Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

Rozrząd C-385-934

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafii    8

Koledzy jak sprawdzić w ciągniku u-902 czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Pytam się dlatego że ciągnik ciężko ma zapalić ,mimo wymiany rozrusznika na Magneton z przekładnią i założenie świecy płomieniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O luzy Ci chiodzi jak sprawdzic?To niekoniecznie musi byc wina rozrzadu.Moze to byc wina uszczelki pod glowica.Silnik nie byl przegrzany?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

A jak odpali to silnik pracuje poprawnie i ma moc? Przyczyn moze byc wiele niekoniecnie rozrzad, moze cos z ukladem paliwowym, albo silnik juz zuzyty i kompresja ucieka. Rozrusznik chyba wystarczajaca dobrze kreci? Na jaki kolor dymi przy odpalaniu?


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Objawy są takie jakby silnik miał za mocna kompresję i nie ma siły nim przekręcić. sinik nie był na pewno przegrzany. Po odpaleniu zakopci na siwo-czarno.

Po zapaleniu silnik pracuje równo i ma moc. Kiedyś wyczytałem że to może być wina rozrządu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Moze styki zasniedziale i daja za maly prad na rozrusznik przez co slabo kreci. Sprawdz tez luz zaworowy.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze pamietam 0,2 na dolocie i 0,25 na wylocie. Ale reki uciac nie dam


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

0,3 i 0,3mm.luz ma być.a pro po rozrządu to ja miałem przestawiony o jeden ząbek na pompie wtr.i ciągnik niby chodził ale nie chciał pali jak sie zagrzał a wyglądało to tak jakby blokowało silnik coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydechowy powinien byc deko wiekszy


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

może wałek rozrządu jest juz podjechany i kompresja juz nie ta u mnie był podobny problem a w mocy raczej tego nie zauważysz chyba że wjedziesz na hamownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

sprawdzić pompę może jest zapłon troszke nie tak pompa mozę zle załozona zdaza sie przy wyrobionych trybach na sprzęgiełku pompy ze da sie załozyć źle i bedzie zle palił poluzuj pompę i przy odpalonym sprubuj powoli ją jakąś łapką albo czymś obrucić w jedną i druga strone i posłuchaj jak silnik chodzi na małych obrotach ja tak miałem lato i rano nie dało sie praktycznie odpalić rozgrzał sie palił a zimny nie szło wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Panowie , potrzebuję skan strony z instrukcji napraw z ustawieniem kół rozrządu Ciagnika U902 lub C -385. Ktoś nabił tyle znaków na kołach ze teraz ani chiński uczony nie dojdzie z tym końca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

ale oryginalne znaki łatwo rozpoznać bo są to kropki regularne na dwie na kole pośrednim a jedna na kole od napędu pompyt wtryskowej i ma ona wejść w te dwie na kole pośrednim a na wałku rozrządu jest coś w rodzaju trójkąta który wchodzi między dwa trójkąty w kole pośrednim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ustawiając na znaki oczywiście....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

0,3 - ssący i wydechowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

jak masz proglem z rozrządem najlepiej załuż cały nowy najważniejsze jest koło na wale ja z tym walczyłem dwa lata paliło mi tłumiki i na znaki musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj