Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tommmek    162

też to mieliśmy mądry spaw i od 1992 roku nie ma z tym problemu po 6000 mth bardzo dobre traktory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlaQ24    147

U mnie również została zaspawana i święty spokój, od lat nie było do skrzyni zaglądane, chociaż teraz by się przydało, bo padł napęd obrotomierza i trzeba wszystko rozbierać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Pisałem pod filmem o zdj siłownika od wspomagania :D tylko się upominam a filmik spoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stiven1983    0

Wiem mam to cały czas w pamięci ale ostatnio mam sporo roboty traktor uwalony w błocie po uszy a chce żeby to jakoś schludnie wyglądało,

Planuje mały filmik a nie tylko zdjęcia żeby jakoś to fajnie zmontować.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

koledzy dziś podczas orki ja ciapek miał ciężko miejscami to skrzynia zaczęła hałasować i jak popuscilem gazu to przestawało i dalej jazda i cisza i tak ze 3 razy zrobiła-co to może być?czyżby i mi się nakrętka odkręciła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem ze skrzynią w c330 polega on na tym że R i 1 wchodzą bez problemu ale nie mogę przesunąć dzwigni na 2 i 3 mogę dać na luz oraz znienić na szosowe gdzie jest podobna sytuacja po lekkim siłowaniu ze skrzyniom wskakuje 3 i 6 ale 2 i 5 ani rusz kupiłem ten ciągnik za bezcen ale chce żeby działał tak jak należy czy to problem z rewarkiem zmiany biegów czy coś poważniejszego w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian19321    10

Witam mam problem ze skrzynią biegów w ursus c330m, ostatnio w moim ursusie dźwignia od zmiany biegów zablokowała się na luzie lecz ciągnik jechał do przodu jak by miał cały czas 4 bieg, i teraz nie moge wrzucić żadnego biegu tylko jest na luzie ale jedzie do przodu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Tak jak kolega pisał wyżej,musisz odkręcić lewarek,a przyczyną zakleszczenia skrzyni może być już zużyty palec zmiany biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

witam . mam pytanie . 

Czy między jednym wodzikiem a drugim jest jakaś spręzyna z kulką czy tylko od dołu ?  Ursus c330 M 1988 rok. 

6988820800_1351001298.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Sprężynki z kulkami są od dołu pod wodzikami, natomiast nad wodzikiem reduktora a między wodzikami skrajnymi jest kołek ryglujący

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4
1 minutę temu, Roki212 napisał:

Sprężynki z kulkami są od dołu pod wodzikami, natomiast nad wodzikiem reduktora a między wodzikami skrajnymi jest kołek ryglujący

ten kołek jakie ma zadanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jak włączysz załóżmy 4 bieg przesuwając jego wodzik wtedy ten kołek przesuwa się i blokuje dwa pozostałe aby sie nie przesuneły 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4
1 minutę temu, Roki212 napisał:

Jak włączysz załóżmy 4 bieg przesuwając jego wodzik wtedy ten kołek przesuwa się i blokuje dwa pozostałe aby sie nie przesuneły 

A on się zużywa. ? 

 

włączając oraz jadac 1 i 4 bieg lewarek luzno wlacza i wyłącza bieg. Bez żadnego oporu. Czasem sam bieg wyskoczy. 

Sprezyna z kulka wymieniona dalej to samo.

Spróbuję jeszcze ta oske wymienić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackasss    59

Witam serdecznie! Poszukuje obudowy skrzyni biegów do c330. Jeśli ktoś ma i chciałby odsprzedać do zapraszam na priva. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czosneek    1
Witam, dzisiaj z ciekawości ponieważ mam ciągnik rozebrany praktycznie do zera przed malowaniem i stoii na pniakach chciałem zakręcić tylną piastą, i gdy kręciłem w takim kierunku jak jadąc do przodu druga piasta kręciła się w drugą stronę, gdy wrzuciłem bieg nie było oporu i kręciło się tak samo, dopiero później zauważyłem kiedy kolega przyszedł że na luzie kręcąc obydwiema piastami do przodu da sie kręcić, natomiast na biegu niby nie, i tu moje zastanowienie czy to normalne kiedy kręcę jedną piastą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    714

Na luzie krecisz każdą jak chcesz niezależnie, a na biegu jak jedną krecisz do przodu, druga powinna obracać się do tyłu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czosneek    1
Czyli wszystko jest w porządku, dziękuję bardzo bo już się bałem że coś jest nie tak, pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czosneek    1
No pasowałoby, no niestety nie jestem obeznany a poprostu mnie to lekko zdziwiło i chciałem się poprostu zapytać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
    • Przez luki1987
      Witam. Jak wygląda w case 4230 remont silnika? Ktoś mi powiedział że można samemu przełożyć tuleje tak jak przy c-360, czy to prawda? 
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
    • Przez marcinl43
      witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj