Rafii

Pompa wspomagania w 902-kilka pytań

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafii    6

Koledzy jaki model pompy od wspomagania był montowany w u-902(1984 rok). Gdzie jest ten magiczny zawór na zbiorniczku od wspomagania którym reguluje się ciśnienie. Ile oleju wchodzi w układ wspomagania. Po wymianie serwa i pompy jakim olejem zalać układ-hydraulicznym czy do skrzyń automatycznych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    122

olej to chyba jasne że coś z hydraulicznych, a zaworek masz jednej z rurek zaraz przy zbiorniczku oleju tylko czy nim się reguluje ciśnienie to pierwsze słysze ale może tkwie w błędzie :P a oleju to na zbiorniczku masz takie dwa wyzłobienia to oleju powinno byś między jednym a drugim, a pompy to na starej masz pewnie numer tylko po co ci on?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tata1    0

Powiem Ci że powinien być Boxol, tak zaleca fabryka, ale jak masz szczelne serwo to zalej olejem do skrzyń automatycznych np. HIPOL ATF, jest on rzadszy i będziesz mógł jednym palcem kierownicą kręcić na wolnych obrotach. Ale pamiętaj szczelne serwo, bo wyrzuci ci go szybko. Jeśli co nieco kapie to zalej Boxolem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    122

boxol to tak raczej nie jest idealny bo to olej przekładniowo-hydrauliczny a tutaj to lepszy był by jakis rzadszy bo po co męczyć pompę>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Agrofotowicze. Mam takie pytanie, jakie będę miał problemy z montażem wspomagania od czteronapędowego ursusa do ursusa tylko z tylnym napędem. Mocowanie będzie przerabiane, więc jeden problem rozwiązany. Zastanawiam się, czy nie straci na zwrotnosci. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mom    19

w zależności w którym miejscu zamontujesz siłownik

 

jeśli zamontujesz go bliżej koła to siłownik będzie bardziej wypychać koło co zmniejszy promień skrętu jeśli za daleko to zmniejszy

 

najlepiej skręć maksymalnie koła i wyciągnij siłownik to ustawisz w miarę najdokładniej my tak robiliśmy przy 12145 i wszystko działało przy 1201 robilibyśmy tak samo jakby była taka potrzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Ja założyłbym krótkie serwo. Nie trzeba kombinować z przednia osia, a działa podobnie.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Ja mam tak w 912 ma ona tura i nawet z balotem kreci się lekko. Orbitol mam 100 orste i siłownik od fortschritta E-512 od skrętu parę fotek http://www.fotem.pl/show/full/5e8ca90d288e0420c620dba81ed46ce  

http://www.fotem.pl/show/full/c4a98688fb61186b4f4eb865063da

http://www.fotem.pl/show/full/9e8bd9562c811a5657108ca1cd5fe

Edytowano przez ogrodnik70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

Witam a więc zakupiłem ostatnio ursusa 902 i mianowicie ciężko się kręci kierownicą w obie strony a tęż tak jak by raz lżej i raz ciężej a jak dodam gazu za dużej różnicy nie ma też ciężko się kręci olej wymieniłem na nowy i filter jest nowy jak może być przyczyna czy jeszcze układ może być zapowietrzony ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

najlepiej to wymienić servo na orbitrol trochę pójdzie po kieszeni ale efekt zadowalający a jak nie to oddaj servo na regeneracje bo jeśli dodanie gazu nie pomaga to pompa musi być dobra 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

jeszcze słyszałem że może być zaworek na zbiorniku oleju jest to prawda ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

no nie wiem sprawdź choć ja już trochę czasu tych ciągników nie robię więc nie pamiętam zawsze to wina serva była 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

aha a powiedz można samemu takie servo zregenerować i jak jest może przyczyna w środku tego serwa może jeakieś uszczelnienie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

są uszczelnienia jak w siłowniku ale jak kiedyś to rozebrałem i potem złożyłem to nie chodziło za ciekawie więc dałem i tak do regeneracji dawno tego ciągnika nie widziałem bo dwa lata temu sprzedałem 904 bo za bardzo się sypała 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

aha dobrze wiedzieć a ile mniej wiecej kosztuje regeneracja takiego serva ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnictwoPL    0

to nie problem serwa tylko pompy bo miałem taki sam problem i dałem serwo do regeneracji i nic nie działało więc kupiłem nową pompę i działa  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

dziś mierzyłem ciśnienie manometrem i okazuje się że zaraz za zaworem bezpieczeństwa jest 70bar na wolnych obrotach to znaczy że ciśnienie jest dobre ale na samym serwie prawie nie ma nic ciśnienia jest tak około 20bar a jak kręce kierownicą to w jedną stronę przy maksymalnym skręceniu kół jest 50bar a w drugą już nic nie pokazuje to myślę że serwo gdzieś w środku przepuszcza ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

moim zdaniem jeżeli była by to pompa to np. na zimnym albo na wysokich obrotoach kierownica powinna chodzić lżej a jeżeli tak nie jest to wina serwa tam są uszczelnienia na tłoczysku i pewnie uj je strzelił i najlepiej oddać do regeneracji choć wiec że te regeneracje nie raz dużo nie pomagają bo tam robią tylko aby było 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machony    0

a jeszcze czytałem że może to być ten zaworek co jest w środku serwa ??? że jest zabrudzony czy przyciera się myślę że samemu spróbuje to na prawić bo koszt w moje okolicy takiej regeneracji serwa wynosi 600zł a też nie wiadomo co oni robią z tym może tylko uszczelnienia wymieniają w farba nowa i to wszytko może jest ktoś z was kto juz na własną rękę naprawiał takie serwo w działa ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JarekTymiski
      Witam. Mam taki problem. Ciężko się skręca w miejscu to nie skręći kołami. Podczas jazdy jest lżej. Mam orbitrol. I jeszcze na dodatek ucieka mi gdzieś olej z zbiorniczka. Tylko nigdzie go nie widać żeby leciał, możliwe że do skrzyni? Podobno pod kabiną po prawej stronie jest jakiś uczszelniacz i on siadł. Miał ktoś tak? 
       
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Przez Mariusz190586
      Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem i przepraszam jeśli źle umieściłem dany temat ale potrzebuje szybkiej pomocy. Mianowicie mam traktorek z silnikiem 126p który postanowiłem troszkę rozbudować i wyposażyć w hydraulike która to jest podstawa każdego traktora a u mnie jej nie było niestety. Poszedłem na całość i zamontowalem pompę nsz 10 z przystawka pasowa rozdzielacz 3 sekcje i wspomaganie przez orbitrol danfoss z zaworem priorytetu. Wszystko było by ok gdyby nie dziwna praca orbitrola. Wspomaganie działa kierownica chodzi lekko ale gdy przez chwilę się nią nie kręci ten pierwszy ruch jest taki jak by się przycinala i druga sprawa kiedy siłownik dojdzie do maksymalnego punktu silnik albo zgaśnie albo prawie zgaśnie. Dodam że pasek na pompie ma szerokość 17 jest dosyć dobrze napięty a mimo tego uslizguje się bo po przejażdżce koło pasowe jest gorące. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj