Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adamo84    0

Jakie są wasze opinie z użytkowamia proximy 85 czy jest to tylko upiększona wersja 8441?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    869

z tego co mi wiadomo to jest w niej wprowadzony rewers elektrohydrauliczny i jest dłuższa o około 20cm i moim skromnym zdaniem proxa 85 będzie lepiej nadawać się do tura niż 8441


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Kolego wyżej, zmiany o których mówisz dotyczą nowego modelu - proximy power 85, a koledze chodzi zapewne o zwykłą proximę 85,

Zmiany to są raczej kosmetyczne, nowa numeracja, miejsce na rejestrację w dachu kabiny i chyba możliwość zamówienia nowych kombinacji opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Kolega @adikpl1 ma rację proxima 85 to starsza 8441 proxima 85 plus to starsza 8541 i nowy model proximy 85 power którą opisał @karol091193 co do opon to chyba jest tak jak było... a nie wiem jak było kiedyś ale teraz jest siedzenie grammera w standardzie za które trzeba dopłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Zwykła Proxima 85 jest to dawna Proxima 8441, czy upiększona? Różne są głosy i gusta, moim zdanie starsza była ładniejsza. A co do rewersu elektrohydraulicznego to ma go Proxima Power, która jest także deko dłuższa co może być korzystniejsze z tego względu że zwykła jest krótka, przez co mniej stabilna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kanar    0

85 ma więcej wyjść hydrauliki półbieg i rewers ręczny-czego 84 nie ma!

 

 

;)

Edytowano przez wsk125ccm
Cyt. poprzedniego posta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

kolega @mister ma racje;) sa 3 wersje proximy: zwykła, plus i power. pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2
85 ma więcej wyjść hydrauliki półbieg i rewers ręczny-czego 84 nie ma!

 

 

:)

 

 

Aleś dał chłopaku mam taką na podwórku więc chyba wiem czym jeżdżę....... Są 3 wersje proximy, zwykła czyli dawna 8441, plus i power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś pisałem do jednego z dealerów jakie są różnice pomiędzy 8441 a 85. Odpisał, że różnią się nazwą,nowszą turbosprężarką i tym, że 85 ma siedzenie pasażera w standardzie oraz dodatkowe halogeny tylne.

P.S. Zaaktualizowano stronę zetora i tam pisze, że Proxima 85 ma w standardzie siedzenie Mars z pasami bezpieczeństwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo84    0

proxime 85 (szybka skrzynia z rewersem) mam ponad półtora roku w standardzie jest zwykłe siedzenie w opcji jest gramera choć cena nie jest adekwatna do jego funkcji bocznego siedzenia nie zamawiałem ale jest w ciągniku (widocznie standard ;) reflektory są pojedyńcze, wyjścia hydrauliczne są 3 w tym jedno zerowe :D po tym czasie urzytkowania naprawiłem tylko luz na łożysku w drążku kierowniczym wchodzącym w orbitrol i cieknącą chłodnice (mało starannie zalutowana na łączeniu pokrywy z przewodami)tak sobie radzi nawet z ibisem ls 3+1. pozdrawiam i czekam na wasze opinie z użytkowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepik    1

Tam jest zamontowane takie sprzęgło, że jak je naciśniesz to przy wrzucaniu biegu wyskakuje klaun i mówi ci na jaki bieg wrzuciłeś. A i jak się ją odpala z popychu to uważaj bo mojemu dziadkowi już raz kierownica w rękach się urwali i w morde dali.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Fabrycznie nie ma radia w proxime... dealer najczęściej wstawia...

Edytowano przez mister

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koparka    0

Mam pytanie dotyczące proximy 85 plus bo tej że wartości nie mogę znaleźć w necie, ile wynoś jej dopuszczalna masa całkowita?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994szymon    15

Skoro to jest temat o proximie 85 mam takie zapytanie. Mianowicie: jakie jest jej spalanie i awaryjność?kupić nową proxime czy może sporotańszeego Belarusa. Chciałbym aby się wypowiedzieli właściciele lub użytkownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proximaplus    11

Witam wszystkich forumowiczów.Nie chciałem zamiecać forum więc podpiąłem się do tego tematu.Mam nadzieje że @adamo84 się nie pogniewa.

Chciałbym się dowiedzieć jaki stan oleju utrzymuje się u was w tylnym moście i skrzyni biegów?

bo u mnie stan jest poniżej"pomiędzy".

I coś się stało z pompką paliwową.Kiedyś gdy pompowałem to było słychać taki charakterystyczny gwizd,a teraz jak pompuje to chodzi tak jakby na pusto po prostu bez paliwa.

Może wiecie co się z nią stało

Edytowano przez proximaplus

Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko4539    0

po pierwsze to akumulator jest przeniesiony pod schodki kabiny bo wcześniej znajdował się obok chłodnicy a opary z akumulatora wciągane przez wentylator zmniejszały żywotność chłodnicy.Po drugie to dorzucono intercooler co daje lepsze doładowanie powietrza ale przez to silnik słabiej się nagrzewa <_<.Po trzecie nowszy model mostu carraro ,inna pompka paliwowa(zamiast ostojnika wymienny filterek.A reszta to zmiany kosmetyczne

 

proxime 85 (szybka skrzynia z rewersem) mam ponad półtora roku w standardzie jest zwykłe siedzenie w opcji jest gramera choć cena nie jest adekwatna do jego funkcji bocznego siedzenia nie zamawiałem ale jest w ciągniku (widocznie standard ;) reflektory są pojedyńcze, wyjścia hydrauliczne są 3 w tym jedno zerowe :D po tym czasie urzytkowania naprawiłem tylko luz na łożysku w drążku kierowniczym wchodzącym w orbitrol i cieknącą chłodnice (mało starannie zalutowana na łączeniu pokrywy z przewodami)tak sobie radzi nawet z ibisem ls 3+1. pozdrawiam i czekam na wasze opinie z użytkowania

 

odnośnie tego luzu na łożysku drążka kierownicy to u mnie coś minimalnie skrzypi podczas poruszania kierownicom.Czyż by to było to samo???????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj