Polecane posty

bercikoo    0

moze mi ktos powiedziec czy to normalne ze zetor proxima bierze mi 6 litrow oleju z silnika na 100mtg

Edytowano przez bercikoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

ma ktoś może w proximie skrzynie 20/4 jak ona się sprawuje ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

marko jakim cudem może ci wciagać opary skoro wentylator tak chodzi że wydmuhuje powietrze przez chłodnice a nie ciagnie z niej. co do zuzycia oleju to jest drastycznie duże i albo czeka cię remoncik albo wymiana turbo co jedno i drugie pociagnie koszty zobacz czy wali olej odmą jak nie to raczej turbina do wymiany najlepiej sciag tłumnik i sprawdx czy nie zaolejony jest wylot spalin. jezeli turbo jest koniec to wymontuj ja sobie i napraw o ile sie da bo jak sie rozpadnie to skończy silnik na amen :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nowy silnik na dotarciu nie powinien wciagnąć połowy pojemności skrzyni korbowej, jak swojego docierałem to nie wziął nawet 0,5l a teraz w ogóle nie dolewam od wymiany do wymiany. jeżeli ma na gwarancji to niech serwis coś robi bo coś nie jest teges. kumpel w 7441 też bało na 100 mtg po 3-4l, w końcu rozkręcili silnik serwis i wyciagają tłoki pierścienie git ale tuleje tak wymacane jakby zrobiły ze 4tyś mtg, cały silnik poszedł na gwarancji nowe tłoki pierścienie i tuleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6891
nowy silnik na dotarciu nie powinien wciagnąć połowy pojemności skrzyni korbowej

W którymś temaci to samo napisałem tylko nie wiem w którym bo kolega @bercikoo skopiował ten post i wkleił chyba w kilkunastu tematach a na koniec jeszcze swój o tym założył.

Gdzie ty go kupiłeś że masz taki serwis dobry?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

swojego 7341 przebieg 1450mtg kupiłem w miechowie na serwis nie narzekam na ciagnik tym bardziej, kumpel też tam kupił, szczęście że gwarancja jeszcze była a zagroził im że już zadnej maszyny tam nie kupi, a sporo sprzętu z tamtąd wziął także wyboru dużego nie mieli, ogólnie mówiąc to teraz żałuje że go wziął miał 7711 mówi że teraz dołożyłby przodek i śmigałby dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6891

Nie napisałem do kogo to pytanie ;) Chciałem zapytać @bercikoo gdzie ten serwis jest :P

 

Ja na swojego dilera nie mogę narzekać. Polecił mi go @Lukasz5714 i cena tam była niższa niż w tym którym brałem wszystkie maszyny. I w ten sposób zmieniliśmy dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nawet w to nie wierzę aby coś takiego z tym olejem było możliwe.... tak jak mówię na 100mth to podzieje się ale 1/5-1/4litra, ale nie tyle... Gdyby szły takie ilości to by Ci gdzieś wizualnie wyrzucało albo płynu by znacznie przebyło.... musiał bys byc ślepy, żeby tego nie widziec... bajki to my, ale nie nam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Wrzuc na galerie tego zetora bo coś mi się wydaje, że masz ale chyba kolo od roweru na drucie.... ( acha podaj dilera od którego kupiłeś zawsze ta informacje można zweryfikowac....) chcesz to ci pomogę jeśli diler cię olewa, zadzwonię do urzędu kontroli konsumenta nie problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko4539    0

marko jakim cudem może ci wciagać opary skoro wentylator tak chodzi że wydmuhuje powietrze przez chłodnice a nie ciagnie z niej. co do zuzycia oleju to jest drastycznie duże i albo czeka cię remoncik albo wymiana turbo co jedno i drugie pociagnie koszty zobacz czy wali olej odmą jak nie to raczej turbina do wymiany najlepiej sciag tłumnik i sprawdx czy nie zaolejony jest wylot spalin. jezeli turbo jest koniec to wymontuj ja sobie i napraw o ile sie da bo jak sie rozpadnie to skończy silnik na amen :mellow:

 

w sumie to masz rację i sam tak myślałem ale koleś ze serwisu powiedział ze w 8441 wentylator wciąga te opary do siebie a nie wydmuchuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek5011    3

Stara proxima od nowej różni się tym że , nowa ma przedni napęd włączany na przycisk , silniejszą pompę , lepsze oświetlenie i większe obciążeniem na przedzie no i oczywiście jest piękniejsza od starej proximy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Witam.

Mam pytanie(właściwie kolega pracujący w państwowym gospodarstwie rolnym) do posiadaczy tych właśnie modeli zetora. Mianowicie jak wiadomo pracownicy takich gospodarstw mają zawsze nadwyżki paliwa.I tu kolega ma problem ponieważ w zakładzie tym posiadają 2 ciągniki proxima85 bodajże z 2009 lub 2010 roku oraz kilka johndeerów, valtry i NH. Jak wiadomo ciągniki te tankowane są z jednego zbiornika i podczas spuszczania paliwa z wszystkich ciągników kolor spuszczanego paliwa jest taki sam jak paliwa tankowanego do nich , natomiast w obu zetorach jest ono barwy czarnej co bardzo intryguje kolegę ponieważ nie wie czy może to paliwko wlać do swego autka bez obawy o silnik.A więc pytam co może być przyczyną takiego zabarwienia skoro zbiornik jest plastikowy i oba ciągniki mają już ponad rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnikPPL    0

Bardzo słabą kontrolę mają w tym gosp.

A po drugie pomoc w takich sprawach to tak jakby ,,złodzie... '' banku przytrzymać otwarte drzwi żeby swobodniej mógł się oddalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Jeżeli byłby to złodziej, który okradł konto jakiegoś zakładu ,co nie płaci za towar dostarczony przez rolników to bym mu chyba pomógł.A z drugiej strony to pozazdrościć takiej uczciwości normalnie szacun.. OgrodnikPPL Filemon2.Oby słowa były czynami...bo pisać można różne rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Kiedys marzyłem o Proximie 85 jednak teraz mam sporo watpliwosci co do decyzji zakupu.... Znajomy jezdzi w zakładznie komunalnym Proxima 85 i uznał ze to straszny szrot w 10 miesiecy zrobili nim 800mth i wypił wtedy 20l oleju !! Co chiwle ma jakies drobne awarie, dzis z nim gadałem to mowil, ze padł przedni naped. Poprostu nie da sie go właczyc...

 

 


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Jak miło czytac takie pierdoły... dziwne, że użytkownicy nie mają takich problemów tylko piszą to tu ci co słyszeli od znajomego , szwagra kolegi...itp... to forum to już upada coraz bardziej na psy, kiedyś to było forum do wymiany informacji a teraz jest do rozpowszechniania plotek... Wacek jak się nie włącza przedni napęd to albo padł bezpiecznik, od elektrozaworu, albo po prostu gdzieś nie łączy... padł cały układ napędowy od a do zet???...weź się zastanów co piszesz.... Paśc to mógł koń, albo pies... Co do spalania oleju, to do pierwszego przeglądu ok 80mth spaliła mi jakąś cwiartkę do pół litra oleju, teraz ma 300mth i nie robię żadnych dolewek (spadek jest minimalny). Teraz Proxa ma 300 więc trudno powiedziec co jest warta, na razie jednak dobrze i w miarę wygodnie się nią pracuje, wiec myślę, ze jak korzystałem ze stajni zetora, i korzystam to i będę korzystał dalej...b Pozdrawiam słuchających: kolegów... szwagrów.. taty Marcina itp....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PetrCech22    1

ja wlasnie planuje kupic Proxime 85, nawet dzisiaj bylem w Kielcach i w takim sobie siedzialem :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj