look1990

John deere 6430 wersja USA

Polecane posty

look1990    0

Czy w john deere gwarancja z USA ma moc prawną także w Europie? Czym wersja z USA różni się od europejskiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

w sprawie gwarancji najlepiej jakbys zadzwonil do centrali jd i sie dowiedzial ;)

bo chyba nikt inne nie powinien byc w tej kwesti lepiej zorientowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Dzięki. Już zadzwoniłem. Powiedzieli, że jeśli ten john deere jest bazie produktów(chodzi o numer seryjny ciągnika), to gwarancja na niego zostanie uznana przez polskiego dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

??? a na jakiej innej bazie ma byc, ale nie wiesz jaki jest nr seryjny ciagnika/czesci, a co jak wersje amerykancsie oferujace ten sam produkt maja inne oznaczenia?? tak jest w przypadku np. czesci w samochodach, ze bedzie rozroznione czy czesc pochodzi z kombiaka, czy z sedana chociaz bedzie taka sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

W JD z Ameryki bedzie trzeba zmienić światła, bo kierunki są na dachu, z USA nie ma haków w podnośniku tylko zwykły, nie ma poszerzeń blotników czyli cały traktor w bagnie i te opony amerykańskie z prostym bierznikiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

ale tam nawet nie ma tych suwaków co zaczep do nich jest zamocowany, chyba ze tam jest to rozwiazane jakos inaczej ;)


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no niema.można kupić albo stały albo na sówaku,ile sówak nie wiem.cięgna ma delikatne i zaczep dolny.jak tak podokladac do niego to ja bym wolał wziąć 633O basic lub 6430 w Polsce od dealera i juz.6330 wiem ze za 200 brutto pln kupisz z obciążnikami i szerokimi kapciami i 3para wyjść hydrauliki tyle że skrzynia mechaniczna,ale czy to uzasadnione i potrzebne to już kupujący musi sam określić.na allegro znalazłem jeszcze coś takiego.KLIKNIJ. myśle ze facet ściągnie i bez ładowacza jak trzeba będzie.do wyboru do koloru ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Co do cięgien tylnych właściciel mówił, że tam dealerzy odcinają kulki i przyspawają haki. Ten egzemplarz nie ma sprężarki. Zaczep to nie problem - jak dla mnie może być za 350 zł od ursusa 914, lub jeśli nie pasuje, to można kupić sam łeb od zaczepu, a resztę dorobić - i zostanie jeszcze na hydrauliczny łącznik jeśli ktoś uważa go za potrzebny. A instalację pneumatyczną można zaadaptować również z ursusa 914 - w składnicach jest dużo regenerowanych części, a reszta to nie problem. Zaczep i pneumatyka zaadaptowane z ursusa nie pochłoną więcej niż 1500zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Nie radze w nim grzebac za bradzo, bo stracisz gwarancje. Pneumatyke raczej bierz od starych ale John Deerów, moze ta od 914 jest tansza, ale nie wiem jak z zamocowaniem tego...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Jeśli gwarancja trwa 2lata, to przez ten czas obejdę się bez tych dodatków, tylko teraz bym je kupił po to, aby za dwa lata nie zapłacić więcej i po gwarancji je zamontować. Mam 4 ciągniki, z czego jak sprzedam jednego to zostaną 3, z których 2 mają sprężarki - 4mieć nie musi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10
W JD z Ameryki bedzie trzeba zmienić światła, bo kierunki są na dachu...

 

ale przeciez w niektórych Case tez sa kierunki na dachu i nikt tego nie zmienia


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1witek1    2

gwarancja z usa powinna dzialac rowniez na terenie europy tak jak to jest z markami aut osobowych np.mercedes czy bmw.Kiedys tego nie bylo ale w czasie kiedy oplacalo sie kupowac nowe auta czy maszyny z usa (dolar byl wtedy niski) producenci udzielili gwarancje na europe i np w autach osobowych dodawali tzw. "kit" czesci tzn. np europejskie kierunkowzkazy itp. No ale głowy uciac nie dam ze JD tez tak postapił ;) choc duzo tez od dealera zalezy ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Kupiłbym go, jeśli miałby gwarancję. dealer mówił mi, że jeśli dany model john deere jest w bazie danych producenta(numer nadwozia), to gwarancja obowiązuje. Tym podanym w linku właśnie 14 lutego bieżącego roku się skończyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marceli    0

mi osobiscie tem wynalazek z USA sie nie podobuje. w srodku nie widac roznicy ale z zewnatrz to juz troche mu brakuje. a co do kombinacji to we wlasnym garazu nie polecalbym ich przeprowadzac przy ciagniku za te pieniadze. za 50 tysi ojro mozna miec dobrze wyposazone 6330. zauwazylem tylko na ktoryms zdjeciu ze ma taki jojstik jak ja przy ladowaczu a ramy tam nie widzialem. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Wita mam problem z tls-em w john deere 6430. Dokładnie chodzi  o to że po odpaleniu traktora gdy oś chce wrócić do swojej wysokości nie podnosi płynnie tylko szarpie ( jest ustawione na auto), ale da się sterować wszystkimi jej funkcjami ( auto, max, manual). Jednak po jakimś czasie wyskoczy błąd- TSC 523976.04 i wtedy nie da się ustawiać między tymi funkcjami. Gdy traktor się zgasi i odpali na nowo wszystko jest znowu ok ( oprócz szarpania tlsem) ale błąd za chwilę znów wyskoczy i nic nie da się ustawić. Traktor mam od niedawna więc nie za bardzo wiem od czego mam zacząć szukać dla tego piszę tu. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.


    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj