Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Liloboot

czy zetory 10145 10245 11245 12245 w standardzie mają wałek na 1000 obrotów?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetory
Liloboot    0

jak w temacie . zamierzam kupić któregoś z nich i jest to dla mnie ważne bo wiem że frontery nie zawsze mają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

wszystkie te modele mają wom na 1000obr/min, a co do FRONTERY to chyba chodziło Ci o FORTERRE?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz12145    0

co do tego to chyba starsze modele maja tez 1000obr\min

bo zmienia sie wałek nie czaje ciebie

przeciesz do rozsiewacza musisz miec 540 to tez musisz zmieniac

a co do tych modeli to nie radze brac bo to szmelc nikomu w mojej okolicy sie nie sprawdzaja lepszy jesz starszy model 12145 lub 16145 lub 10145 i wiele ruznych

moze ktos ma inna opinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

sorki źle sie wyraziłem. Te zetory mają wom 540 i 1000 w standardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

lukasz nie wiem jeszcze na co sie zdecyduje, czy xx145 czy xx245 podobno te nowsze są lepsze niektórzy jak nasz admin chwali sobie 10245 ty widzie zwolennik 12145 dlaczego?

ja potrzebuje ciągnik do orki na madach i do pracy z agregatem do redlin z wałkiem na 1000 obrotów no i żeby ludzie bardzo nie mieli możliwości tego zepsuć i zeby był do 50000tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

ja dlatego jestem przekonany do 12145 bo mam dwa i chwale sobie je bardzo nic w nich sie nie psuje

ale to naprawde tszeba trafic zeby wszytko idealnie ci chodziło i wałek i wzmacniacz i skrzynia i pompa musi byc naprawde idealny zetorek

ja bym ie brał xx245 do to niby nowsze ale o ..pe rozbic w mojej okolicy jest kilkanascie takich zetorów i kazdy rolnik chce sie ich pozbyc

chetnie wymienił by na starszy typ ale nie ma

za duzo zeczy jest w xx245 instalacji pierdów np. czy potszebna ci blokada przedniego mostu albo chamulce na przod to sa pierdoły ale zalezy jaki ci sie podoba i jaki kto chce bo ruzne sa gusty

jesli ci to potszebne to biesz to ale ja nie polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

dzieki za rade fakt dużo gadżetów to z reguły dożo problemów

ale blokada przedniego mostu to u mnie ważna rzecz tyko czy warto ?

mam jak zwykle do myślenia jak byś słyszał o czymś dobrym z tych serii do sprzedania to daj znać będę zobowiązany (jakaś prowizja wódka na myszach...;):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

a gdzie miszkasz w twardocicach jest tego tyle ze głowa boli i nie wiedomo co brac

najchetniej sprzedał bym ci swojego ale ja jeszcze nim musze z 4 - 5 lat robic do nowego zetorka lub NH

szukaj traktor od rolnika nie od chandlaza ma nie wygladac jak pic lala bo w tedy widze ze jest to szmelc i tylko stoi ma byc widac na nim znaki urzytkowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

mieszkam koło warszawy ale mogę po dobry sprzęt jechać choć by na madagaskar odległość to nie problem a gdzie są te twardocice ? masz racje z tymi handlarzami i picowaniem też tak myślałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

aaa nie

jak warszawa to odpada moje to dolnoslaskie doło iwin a dokładniej nie daleko legnicy a jeszcze dokładniej to 160 km od wrocławia

ale jedz do rolników tu bardziej w gory o tam koło warszawy to ja watpie czy cos dobrego jest

no oczywiscie ktos uwarza ze ma dobre ale w poruwnaniu do innych to szmelc a jak widze jak se ceniom chandlaze te traktory to mnie az krew zalewa

ale co taka jest rola chandlaza :P

najlepiej to jedz do czech tam znajdziesz o wiele lepsze jak w polsce i w podobnej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

to poszukaj sobie jakiegos człowieka co ma rodzizne w czechach lub mieszkał

ja jezdziłem na

mimoń potem

postszelna

czeska lipa

pisze jak si eczyta a nie jak pisze ale jak wpiszesz tak to tez znajdzie ja trafiłem ja jeden w pgr i na nastepne w fabryce wagonów

przeciagały troche tych wagonów ale kiedy to było <1996\7\8> :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

dzięki właśnie dziś kupiłem 12245 z 1992 z Austrii

zobaczymy chodził w lesie, mocno nie zarąbany, głównie transport bo wyrąbane zaczepy

było widać bo nie rasowany

kiedyś możne być problem ze skrzynia bo czwarty bieg trochę pracuje

jak zwalnia i przyspiesza na szybkiej skrzyni

i problem z blokadą przedniego mostu bo nie odbija

ale jak używaka to używka .Lepiej ja naprawie i bedzie śmigał

sporo oglądałem i to jak mogą być zarąbane ciągniki to sobie nie wyobrażałem

ten był w miarę no i z klimą działającą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

no to dobrze ja nie brałem xx245 bo nie podobało mi sie te pierdy bo sam widzisz ze sie psuje

a w 12145 nie ma co sie zepsuć :)

a tak poza to ile masz ha ze dwunastke kupowałes myslałem ze masz z 500 i jakiegos nowego bedziesz brał ;):P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

fakt miałem brać nowego ale te ceny mnie dobiły po tym kursie euro

nie mogę brać żadnego już dofinansowania przez papierowe zagmatwania

zaczekam więc rok może trochę dłużej

jak moja grupa producencka będzie mogła kupować sprzęt na pole.

Wtedy sprzedam wszystkie 5 ciągników i zamienię na 2-3 nowe chyba że mi

pracownicy zbuntują i powiedzą ze nie chcą nowych

ha mam nie dużo bo 50 ale pod warzywami i na ciężkich madach więc 12245 będzie ciągał tyko trójkę obrotową Overum i dużo na wałku bo formowanie redlin potrzebuje dużo mocy

miałem 1014 i 1012 ursua i były za słabe do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Lukasz12145 co do ego czy od rolnika, czy od handlarza, to wolę od handlarza, ale od takiego, który nie maluje i nic nie robi, tylko po przywiezieniu sprzedaje dalej. Tak się składa, że kupiłem zetora 8145 od handlarza, a wcześniej od rolnika ursusa 904 za21000zł (był złożony z kilku: tył od 914, silnik od c-385, kabina i papiery od 904) i wpakowałem w niego 8000zł i nie chodził i powiem ci, że gdybym wpakował 10000 w ten szmelc, to by chodził, ale lepiej, ze sprzedałem i kupiłem 8145 za 25000zł i dokupiłem, to co brakowało za 3000zł i mam ciągnik z Irlandii jeszcze nie rozbierany(wszystkie plomby są) 1985rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

kupiłem od handlarza nie malowany brudny wszedzie są kawałki drewna i igieł wiec z chyba z lasu

nie jest ideałem bo troche ciekinie ze zwolnic troche szybka czwórka ma luz na drążku więc chyba w trsporcie chodził

dziś troche sie przeraziłem gdy czyściłem filtr oleju bo miał 1,5 cetymetra nagaru. mam trzy ursusy i nigdy nie miałem tyle nagaru

więc zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Te nagary to od zaniedbania albo marnej jakości oleju. Na szczęście to nie było w zachodnim ciągniku, bo oznaczałoby to spore koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregi7711    0

a tak w ogóle wiecie czym się różni zts 11245 od 12245 oba mają 6 garów i są bez turbin, pytam bo mam od niedawna 11245, czy różnią się mocą, 12245 ma podobno 120 km, a ile ma 11245 też chyba koło tego w papierach ma napisane 87 KW czyli dokładnie 118.3 KM , jeżeli jest różnica w mocy to z czego to wynika .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWKUB    1

Co do wcześniejszego postu to różnie ludzie mówią, mi wydaje się że tylko wyposażeniem (szybka skrzynia itp.), ale na 100% nie wiem. Ogólnie w temacie chodziło o wałek 1000obr i takowy w zetorze występuje, nie wiem tylko jak się go włącza, może po wyciągnięciu tego wałka z boku obroty zmieniają się samoczynnie, bo dociska go taki metal jakby od zaworu czy coś, w każdym bądź razie jest coś takiego.

Chciałbym się odnieść również do postów na temat wyższości 12145 nad 12245, ludzie czy wyście są tacy głupi, że zobaczycie kilka kontrolek i wyłączników więcej to już myślicie że to już jest straszna elektronika, przecież ten model miał tylko dodatkowo blokadę napędu i trochę inne włączanie napędu, zero automatów przy poślizgu itp. ,w niektórych modelach może był EHR, jeśli dla niektórych to za dużo kabli i powody psucia to już niezbyt z nimi dobrze. Ciągnik był tak samo awaryjny jak pozostałe modele, wiem bo znam kilku użytkowników 12245, a miałem 12145, to jak się ciągnik psuje zależy od jego zużycia, a swoją drogą żaden zetor(ursus), nie był zbyt dobrze dopracowany, dlatego dość często się psuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AdamZetor12145
      Przy Zetorze 12145 mam opony tył 18.4 R34 i przód 14.9 R24 i planuję zmianę opon na tył 600/65 R34 i tył 480/65 R24 czy to dobry wybór ?
       
      pomyłka... przód 480/65 R24
    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez dzarjan8111
      Czy na tabliczce znamionowej po prawej panelu sterowania znajduje się numer nadwozia czy jest to jakis numer seryjny? Ponieważ w oglądanym egzemplarzu ma jedna cyfrę więcej i różni się od numeru nadwozia obok pompki hamulcowej który zgadza się z dowodem. Ciągnik wygląda na orginał, byłbym wdzięczny za szybka odpowiedz ponieważ zastanawiam się nad zakupem.
    • Przez Sylwekx25
      Witam chciałbym uzyskać pewne i szczerze odpowiedzi najchętniej od użytkowników tych maszyn. Moje pytania to:
      czy rzeczywiście ten traktor ma te 155 km czy tak jak gdzieś tutaj czytałem dużo mniej . tzn około 130.
      Czy poradzi sobie bez zbędnego katownia z takimi maszynami : pługiem zagonowym 5x45 lub obracalnym 4x45 ,gleby mam w większości lekkie aczkolwiek jest kilka kawałków ciężkiej gliniastej 3 twardej jak asfalt w dodatku pod lekkie wzniesienia ,
      druga maszyna to gruber 13 łap na sercowych redlicach 
      i trzecia maszyna to agregat uprawowy 5.20 na wysokim wąskim zębie ,z przodu włóka z tyłu podwójne wały strunowe.
       lub agregat uprawowo-siewny na bronie wirnikowej 3 metrowy.
      Kolejne pytanie to jakże rozbieżne opinie o spalaniu czytałem że pali i 15 litrów na godzinę i 22 i nawet 30... wiadomo zależy od stanu silnika , warunków ,operatora ,ale np dajmy na to przy tym pługu 5x45 przy normalnej pracy bez żadnego katowania orientacyjnie na jakim poziomie będzie spalanie ?
      i ostatnia rzecz czy za około 30 tysięcy da się kupić coś konkretnego z tych modeli czy raczej w tej cenie będą same trupy?...
      Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję . Pozdrawiam.
    • Przez jendrek997
      Witam jak w temacie mam problem z rozłaczeniem napedu w przystawce sa tarczki kostka z linką nowa prosze o pomoc
×