13091993

Co daje tzw. "miękki przód" ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
13091993    0

Kupując w 2004 roku zetora 3320 chcieliśmy jako opcję dodatkową właśnie amortyzowany przód , niestety , już nie było takiej możliwości ;)

Powiedzcie o waszych odczuciach z jazdy z amortyzacją , ciekawe czy dałoby radę skombinować przednią oś od np. 7211 .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

daje dużo, większy komfort jazdy, nie odczuwasz "każdego dołka" i nie latasz po całej kabinie. pewnie ze da rade skombinowac miękki przód do 7211.

u mnie aktualnie pękła prawa spręzyna i komfort jazdy juz nie ten

 

przenoszę temat do subforum o 7211 bo w nich najczęściej były amortyzowane przednie osie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Miękki przód rzeczywiście daje dużo komfortu. Miałem 7245 to jak się szybko jechało to strasznie podskakiwał mi przód.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

W ursusach c-4011 też były , ciekawe jak im to działało .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

W ursusach też jest wielka różnica "z" a "bez", jak już kolega napisał wczesniej nie odczuwasz każdej dziury, a minusem tego rozwiązania jest mniejszy skręt.


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Wiem , że C-385 i pochodne też miały montowane na zamówienie .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Na podstawie C 360 i C 355 jest różnica. A w układach kierowniczych nie było nic grzebane - orginały;)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65
daje dużo, większy komfort jazdy, nie odczuwasz "każdego dołka" i nie latasz po całej kabinie. pewnie ze da rade skombinowac miękki przód do 7211.

u mnie aktualnie pękła prawa spręzyna i komfort jazdy juz nie ten

 

przenoszę temat do subforum o 7211 bo w nich najczęściej były amortyzowane przednie osie.

 

Jak nie odczuwasz, na pewno odczuwasz bo przecież tył chodzi jak chce mimo że kabina jest na poduszkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Tylna oś w każdym pojeździe : motocyklu, samochodzie, ciągniku o wiele mniej reaguje na nierównośći niż oś przednia i dlatego sztywnego tyłu nie odczuwa się tak jak sztywnego przodu, poza tym duzo dają same opony przy takim balonie jakie mają ciągniki z tyłu wszelkie "kocie łby" giną już na poziomie opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
mniejszy skręt ale w ursusie? bo moj zetor jest bardziej skrętny jak trzydziestka

Ciapek ma katalogowo średnicę zawracania o metr mniejszą od 7011, może masz zeszlifowane ograniczniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Będę złośliwy-tzw."miękki przód" daje przede wszystkim niewielkie szanse na powodzenie u płci przeciwnej ;).

Aaa-to o Zetora chodziło-a to wręcz odwrotnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

No jak mam dużo powietrza w przodzie i tyle to i tak przy 30 km/h chce mnie wyrzucic z kabiny ;)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Będę złośliwy-tzw."miękki przód" daje przede wszystkim niewielkie szanse na powodzenie u płci przeciwnej ;).

Aaa-to o Zetora chodziło-a to wręcz odwrotnie :P

 

 

Mówią że na "miekki przód" marchewka jest dobra.

Ale trudno ją przymocować ... hehe


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tylko weź ciapkiem skręć na miejscu, katalog tu nie pomoże, a jedynie silne bicepsy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
Jak nie odczówasz, napewno odczówasz bo przecież tył chodzi jak chce mimo że kabina jest na poduszkach.

mówimy o przedniej osi nie o tylnej.

Ciapek ma katalogowo średnicę zawracania o metr mniejszą od 7011, może masz zeszlifowane ograniczniki?

tak są zeszlifowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Moge porównać 3P na twardym i C-360 zwykła na miękkim niebo a ziemia, fakt że 3p miał skręt prawie w pól koła ale jak jechałem to caly skakał a w zwykłej szosa czy polna 5 i gaz w podłoge. Ale jest - bo niestety są barziej awaryjne, czesto robią się luzy

 

Moge porównać 3P na twardym i C-360 zwykła na miękkim niebo a ziemia, fakt że 3p miał skręt prawie w pól koła ale jak jechałem to caly skakał a w zwykłej szosa czy polna 5 i gaz w podłoge. Ale jest - bo niestety są barziej awaryjne, cześciej robią się luzy niż w twardych. Mi sie spieprzyła prawa póloś to opona 2 letnia wygląda na 20 lat ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Niedaleko mojego miejsca zamieszkania stoi zardzewiały C-4011 , muszę się pofatygować i zobaczyć czy ma miękki przód , ciągnik nie jest na chodzie , może facet zechce sprzedać na części , zamontowałbym w naszym C-4011 . Zetor mnie wkurzył , takie rzeczy powinny być w standarcie , a ich nie ma nawet za dopłatą ;)


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

@10091993 - to było w tamtych czasach normalną polityką Zetora, był popyt na ciągnik więc przyjęli konwencję "oszczędzajmy na czym się da, ciemny lud i tak kupi" ;) i przestali montować resorowane zwrotnice, w kabinach pojawiły sie dużo gorsze plastiki itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65
mówimy o przedniej osi nie o tylnej.

 

to ja wiem ze o przedniej mówimy, na dołach co z tego że przod sobie chodzi na spreżynkach jak tyłem telepie na wszystkie strony mimo ze sa poduszki z z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Ale tylne koła są wysokie , nie reagują praktycznie wcale na mniejsze dziury , praktycznie 90% drgań kabiny pochodzi od przedniej osi .


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254
to ja wiem ze o przedniej mówimy, na dołach co z tego że przod sobie chodzi na spreżynkach jak tyłem telepie na wszystkie strony mimo ze sa poduszki z z tyłu

pojeździj trochę ciągnikiem z miękkim przodem a poczujesz różnice ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin320    0

ja odczuwam różnice podczas jazdy miękkim przodem, ale za to miękki przód jest bardziej awaryjny ;)


................................................................................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
    • Przez Mateusz_105
      Dorabiał ktoś przedni napęd do Zetora 7211 jak to cenowo i gdzie można dostać orginalny napęd do Zetora, tylko dlatego chcę dorobić bo mam sprawdzony sprzęt a jak sprzedam tego i kupię coś z przodem to nie wiadomo co kupię.
    • Przez materrol
      Cześć,
      Planuje założyć przedni napęd do zetora 7211, jednakże zastanawiam się jaki. 
      1opcja:
      oryginalny używany napęd z zetora 7245
      2 opcja:
      cały napęd robiony przez z mostu ZiŁ, Robur itp. po generalnym remoncie.
      Która opcja byłaby lepsza? I jeszcze jedno, jak dobrać przystawkę i rozmiar przednich kół? Czy ktoś posiada przelicznik? Z tego co wiem to były montowane bodajże 4 rodzaje skrzyń. Posiada ktoś taki katalog gdzie to jest wszystko rozpisane?
      Dzięki za każdą radę!
       
    • Przez Staszek0509
      Witam. Szukam wałka atakującego wraz z kołem do przedniego napędu . Nr. na kole 4472 353 357 ZP 13:36. Nr katalogowy AL55434. Jeśli ktoś miałby taki używany proszę o kontakt. 
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      Mam taki problem z zetorem 7221, przy skręcie w lewo do oporu przy samym końcu zaczyna przeskakiwać i targać kołami przednimi ( w drugą stronę jest wszystko OK) co to może być proszę o jakąś podpowiedz. Dodam ze mam serwomechanizm.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj