Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Luke16

Odłącznik prądu w Zetorze 5211-7211

Polecane posty

Ferdek07    75

To się montuje na przewodzie do klemy minusowej tzn na masie, a czy ktoś wie czy są to różnej mocy itd te heble czy to jest jeden uniwersalny, bo w ciągnikach jest chyba większy pobór prądu jak w samochodach, a @Luk chcesz to podciągnąć do kabiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

no właśnie chce to zainstalować gdzieś w kabinie ... na tym moim piszę max 24V :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

przy ciągniku możesz się spotkać zazwyczaj na 12V ale jeśli założysz 24V to przecież niczemu nie szkodzi a prądowo są różne wiadomo im większa wartość prądu tym lepiej ale jeśli masz standardową instalacje to taki w okolicach 50 A śmiało da rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sądząc po cenie ten wyłącznik raczej rewelacji nie robi. Na pewno jakiś czas wytrzyma, ale nie za długo. W ciągniku prąd podczas rozruchu wynosi w impulsie nawet 500A, więc taki wyłącznik powinien być przystosowany do prądu ciągłego rzędu 300A. Taki na 50A, o którym pisze @Grzesiek84 przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem wytrzyma może pół roku (zależy od jakości wykonania). Odłącznik masy jest dobrym rozwiązaniem, bo mając ciągnik w garażu mamy spokój, że pod naszą nieobecność nie zapali się instalacja elektryczna w przypadku ewentualnego zwarcia (zdarzały się takie przypadki). Jednak powinien być to wyłącznik dobrej jakości żeby nie mieć problemów ze spadkiem napięcia podczas rozruchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Kupiłem podobny wyłącznik jak ten do zetorów za 18zł a miałem do wyboru jakiś ruski który bardziej by mi pasował bo przykręca się go bezpośrednio na mase i łatwiej miałbym go zamontować, ale srzedawca polecał ten polski co kupiłem a ruskich były 2 rodzaje jakiś fabryczny co się wdusza za jakąś blaszkę żeby wyłączyć a żeby włączyć taki grzybek, a 2gi ze zwykłym przekrętełkiem, więc czy te ruskie dobre są czy nie, bo najlepiej by pasował ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Te wciskane są fabrycznie montowane w Władimircach , małych kirowcach(T150K). Jakoś nie spotkałem się by komuś się spalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    12

Ja w zetorze mialem już trzy takie jak kolega kupił w grene wszystkie po ok pół roku wytrzymywały,w końcu z braku innych włączników kupiłem z niechęcią ten ruski przykręcany do masy i do dnia dzisiejszego mam święty spokój.Ruskie górą. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

ja w zimie nawet ruski spalilem i teraz jezdze bez bo to byl juz 3, .montuje sie go na uchylnej klapce od wlewu oleju do mechanizmu kierowniczego


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Nie dziwota, że tak się palą. Zamontowany na ruchomym elemencie. Ten "ruski" powinien być zamontowany do dobrej masy, ten prąd musi płynąć bez strat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez seba25
      Witam mam pytanie czy ktoś by mi mógł podpowiedzieć jak wyjąć ten łącznik cewek w rozruszniku bo upaliło mi kabel może ktoś to rozbierał i mógł by pomuc bo nie chce czegoś uszkodzić. Był bym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam 
    • Przez fredf9
      proszę o pomoc przy podłączeniu przełącznika rozruchu 12/24 do mtz 82
    • Przez solek01
      Mam problem z rozrusznikiem, jak przekręcałem kluczyk to zgrzytał, obecnie go wyciągnełem przeczyściłem i na ostro kręci, bendiks popycha tryb do przodu i zaraz tryb wraca w tył ale rozrusznik nadal się kręci?
      Co może być przyczyną? 
    • Przez jacus
      mam pytanie jak zdiagnozowac w domowych warunkach taki rozrusznik-wczoraj go wyciagnalem z ciagnika,- podpialem na kablach do drugiego ciagnika i tez nic ..nawet nie obrocil-  nie "cykal" jak zwykly przy awarii, jak go sprawdzic na stole -podpialem prostownik- masa do obudowy, plus na wejscie elektrowlacznika , kabelkiem stykalem i nic- cos zle robie ??? 
    • Przez Dastan
      Mój case jak się dobrze nagrzeje to ma problem z zapalaniem, tzn. problem jest w ogóle z kręceniem, jakby rozrusznik nie dawał rady, jak się bardzo mocno zagrzeje to praktycznie nie potrafi zakręcić i muszę czekac aż ostygnie. Na zimno pali niemal od strzała. Rozrusznik rozkręciłem, tzn wirnik i szczotki bo do przekładni nie zaglądałem. Rozrusznik pada czy coś z silnikiem może być ? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj