yacenty

[Ursus C-360/3p] Ładowacz czołowy.

Polecane posty

bzykuu    5

Pisze jeszcze raz bo mam teraz gorszy problem mianowicie mam problem z turem przy Ursusie C-360, nie chce podnosić nawet na pusto ale podnośnik działa. Woziłem gnojówkę i na początku podniosłem tura, po około 30 minutach opuściłem go, gdy później chciałem znowu podnieść już się nie dało. Od razu mówię że ciągnik przez ten czas nie był gaszony stało się to na uruchomionym silniku i oleju też nie jest za mało.Jest to tur mechaniczny przerobiony na 2 sekcyjny, również siłowniki od poruszania łyżką nie działają. Proszę o możliwie szybką pomoc ponieważ po świętach będzie mi bardzo tur potrzebny.

  • 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

weź załóż belkę na lance i podhacz np rozrzutnik (chodzi o to by zablokować podnośnik) i normalnie przesuń wajche od podnośnika tak by się łapy podniosły aż się zablokują i wtedy rusz turem jak zadziała to cofnij wajchę od podnośnika>

nie przyglądałem się budowie rozdzielacza ale niby zawór ( o ile jest) dzielnika się zacina ( tak mi to wytłumaczył mechanik z pniew) ale sposób z zablokowaniem łap pomógł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam do was pytanie. Mianowicie zastanawiamy się nad zakupem tura dwu sekcyjnego. Nie chcemy wydawać ok. 8 tyś. żeby mieć atesty, poniważ nie jest on nam aż tak bardzo potrzebny. Zaciekawiła nas ta oferta : http://moto.allegro....2236906283.html . Co o nim sądzicie. Jakie on ma sterowanie? Czy materiał z którego jest wykonany nie jest zbyt giętki? Może ktoś ma takiego tura? Jeśli tak to proszę o opinie. Wykorzystywany będzie głownie do ładowania piachu, kłod drzew oraz wyrównywania terenu. Może wiecie czy w jakimś sklepie rolniczym, w Białymstoku lub okolicach, dostanę osłonę na maskę bo na allegro nie znalazłem. Bardzo proszę o pomoc.

Edytowano przez Mateusz19980916

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roxor    0

Witam

Jak podlaczyc rozdzielacz trzysekcyjny do tura- zasilanie i powrot. Chodzi mi o to jak podlaczyc aby ominac ten rozdzielacz od kipowania na przyczepe, zeby dzialal sam ten 3 sekcyjny. Prosze o szybka odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

Chciałbym się podłączyć pod temat ponieważ mam takie pytanie do posiadaczy C-360 + tur czy u was jak macie podczepionego tura i podniesiecie coś podnośnikiem to tur przestaje działać? Bo u mnie tak jest i żeby tur zaczoł działać muszę podnieść na maksa podnośnik wyłączyć wajchę od kiprowania (muszę mieć cały czas włączoną żeby tur działał) potem wyłączyć wałek opuścić podnośnik z powrotem włączyć wajchę od kiprowania włączyć wałek i dopiero mi tur działa.

Czy wiecie może dlaczego tak się robi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

U mnie jest normalnie, mam wajchę od hydrauliki cały czas zaciągniętą do góry i mogę podnosić podnośnik bez problemu.

Może czas najwyższy rozdzielacz zregenerować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

U mnie jest normalnie, mam wajchę od hydrauliki cały czas zaciągniętą do góry i mogę podnosić podnośnik bez problemu.

Może czas najwyższy rozdzielacz zregenerować ?

Możliwe, ale ten rozdzielacz przy tym ciągniku na pewno długo nie pracował bo ja go kupiłem rok temu, ten tur był na linkę i koleś sobie przerobił na 2 sekcyjny i nawet przy widłach i łyżce nie miał mocowania na siłowniki więc za dużo nie pracował ale to jest rozdzielacz chyba od jakiegoś ostrówka bo jest sporo większy od tych normalnych to może wcześniej był dużo używany. A może być jakaś inna przyczyna tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak ale tylko na zależnym od biegu napedzie pompy hydrauliki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28749

@seweryn20 dzięki za info, pytanko jeszcze jedno-jeśli dźwignia od wałka WOM jest w dół to jest WOM zależny???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolacha    0

mam pytanie mam ursusa c 360 z czeska kabina chce kupic do niego tura 2 sekcyjnego z nowymi mocowaniami przez skrzynie i czy kabina nie bedzie przeszkadzac prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu36012    22

Mam pytanie mam c-360 i na dole po prawej stronie jak jest skrencany silnik z skrzynią to na dolnych 2 śrubach mam ułamaną skrzynie i mam to zespawane a reszta jest ok jak myślicie czy jak założe tura to sie złamie? czy 2 śruby to nie tak wielki problem? a może kupić sanki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
URSUS16    278

Jeżeli do 4011 chcesz tura założyć to musisz zmienić kolumne, przednią oś z felgami oraz wieszak, ogólnie to sie nie opłaca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal93    3

młodzik komu ty wkrecasz kity. Akurat tak sie składa ze jestem z twoich okolic wiec powiedz naprawde jakie masz maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ciekawe od kiedy belarką bierze się za godzine i to jeszcze 140 to ja bym sprzedał może kostke i byś przyjezdzał mi belować tym nowym zetorem tylko szkoda że ty masz gospodarstwo marzeń a my w realiach i nie zawracaj gitary że chcesz tura założyć już ci pewnie przywiezli 3b ale coś nie pasowało i go oddałeś sąsiadowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Wygląda całkiem dobrze ,ja kupiłem do c-330 też dwusekcyjny ale od gościa co tak sobie dorabia od czasu do czasu,konstrukcja dośc masywna ale musiałem sobie przerabiac mocowania od siłownika bo gdy podniosłem łyche czy widły np. na przyczepe to niedało rady samo zsypac ,poprostu siłownik za krótki i zle mocowania do niego umiejscowione,także połaszczyłem się na pare groszy i tak wyszło.A więc ten co podałes to wygląda ok. widac że gosciu wie co robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To chyba ładowacz z Wol-metu a o nich krążą różne opinie. Zapytaj kolegę Marekfarmer, bo chyba on użytkuje takiego od niedawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

Witam.

Musicie mi doradzić w kwestii siłowników do tura (chodzi mi o 1 sekcje).

Mam założone takie: http://www.agrofoto.pl/img/800/600/n/upload/l/lG1425Oh.jpg czy może dokupić takie same jak mam teraz i założyć po dwa z każdej strony czy kupić całkiem inne (jak inne to byłbym wdzięczny gdybyście podali jakie, tylko w rozsądnej cenie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

Witam,pewnie masz normalne,czyli ta czesc niklowana ma 40milimetrow?ja tez mysle nad kupnem dwoch takich samych silownikow i o zamontowaniu ich przy tych orginalnych.tylko niechce ich obok montowac tylko tak jak tutaj

 

http://www.agro-eko.com.pl/mx.php

Teraz pytanie do Kolegow z Forum:Co o tym sadzicie?Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

Wtedy musisz dobrać odpowiednią długość żeby się zgrywały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

Wiem hehe,albo kupie dwa nowe i zamontuje je w miejsce starych a te stare utne na odpowiednia dlugosc i troche je przerobie...albo gdzies poszukam uzywanych odpowiednich wymiarow i je wsadze.

 

http://allegro.pl/silownik-hydrauliczny-tlok-do-tura-1-2-gwaran-24-i3048565137.html

zwykly tyle kosztuje a dwustronnego dzialania o udzwigu podobnym jak dwa zwykle niewiem ile kosztuje ale sadze ze lepiej jest kupic dwie sztuki tych zwyklych i napewno bydzie tani hihi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj