anx

Amortyzacja przedniej osi TLS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie robią rolników w bambuko, bo normalnie TLS kosztował około 3k €.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

A Ja uważam, że robią w bambuko, reklama mówi wyraźnie promocja TLS za 10 Euro więc dzwonię do nich i mówię, że chcę do mojego jelonka TLS-a za 10 Euro a oni mi każą kupić cały ciągnik seria 6000 i wyżej i do tego w wersji Premium. A Ja chcę tylko TLS-a za 10 Euro nie potrzebuję całego ciągnika. Reklama nic nie mówi, że mam kupować ciągnik tylko, że jest promocja na TLS-y. Więc kto tu z kogo robi idiotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekgizio    4

Niewiem czy jesteś bardziej cwany czy bezczelny.

Każdy normalny wie że nie sparzedaja samych TLSów tylko można za niewielką dopłata teraz kupic razem z ciągnikiem, jakbyś do mnie dzwonił i cwaniakował ze chcesz sam TSL to pewnie bym cię nagrał i puścił na Youtube żeby wszyscy mieli z ciebie polewkę.

 

Cytat z storny JD

,,Teraz możesz tę opcję zamówić za jedyne 10 Euro z nowym ciągnikiem z serii 6030 Premium, 7030 Premium lub 7030.''

 

http://www.deere.pl/pl_PL/promotions/promo_tls.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

Każdy normalny wie, że sprzedają same TLS-y jak chcesz to Ci udowodnię i zamówię sam TLS- do mojego jelonka a ty za niego zapłacisz i otrzymasz fakturę na sam TLS- więc nie mów, że nie można kupić samego TLS-a. Nie cwaniakuje tylko nie lubię durnych reklam wprowadzających ludzi w błąd, z gwiazdkami itd. W reklamach zamieszczanych w czasopismach rolniczych jest zapis „Promocja obejmuje ciągniki JD seri 6030 premium,7030 Premium i 7030” nigdzie nie napisano, że dotyczy to zamówień na nowy ciągnik, równie dobrze mogę to rozumieć, że sprzedają w promocji TLS-a do takich właśnie ciągników. W końcu może faktycznie szarpneli się na te swoje 10 lecie i dla swoich klientów mają super promocję. Moim zdaniem z tą promocją jest podobnie jak z promocją jaka była na obniżony kurs Euro, gdzie cena ciągnika w Euro bez promocji była niższa jak tego samego ciągnika w promocji kursu Euro. Np ciągnik bez promocji cena 35 tys Euro, ten sam ciągnik w promocji kursowej był w cenie 39 tys Euro. Więc sobie sam odpowiedz czy JD robi kogoś w bambuko czy to Ja cwaniakuję. Poporstu mają reklamy wprowadzające w błąd i tyle w temacie. A co do samego TLS-a to w modelach od 6 w górę powinien być obowiązkowo w standardzie bo ciągnik skacze na drodze jak pijany zając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Przecież Marekgizio zacytował zdanie ze strony JD wyraźnie jest napisane że jak teraz zamawiasz ciągnik w premium to możesz wziąść sobie tls-a za 10 euro a całe to zamieszanie bierze się z niezbyt dobrej polityki informacyjnej JD i tyle , np na rynek niemiecki jest troszke inna oferta niż na polski u nas niby jest tls w standardzie tylko że nie jest to wersja premium a premium tls !!! I z tąd to całe zamieszanie poprostu polska strona JD nie informuje nas że są do wyboru dwie wersje premium . Najprawdopodobniej tą promocje że tak powiem robili niemcy którym niezbyt zależało na doinformowanie polskich kolegów . Fakt faktem zamieszali i to nieźle ale to nie znaczy że chcieli tutaj kogokolwiek robić w konia . Promocja jest i koniec kropka czy jest ona opłacalna nie wiem bo jest zapis żę ta promocja nie łączy się z innymi promocjami np kursowymi czy biorąc ciągnik np za 100K euro i tls w promocji wyjdzie sie lepiej niż 100K euro minus powiedzmy 30 gr upustu przeliczeniowego to np zamiast wydać 400K zł wydajemy 370K zł a tls o ile sie nie myle kosztuje w granicach 13K zł czyli raczej ta promocja się niezbyt opyla :rolleyes:


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

Ja zacytowałem ich z reklamy zamieszcznej w czasopismach gdzie już to nie jest takie jednoznaczne. Np "Na 10-lecie - TLS za 10 €* Oferta specjalna John Deere" I napisałem, że nie cierpię gwiazdek i małego druczku. To co jest napisane na stronie JD zostało umieszczone już po ukazaniu się reklamy w czasopismach. A co z promocją kursową jak wytłumaczysz to, że cena ciągnika kupowanego w promocji kursowej jest wyższa o kilka tys € od ceny ciągnika kupowanego bez promocji. I tak naprawdę to sam sobie finansujesz tą niby promocję kursową. Ja uważam, że reklamy JD są niejednoznaczne i wprowadzają w błąd zachowują się jak jakaś firemka krzak by stosować takie metody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodzi o pieniądze, muszą jakoś walczy z czerwono-niebieską rewolucją. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WiesTv    1

Chyba nigdy nie był TLS w standardzie.

Premium nie oznacza ze jest wszystko, poprostu jest trochę wiecej ale nadal jest dużo do dobrania. Dużo osób myśli że jak kupują premium to juz wszystko mają w standardzie, a tak naprawdę do prawie goły ciągnik (biorąc pod uwagę co moża dokupić z miękką osią, kabiną, fotelem, szerszymi oponami, przednim tuzem, wydajniejszą pompą hhydrauliki, większą liczba wyjść, elektrohydraulicznymi zaworami, cztero słupkową kabina, większym bakiem paliwa, bezstopniową skrzynia biegów i tak dalej i tak dalej i tak dalej.

Tls nie jest w standardzie ale warto dac kazde pieniadze za tls super sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

TLS nie jest w standardzie, choc to zalezy i sam do konca nie jestem pewny jak to jest. Szukalem na poczatku roku ciagnika 6930 i wtedy dowiedzialem sie, ze 6930 jest dostepny w wersjach Clasic, Comfort, Comfort z TLS, Premium i Premium z TLS. Dealer poinformowal mnie, ze TLS nie jest dostepny tylko w wersji Clasic. Czyli w jednych TLS jest standardem w innych nie wystepuje wcale, a w jeszcze innych wersjach jest jako opcja dodatkowa. Skomplikowana sprawa jak kostka Rubika :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
savas    3

To juz naprawde nie wiem jak to jest tym TLS-em, kupowalismy niecaly rok temu 6630 comfort i pamietam dokladnie, dealer powiedzial ze TLS jest dostepny tylko w wersji premium, bardzo ubolewalem nad tym faktem i rozwazalismy nawet premium z tym, ze srodki byly ograniczone a ponad 230K netto to i tak sporo. Tak wiec juz nie wiem, a moze ktos wlasnie rozmawia z dealerem i wie na pewno jak to jest i ile kosztuje do wersji comfort(chociaz watpie zeby cena byla inna). Bo jezeli jest taka opcja to zadzwonie i zrobie im burde

Własnie sprawdzilem w niemieckim konfiguratorze i przy wyborze 6630 w wersji S TLS kosztuje 4162E, wiec to jest ciekawe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

To diler Ci głupot nagadał bo mi sie wydaje że w clasicu może nie być tls-a ale w komforcie w opcji to raczej na 99% jest ale specjalistą nie jestem i na 100% nie powiem niech sie ktoś inny wypowie


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
savas    3

Z koleii nie moge znalezc tutaj zadnego jego interesu, bo opcja=wieksze pieniadze=marża=:)dealera, ale jutro powinno sie wyjasnic. W kazdym badz razie TLS jest potrzebny bo ciagnik skacze i nawet comfortsitz nie jest w stanie pomoc przy wiekszych predkosciach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

Ale może być łatwiej w przyszłości odsprzedać taki ciągnik z TLS-em, pewnie za parę lat to nawet MTZ, a właściwie to

MTZ już dawno ma amortyzowany przedni most, nie kupuj jaśka gorszego od gagarina:) Jak masz forsę, to ja bym brał przecież raz się żyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

I do tego należy zmienić skrzynie biegów na 24/24, bo na 16 nie wyjdzie z fabryki z tls'em.

 

PS - TLS nie jest standardem nawet w Premiumie, bo jakby był to nie można by kupić premium'a na sztywnej osi, a można.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Kolego w JD nie ma mozliwosci wylaczenia lub zablokowania amortyzacji przedniej osi przynajmniej w serii 6000 poczawszy od 6010 poprzez 6020 do 6030 TLS jest w nich po to zeby chodzil caly czas no mozna go zablokowac ale dzieje sie to automatycznie przy hamowaniu. A dzwignia ta o ktorej mowisz to jest od crepera (biegi pelzajace) POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JDKamil    0

Witam przeszukałem wszystko, i nic nie znalazłem na temat TLS w John Deere 7730-7930. Niech ktoś wytłumaczy na czym to polega i jaki jest komfort jazdy. Z góry dziękuję


Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie.
Trzeba wierzyć,
że człowiek jest do czegoś zdolny
i osiągnąć to za wszelką cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simon72    0

TLS to taka JD nazwa amortyzacji przedniej osi i systemów wspomagających jazdę. Ciekawa sprawa. Komfort jest o niebo lepszy w porównaniu z ciągnikami bez TLS. Zarówno w polu jak i na drodze w czasie transportu. Szczególnie przy prędkościach rzędu 40-50 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Witam przeszukałem wszystko, i nic nie znalazłem na temat TLS w John Deere 7730-7930. Niech ktoś wytłumaczy na czym to polega i jaki jest komfort jazdy. Z góry dziękuję

 

 

TLS w7730-7930 za pewne jest taki sam jak 7920 (starsza seria),kadłub ciągniuka do osi zamocowany na dwóch siłownikach,skok 10 cm,rozwiązanie hydro-pneumatik.Co do komfortu ,to ogólnie przy pracy jest fajnie miękko ale jak szybko jeździsz po drodze to non stop się buja na nierówności i nie jest to fajne.Osobiscie to fajniej się jeździ na TLS w Case MX....


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

mamy NH bez TLs sąsiad ma TLS w jd i naprawde jest róznica ja jak cisne NH to mi przód podskakuje a jak powyzej 40km/h a on jak cisnie to płynie a nie jedzie jednak rózica ceny i marki robi delikatna róznice i ma lepszy uciąg w polu no i komfort pracy ale kolega ma fenda i i on jak ja jedzie to mu przód niepodbija takze marka...,ale kazdy kupuje na co go stac :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simon72    0

Dokładnie. Ciągnik z amortyzacją płynie po prostu. W polu ustawia się maksymalne dociążenie- czyli mały skok siłowników, a na drodze zmniejsza się żeby "pracowało" to co całe zawieszenie. TLS i inne tego systemy w ciągnikach to spora wygoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

TLS - Triple Link Suspension czyli 3-przegubowe zawieszenie. Oś ciągnika jest zawieszona na dwóch siłownikach hydrauliczno-gazowych i belce do ramy ciągnika. Na rysunku poniżej masz pokazane jak działa TLS 6020a103.gif

Belka nr. 2 przenosi obciążenie wzdłużne, siłowniki działają góra - dół a 3 przegub działa bocznie.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JDKamil    0

a czy to prawda że można na dziurawej drodze osiągać prędkość z rzędu 40km/h przy czym nie odczujemy tych dziur tylko kołysanie??


Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie.
Trzeba wierzyć,
że człowiek jest do czegoś zdolny
i osiągnąć to za wszelką cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Leobone
      Kontrolka włącza się jak ciągnik się zagrzeje jak jest zimny nie swieci. Czujnik wymieniony na nowy. 
      Znajomy sugeruje zwarcie w wiązce przewodów. 
      Macie jakieś doświadczenia…?

    • Przez olo1104
      Witam, pomóżcie jak to uszczelnić? Te 2 przewody wychodzą ze skrzyni do pompy,pod pedałem hamulca,z jednego leci olej,model to john deere 1020,traktor może i stary,ale wierny,bez papiera i pewnie będzie do sprzedania ,

    • Przez BartoszK
      Posiada ktoś może instrukcję obsługi do John deere 6820? Najlepiej w pdf
    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj