Zaloguj się, aby obserwować  
witek

tur do MTZ

Polecane posty

witek    2

witam kupiłem włąsie mtz chciał załozyc tur-a jakie polecacie ??


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
godles5    1

ja mam tura z Metalfachu i jest godny polecenia ze względu na stosunek jakości do ceny .Obsługiwany jest przez joystik(ale to chyba wszędzie jest już standard).Polecam też tura z Mrągowa (nie kupuj używanego tura-5 ...jest niepraktyczny w użyciu-mały wychył łyżki) ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

może ma ktoś więej rad na ten temat bo zrezygnowałem z masztu a mam ogrodnictwo i potrzebuje

coś do miału szlaki itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

mozesz mi poiedziec ile dałes i jaki to typ ja mam mtz z motemn stuzkowym i ie boje założyc tego na 1600kg jak myslisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13

jesli nie uzywasz hydrauliki do przyczepy to mozesz podpiac sie pod gniazda zewnetrzne :)

 

jesli uzywasz to nie wiem jak inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

JAK MOZNA PODŁACZYC SIE POD ZEWNETRZNE GNIAZDO PRZECIERZ ZEWNĘTRZYNYM STERUJE DZWIGNIA OBOK SIEDZENIA NP:

CZYLI JAK PODNIOSE TURA TO DWIE DZWIGNIE OTWIERAM A JAK OPUSZCZAM TO DWIE OTWIERAM I MAJĄ DROGE POWROTNĄ.

JAK KTOS WIE JAK TO ZROBIC TYLKO NA DZWIGNIE OD ROZDZIELACZA NIECH NAPISZE ,PROSZE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

olej musi iść jakąś rurką do rozdzielacza bezpośrednio, przed rozdzielaczem musi być jakiś przelew i zawór bespieczeństwa i z drugiej strony rozdzielacza powrót do skrzyni :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

gdzie w szescdziesiątce jest wyjscie hydrauliki z boku ja widziałem tylko z tyłu gdzie mam podczepiontur 1 sekcyjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gdzie w szescdziesiątce jest wyjscie hydrauliki z boku ja widziałem tylko z tyłu gdzie mam podczepiontur 1 sekcyjny

sorry mój bład coś mi się pomyliły tematy

jescze raz przepraszam i usówam :unsure:


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    13
JAK MOZNA PODŁACZYC SIE POD ZEWNETRZNE GNIAZDO PRZECIERZ ZEWNĘTRZYNYM STERUJE DZWIGNIA OBOK SIEDZENIA NP:

CZYLI JAK PODNIOSE TURA TO DWIE DZWIGNIE OTWIERAM A JAK OPUSZCZAM TO DWIE OTWIERAM I MAJĄ DROGE POWROTNĄ.

JAK KTOS WIE JAK TO ZROBIC TYLKO NA DZWIGNIE OD ROZDZIELACZA NIECH NAPISZE ,PROSZE.

 

 

A jaki widzisz problem w zablokowaniu dzwigni obok fotela kierowcy w ktoryms z wybranych polozen ?? Kawalek druta i dziala, w ten sposob mialem podlaczony w w tym ciagniku rozdzielacz dwusekcyjny gdy podpinalismy do niej kombajn polzawieszany produkcji Bizona, model Z-020 :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

mozesz mi powiedziec jak ją ustawic zeby [pchała olej czy jak] a powrót oeju do skrzyni jak podłączyc. niewiem

 

NO DOBRA PODCZE ROZDZIELACZ POD GNIAZDO Z TYLU I OLEJ PCHA W ROZDZIELACZ A GZIE POWROT ??????????????????????????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matti    0

Jakie tury polecacie na 82SA? Ma ktoś już tura Pronara ŁC 1650? Jakie są wasze opinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agroplus77    0
Jakie tury polecacie na 82SA? Ma ktoś już tura Pronara ŁC 1650? Jakie są wasze opinie?

Ja polecam Tur 6 ale ŁC 1650 jest również dobry.Wiele elementów jest zrobionych na wzór zachodnich ładowaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domin221    0

Ja bym ci radził a zarazem odradzał Metalfachu moze jest i dobry ale przy pełnym obciązeniu tym ciągnikiem nie da sie skręcać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Orbitrol nie daje rady ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz wspomaganie na orbitol to jest sens bo ten most bez problemu to wytrzyma, już kilka razy postawiłem swojego biedaka na przedniej osi (z tyłu miał 500kg balastu) i jakoś nic złego sie nie dzieje

Gorzej jeśli serwo bo wtedy trzeba sie będzie naszarpać z kierownicą:D


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Ja mialem serwo w MTZ z turem , to kurde bary sobie można wyżeźbić hehe :D , ale teraz mam na oritrolu to jedenym palcem z balotem na turze na małym gazie sie kręci;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja mialem serwo w MTZ z turem , to kurde bary sobie można wyżeźbić hehe :D , ale teraz mam na oritrolu to jedenym palcem z balotem na turze na małym gazie sie kręci;)

wymieniałeś MTZ'a czy przerabiałeś na orbitol?


Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lernik    0

najpierw to radze Ci uszczelnić całą hydraulikę bo jak zacznie pracować przy turze to nie zarobisz na olej, wiem coś o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3
Ja mialem serwo w MTZ z turem , to kurde bary sobie można wyżeźbić hehe laugh.gif , ale teraz mam na oritrolu to jedenym palcem z balotem na turze na małym gazie sie kręci;)

 

wymieniałeś MTZ'a czy przerabiałeś na orbitol?

 

zamontowaliśmy uklad orbitrola w MTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj