Zaloguj się, aby obserwować  
piotrek30

Co myślicie o BELARUSIE 1222.3 ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrek30    0

Wersja bez przedniego TUZ i WOM kosztuje 169500zł (cena z silnikiem MMZ). Ale za taką kasę posiadasz EHR BOSCH w standardzie. Więc będę skłonny go kupić ale z przednim TUZ i WOM. Myślę że full wersja tego ciągnika nie przekroczy 180000zł. Nie wiem ile będzie kosztował ciągnik z silnikiem deutza. Ten ciągnik bardzo mi sie spodobał a szczególnie mojemu tacie.


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

Właśnie sam jestem tego ciekaw ale EURO II chyba jeszcze można. A zresztą jeśli są w sprzedaży czyli da sie zarejestrować. ;)


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Nie sadze by euro3 objeło już 130 koni raczej obowiazuja ciagniki wiekszej mocy narazie a euro 2 to spokojnie nie ma obaw by nie zarejestrowac. Z tymi normami to kupa szumu a i tak wszystko co wyprodukuja sie rejestruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

Też tak myślę. Ale podają że silnik deutza w tym ciągniku ma EURO 3 więc nie wiem jak to jest dokładnie.


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valtran111    1

zarejestrować sie da jak nowe 5714 rejestrują tak jak napisał @lukaszzduny ze te normy to pic na wode oni powini popracowac zeby ciagnik jak najmnioej palił paliwa i na to samo by wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

Ja jestem posiadaczem Belarusa 920.3 i uwazam ze na 30 ha w zupelnosci Ci wystarczylby tez 1025 co ma 105KM...Pozdrawiam i życze milego użytkowania nabytku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

Być może i wersja 1025.3(taka jak mojego sąsiada) by mi wystarczyła tylko niedługo jak skończę szkołę,dojdzie jeszcze gospodarstwo wuja i zamierzam dokupować stopniowo pola i się powiększać więc większy ciągnik będzie mile widziany ale wszystko jest do przemyślenia. Jak narazie MTZ 80 i C-330 się wyrabiają ale tak na styk. ;)


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

To chyba ze tak...ale zazdroszcze Ci troche ze masz mozliwosc powiekszenia gospodarstwa bo w mojej okolicy nie ma zabardzo takiej opcji ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

U mnie raczej nie ma problemów z ziemią , ponieważ jest dużo starszych gospodarzy którzy nie mają komu tej ziemi przepisać więc ją sprzedają. A u nas 1ha kosztuje ok 15 tysięcy lub mniej w zależności od klasy gleby.


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Jeśli chodzi o skrzynię biegów to producent podaje ze ma 24 biegi do przodu i 12 do tyłu, jest zsynchronizowana więc nie powinno być zgrzytów podczas włączania biegu. Prędkość maksymalna 39.8 km/h

To ja jak mam 1221.3 to jest praktycznie to samo tylko że kabina inna a z tymi biegami ta masz tak główna skrzynia ma 6 biegów zsynchronizowanych i 2 przyciski szybkie i wolne i jest też taka 2 skrzynia co ma bieg szybki wolny i wsteczny to ona nie jest zsynchronizowana i umie dobrze zgrzytnąć jak sie dobrze biegów nie umie wbijać

 

Nie sadze by euro3 objeło już 130 koni raczej obowiazuja ciagniki wiekszej mocy narazie a euro 2 to spokojnie nie ma obaw by nie zarejestrowac. Z tymi normami to kupa szumu a i tak wszystko co wyprodukuja sie rejestruje

A właśnie tu sie kolego mylisz bo od niedawna wyszły 130 konne belarusy właśnie z euro 3 np. 1221.4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

Do K1ROVEZ przepraszam ze tak napisze ale chyba nie wiesz co mówisz ! ten ciągnik jest konfortowy jest napewno silniejszy niz deutz na 130 ponieważ ''belarus'' podaje moc silnika a nie moc na uciągu jesli na silniku ma 130 to na uciągu ma 160-170 to juz jest wielki + . Cena to 160tys-170tys jest to bardzo atrakcyja cena a ze startm mtz nic nie ma wspolnego chyba ze nazwe !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1025    0

witaj. jestem posiadaczem belarusa 1025. jestem bardzo zadowolony.. dość cicho w kabinie, komfort jazdy.-wszystko widzisz dobrze z góry a to za sprawą maski i jej kształtów. gorąco polecam. ja mam też spory areał 30+ i wydawało mi się że 1025 będzie za mały. lecz po kupnie i 1 akcji w polu wydaje mi się że wystarczył by i 952 no ale te 10 zapasowych koni zawsze się przyda :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj