Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

Rozrząd C-385-934

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafii    6

Koledzy jak sprawdzić w ciągniku u-902 czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Pytam się dlatego że ciągnik ciężko ma zapalić ,mimo wymiany rozrusznika na Magneton z przekładnią i założenie świecy płomieniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    16

A jak odpali to silnik pracuje poprawnie i ma moc? Przyczyn moze byc wiele niekoniecnie rozrzad, moze cos z ukladem paliwowym, albo silnik juz zuzyty i kompresja ucieka. Rozrusznik chyba wystarczajaca dobrze kreci? Na jaki kolor dymi przy odpalaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafii    6

Objawy są takie jakby silnik miał za mocna kompresję i nie ma siły nim przekręcić. sinik nie był na pewno przegrzany. Po odpaleniu zakopci na siwo-czarno.

Po zapaleniu silnik pracuje równo i ma moc. Kiedyś wyczytałem że to może być wina rozrządu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    16

Moze styki zasniedziale i daja za maly prad na rozrusznik przez co slabo kreci. Sprawdz tez luz zaworowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    392

0,3 i 0,3mm.luz ma być.a pro po rozrządu to ja miałem przestawiony o jeden ząbek na pompie wtr.i ciągnik niby chodził ale nie chciał pali jak sie zagrzał a wyglądało to tak jakby blokowało silnik coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    96

może wałek rozrządu jest juz podjechany i kompresja juz nie ta u mnie był podobny problem a w mocy raczej tego nie zauważysz chyba że wjedziesz na hamownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

sprawdzić pompę może jest zapłon troszke nie tak pompa mozę zle załozona zdaza sie przy wyrobionych trybach na sprzęgiełku pompy ze da sie załozyć źle i bedzie zle palił poluzuj pompę i przy odpalonym sprubuj powoli ją jakąś łapką albo czymś obrucić w jedną i druga strone i posłuchaj jak silnik chodzi na małych obrotach ja tak miałem lato i rano nie dało sie praktycznie odpalić rozgrzał sie palił a zimny nie szło wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Panowie , potrzebuję skan strony z instrukcji napraw z ustawieniem kół rozrządu Ciagnika U902 lub C -385. Ktoś nabił tyle znaków na kołach ze teraz ani chiński uczony nie dojdzie z tym końca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    96

ale oryginalne znaki łatwo rozpoznać bo są to kropki regularne na dwie na kole pośrednim a jedna na kole od napędu pompyt wtryskowej i ma ona wejść w te dwie na kole pośrednim a na wałku rozrządu jest coś w rodzaju trójkąta który wchodzi między dwa trójkąty w kole pośrednim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ustawiając na znaki oczywiście....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

0,3 - ssący i wydechowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

jak masz proglem z rozrządem najlepiej załuż cały nowy najważniejsze jest koło na wale ja z tym walczyłem dwa lata paliło mi tłumiki i na znaki musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×