Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
gregor6

wydobywający się dym z pod korka wlewu oleju

Polecane posty

gregor6    0

c-360 wydobywający się dym z pod korka wlewu oleju jaka to może być przyczyna ?

wie może ktoś?.

jeszcze jak się jedzie to dymi trochę dymem jasno niebieskim dodam pompa po remącie kapitalnym 3 miechy zapłon ustawiony idealnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

Masz słabe ciśnienie w cylindrach co ? Silnik do remontu pewnie bierze olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

Jeśli masz tak od długiego czasu to kolega powyżej ma rację ,jeśli stało ci się to nagle to masz przepaloną - wydmuchniętą uszczelkę pod głowicą na popychacze i dmucha ci spaliny do skrzyni korbowej ,jeśli to ta przyczyna możesz sprawdzić z której uszczelki dmucha odkręcając z boku na bloku pokrywy popychaczy i odpalając silnik będziesz widział z okolicy której głowicy wydobywa się dym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kkk2006    0

jak kopci na jasno niebiesko to bierze olej a jesli spaliny sie wydostaja przez korek wlewu oleju to masz uszczelke pod glowica do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

A nie jest czasami tak że jak bierze olej to jest biały a jak na jasno niebieski to olej i paliwo? Wiem ze teściu w swojej 60siatce też tak miał i ma(słuzy tylko do wypychania obornika a jest bez na[prawy bo cos tam ma wadę fabryczną i wydmuchuje uszczelkę bez względu jak sie to zrobi. I napewno jest to co pisza poprzednicy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

jak dmucha przez korek wlewu to jestem pewien że pierścienie nie trzymają albo tuleje już zakończyły żywot. jak będziesz rozbierał silnik i okaże się że pierścienie są do wymiany to ja bym zakładał całe zestawy naprawcze bo sama wymiana pierścieni na długo nie pomoże. wiem bo sam to przerabiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

Dzięki, a mam jeszcze taki problem bo nie wiem które panewki korbowodowe wybrać na starych jest taki numer :

B 3D 50503930 i moje pytanie który to może być szlif 1,2,3 miał może ktoś was takie panewki bo w sklepie są 3 rodzaje a z takim numerem symbolem niema jak bym wiedział który to szlif tobym brał na 1,2 czy 3 atak niewiem w katalogu też nie mogę znaleźć za szybkom odpowiedz choćby jeszcze dziś byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor6    0

nie nie będę się sugerował, bo jesteś w błędzie jest to 2 .

dzięki za wpisy niektóre przydadzą się na przyszłość Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×