak inny kombajn to również prosze o komentarz.
       
    • Przez mrlighter99
      Cześć mam problem z demontażem łozysk przedniej zwrotnicy w John Deere. W jaki sposóbzdemontować sforzeń zwrotnicy? Czy trzeba demontować zwolnice? Jeśli tak to czy trzeba demontować krzyżak (wolał bym oszczędzić demontażu fabrycznie złożonego elementu) lub da się zdemontować zwolnice z wałkiem z przedniego mostu. Słyszałem coś, że da się ten sforzeń zdemontować ściągaczem, lecz nie mam pojęcia jak miałoby to wyglądać. Głównie chodzi o demontaż elementy 4 (jest to jednolity element ).

    • Przez Bartek62
      Witam. Mam pytanie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w przednich oponach 380/85 r24 jeżeli miałbymy ok. 500-600kg na przodzie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj