Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Tadeusz1212

Jak dobrze obciążyć przód u C-360 ???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
versus    16

Normalne, fabryczne obciążniki, jeśli to mało to ja proponuje kupić jakieś obciążniki na szrocie i dorobić ramę tak, by było ją można przymocować tam co tur z przodu się mocuje. Obciążniki wyjdą w przód i ich ciężar swoje zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Mi te aby obciążniki potrzebne do pługa ( fotki w galerii ) na 3 skiby tak majda że kierować nie można. Pług wazy około 450 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

A jaki masz przód w swojej C 360- na kołach 16stkach czy jeszcze stary na 18stkach. Bo jak na 18stkach to można zastosowac felgi od C 4011 z obciążnikami :rolleyes:. Minusem jest troche szybsze zużycie się łożysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

do "16" też są obciążniki wewnątrz felg. Poszukaj na złomie czegoś małego i ciężkiego i dospawai ucho tak aby można było przypiąć w przedni zaczep. Możesz też zalać jakieś stare wiadro (takie ze 20l) betonem i tak zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Moja "60" jest z 85r i jest to oryginalny URSUS C-360 więc cały przód ma oryginalny od "60" ( płaska oś, felgi z przodu 16-stki )

A z przodu mam wszystkie oryginalnie obciążniki oprócz jednego bo mi się złamał. ( Jak by wcale nie było to by nawet nie podniósł )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

ja w swojej c 360 mam 13 sztuk obciązników czyli 260kg a nie jak w orginale 120kg(6sztuk), musiałem dołozyc bo w owijarce mi przód podnosiło waga jej terz 450kg i wogule teraz duzo lepiej sie jezdzi, lepieuj sie prowadzi i czy 6 obciazników czy 13 nie ma róznicy w skrecaniu(leciutko sie skreca, ja kupiłem drugi komplet tych wsporników do obciazników i dwa zespawałem jeden wspornik kosztuje 16zł a jak sie 12 sztuk wsadzi to nei da sie scisnac zaczepem i oncazniki latają :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kot251    0

A ja z kolei dorobiłem sobie wsporniki na wzór oryginalnych tylko dłuższe i wrzuciłem tam balasty od jakiejś prasy w których wypaliłem na wzór oryginalnych otwory i mam w ten sposób dodatkowe 80 kilogramów- bardzo pomocne, jak kolega zauważył w orce a różnicy jak inny kolega wspomniał w kierowaniu nie ma żadnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez Paszkamax
      Podczas szybkiej jazdy przednie koła zaczynają się szybko machać dzieję się to tylko na asfalcie a na żużlu jedzie normalnie. Jak podniosłem przód to niby nie ma luzów.
    • Przez eddi87
      Witam, Panowie jakie opony kupić do 60? Po asfalcie bardzo mało lata, będzie jakaś różnica między w/w? Przód bez napędu.
×