Zaloguj się, aby obserwować  
gregor6

wydobywający się dym z pod korka wlewu oleju

Polecane posty

gregor6    0

c-360 wydobywający się dym z pod korka wlewu oleju jaka to może być przyczyna ?

wie może ktoś?.

jeszcze jak się jedzie to dymi trochę dymem jasno niebieskim dodam pompa po remącie kapitalnym 3 miechy zapłon ustawiony idealnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Masz słabe ciśnienie w cylindrach co ? Silnik do remontu pewnie bierze olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

Jeśli masz tak od długiego czasu to kolega powyżej ma rację ,jeśli stało ci się to nagle to masz przepaloną - wydmuchniętą uszczelkę pod głowicą na popychacze i dmucha ci spaliny do skrzyni korbowej ,jeśli to ta przyczyna możesz sprawdzić z której uszczelki dmucha odkręcając z boku na bloku pokrywy popychaczy i odpalając silnik będziesz widział z okolicy której głowicy wydobywa się dym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

jak kopci na jasno niebiesko to bierze olej a jesli spaliny sie wydostaja przez korek wlewu oleju to masz uszczelke pod glowica do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

A nie jest czasami tak że jak bierze olej to jest biały a jak na jasno niebieski to olej i paliwo? Wiem ze teściu w swojej 60siatce też tak miał i ma(słuzy tylko do wypychania obornika a jest bez na[prawy bo cos tam ma wadę fabryczną i wydmuchuje uszczelkę bez względu jak sie to zrobi. I napewno jest to co pisza poprzednicy:)


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

jak dmucha przez korek wlewu to jestem pewien że pierścienie nie trzymają albo tuleje już zakończyły żywot. jak będziesz rozbierał silnik i okaże się że pierścienie są do wymiany to ja bym zakładał całe zestawy naprawcze bo sama wymiana pierścieni na długo nie pomoże. wiem bo sam to przerabiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

Dzięki, a mam jeszcze taki problem bo nie wiem które panewki korbowodowe wybrać na starych jest taki numer :

B 3D 50503930 i moje pytanie który to może być szlif 1,2,3 miał może ktoś was takie panewki bo w sklepie są 3 rodzaje a z takim numerem symbolem niema jak bym wiedział który to szlif tobym brał na 1,2 czy 3 atak niewiem w katalogu też nie mogę znaleźć za szybkom odpowiedz choćby jeszcze dziś byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Chyba 3 ale nie jestem pewien więc moją wypowiedzią się tak mocno nie sugeruj :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

nie nie będę się sugerował, bo jesteś w błędzie jest to 2 .

dzięki za wpisy niektóre przydadzą się na przyszłość Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj