Polecane posty

klaas    1

Co sądzicie o lambo premium 1050 bo mam taki i to jest super maszynka :P:P .


Moje gg 6161477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

U mnie za płotem śmiga premium 1060.

Dobrze się sprawuje.

Ma duże możliwości ten ciągnik.

Tylko miał problemy z grzaniem się oleju w skrzyni podczas transportu ale na gwarancji to zrobili.

A Rollerki czyli też Lampo to u mnie uważane są za oszczędne, lekkie i bezproblemowe traktorki :P

Tylko troche je muli póki się nie rozgrzeją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1992    102

Znajomy ma Premium 1050 i jest z niego zadowolony przede wszystkim mało pali, tylko jest troche :P lekki


Nie zezwalam na korzystanie z zamieszczonych przeze mnie obrazków bez mojej wiedzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Znajomy przed watem jako jedyny kupił premium 1050 jako jeden ciągnik na 50ha i usługi, cała wieś się śmiała i pluła na lambo że włoskie że plastikowe i że się psuć będzie, inni kupowali zetory i tak 7341 chyba był w cenie tego premium, po 6 latach ciągnik absolutnie żadnej awarii nie miał nawet drobnej spalanie z turem i w lekkich pracach poniżej 5l/godz absolutnie żadnych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ojciec ma odpowiednik tego ciagnika w czerwonej barwie, awarie jakie w nim wystepowaly juz opisywalem na forum, takze jak komus zalezy moze poszukac :P

tylko jest troche :P lekki

mozna powiedziec, ze jest ultra lekki :P wg konedaty wazy ponizej 4 ton. do ciezkich prac pociagowych mozna zatem przewidywac jak sie bedzie zachowywal, ale do lekkich to zaleta.

ojca ma szersze opony dodatkowo z tylu (520), wiec jest to jeden z niewielu "skaczacych" ciagnikow gdy ma za ciezko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaas    1

Jak już pisaliście o samiku to opowiem o premiuku w moim się nic nie psuje a i jak ferdek07 napisał nie ma coś się śmiać z premium premium to potwór :P .


Moje gg 6161477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deerek    0

U mnie za płotem śmiga premium 1060.

Dobrze się sprawuje.

Ma duże możliwości ten ciągnik.

Tylko miał problemy z grzaniem się oleju w skrzyni podczas transportu ale na gwarancji to zrobili.

A Rollerki czyli też Lampo to u mnie uważane są za oszczędne, lekkie i bezproblemowe traktorki ;)

Tylko troche je muli póki się nie rozgrzeją.

Co było przyczyną tego że się olej w skrzyni grzał?

Mam Premium 850T i mam ten sam problem, przy dłuższej jeździe 40km/h


John Deere 5070M, Lamborghini 850T Premium,John deere 2064

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Jak już pisaliście o samiku to opowiem o premiuku w moim się nic nie psuje a i jak ferdek07 napisał nie ma coś się śmiać z premium premium to potwór ;) .

tzn u znajomego przedni most się posypał ostatnio ale to dlatego że ma tura 6A i nagina cały czas na 4x4 po posadzkach w oborze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

@Deerek, nie wiem, nie dowiedziałem się. Zadzwoń do Agromarketu Jaryszki na serwis, może coś przez telefon pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m    12

Może ktoś mi powie coś więcej odnośnie ciągnika Lamborghini Prenium1060 6-cylindrowy bez turbo

-jak ma rozwiazyny i na jakiej zasadzie działa wtrysk paliwa ,jest pompa czy pompowtrysk po czym poznać

-sprzęgło suche czy mokre

-czy prawda że są mało skrętne

-czy jest gdześ regulacja szybkości podnoszenia ciegieł podnośnika

-czy robił ktos ala tuning inaczej podkęcenia go by nawet kosztem lekkiego większego spalania orzeżwić go

jeżeli tak to co zrobić i czy samemu się da czy raczej serwis i wogóle czy jest taka opcja

-z jakich modeli same lub deutza są najbrdziej zbiżone lub podobne

-jak ze spalaniem

-czy prawda że mają tendęcje do falowania na małych obrotach ,,czy idzie to naprawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaas    1

Wtrysk to Ci nie powiem ale chyba najzwyklejszy,sprzęgło jest suche,regulacje masz na ramionach na dole są takie pokrętła i nimi kręcisz :) ,na pompie ci podwyższają ale to w sumie nie opłaca się bo ciągnik ma sporą moc :) ,w sumie spalanie jest niższe niż na 1050 4 cyl z turbo,nie ma żadnego falowania.Falowanie mają Ci którzy nigdy nie pracowali premiumiem .


Moje gg 6161477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

Jestem swiezym uzytkownikiem premium 850 mam w nim wielofunkcyjny podłokietnik czy posiada ktos z was taki bajeer bo sa w nim przełaczane półbiegi sterowanie podnosnikiem gaz sterowany potencjometrem i jeszcze jedna funkcaj która nie wiem do czego słuzy jak wciskam ten guzik to obroty silnika spadaja lub sie pondosza jest przy nim plus i minus ale to nie reaguje i nie wiem czy to jest jakis tempomat wyjasni mi to ktos ? dodaje fotke podłokietnika post-30525-0-74088400-1384099923_thumb.jpg

post-30525-0-41868400-1384342287_thumb.png

Edytowano przez Mycek5120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Jakbyś zaznaczył na zdjęciu, o który guzik chodzi to może by ktoś coś rozkminił.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek0889    1

no skoro jak wciśniesz plus i obroty wzrastają a minus spadają to raczej jest to sterowanie el gazem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    29

nie to na pewno nie to z boku podłokietnika jest potencjometr którym sie steruje gazem. po wcisnieciu guzika silnik zawsze wchodzi na te same obroty około 1000 1100 a na plus i minus nie reaguje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek24m    12

Koledzy co może być przyczyną w Lamborghini Prenium 1060 ciężko jest włączyć bieg.

Chcałem nadmienić że było zmienione tacza sprzęg. łożysko oporowe docisk i żadnej poprawy nie ma.

Jak mam rewers ustawiony w położeniu neutralnym to bieg wejdzie w miarę lekko.

Jak mam rewers np. do przodu i chcę wrzucić bieg na wciśniętum sprzęgle po naciśnięciu drążka biegu

ciągnikiem szarpie do przodu.Wysprzęglik odpowietrzony, pompka wygląda niby dobrze a ciągnik

zachowuje się podczas włączania biegu jakbym lekko miał wciśniete sprzęgło.

Jak już się uda wrzucić bieg to podczas ruszania zachowuję się dobrze -bierze sprzęgło po połowie

Może miał bądz ma ktoś podobną sytuacię ,czy one wszystkie tak mają - co ewentualnie zrobić

Proszę o opinię i radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Plagrafi    23

nie wie ktos ile jest warty taki traktor rocznik ok 2004 w ubogiej wersji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj