Daniel215

TYM T1003

Polecane posty

Daniel215    1

TYM T1003

dane techniczne

Silnik perkins1104-44T (100km)

Skrzynia produkcji koreanskiej powershift 32x32

WOM 540,750,1000

udźwig ma być zwiększony z 3200kg do 4500...

rozmiar kół przód 13.6 R24 tył 16.9 R34

wydatek pompy : 57l/min

 

Czy ktoś słyszał o tym ciągniku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Kurde ciekawy sprzęt. No 1 widok podobny do deutz fahra tylko inny kolor. A mam 1 pytanie. Często jest zastosowywany w ciągnikach WOM 750?? Bo ja osobiście 1 raz widzę żeby ciągnik w taką prędkość WOM był wyposażony.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

to jest to samo co 540 ECO :)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    12
http://www.tym-traktor.pl/ oglądałam ten traktorek na Opolagrze i mam mieszane uczucia. Bardzo surowa i mała kabina, ciężko wchodzący rewers i kiepska regulacja kierownicy. Wiem, że to nie JD czy NH tylko niższa półka ciągników, ale mogli poprawić komfort w kabinie, wejście z prawej strony jest praktycznie nie możliwe przez dźwignie, fotel mało wygodny i lipna moim zdaniem tapicerka. :)

Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

milanreal1@ takie WOMy teraz stosuje już się coraz częściej, ale nie każdy ciągnik to jeszcze ma :)

Nie wiadomo jeszcze jaka jest cena tego koreańczyka, ale za odpowiednią kwote to bym wszystko przeżył :)

pati@ myśle że pozycje operatora można dobrze sobie dopasować do swoich potrzeb... A co do rewersu to po pierwsze zależy kto ile ma powera w rączce :) a po drugie on się by jeszcze "dotarł" tzn. że po pewnym czasie użytkowania pracowałby jak należy :) Tak samo biegi mogły ciężko wchodzić... Tapicerka...hymmm... no co powiedzieć..., to jest ciągnik nie samochód :) ... A tak ogółem to czego wymagać od takeigo ciągnika??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekvet    11

dzisiaj w Sielinku był taki i się zastanawiełem co to za ciagnik a pytaliśmy się o cenę to gościu powiedział UWAGA ''170tys zł'' asz mi oczy wyskoczyły hehehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

Cena 170 tyś brutto, to żadna rewelacja, jeszcze za taki ciągnik... (wersja 100-konna)

ok 160tyś zł brutto kosztuje wersja 90-konna, a 80km to ok wydatek w granicach 155-150 tyś zł brutto ;)

Ci przedstawiciele chyba nie wiedzą ile kosztuje np. NH serii T5000 o podobnej mocy że powiedzieli UWAGA ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

nie zgodzę się - niska cena świadczyć może też o niskich kosztach produkcji (zakup materiałów i niski koszt siły roboczej) :D

 

Natomiast jedyne czym może ta firma zawojować polskę to wprowadzić tanie i bezawaryjne ciągniki a jak widzę po waszych wypowiedziach do tanich one nie należą, szczególnie że to nie jest chyba znana marka w Europie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj