Zaloguj się, aby obserwować  
wladek

MF 255 wskaźnik poziomu paliwa

Polecane posty

wladek    0

Co może być powodem nie pokazywani poziomu paliwa w Mf-255. Jakieś dwa lata temu miałem ten sam problem i wtedy wymieniłem zegar (wskaźnik) oraz pływak, przez rok wszystko było ok, ale teraz od roku znów nie działa tak jak należy. A mianowicie jak zatankuje do pełna to wtedy po udeżeniu pięścią w okolicach zegara, wskazówka pięknie pokazuje stan 100%, ale gdy ze zbiornika ubedzie ok 10 litrów to już wtedy wskazówka pokazuje 0 i tak jest do końca. Co może być powodem tego, pływak czy zegar. Bo nie chce kupować znów całego kompletu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Mam to samo, najprawdopodobniej pływak coś nie tak, ja już nie mam siły tego robić, bo i tak po tygodniu przestanie pokazywać, dokładnie takie same objawy jak ty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

a może ktoś zna jakiś sposób na sprawdzenie lub naprawę pływaka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil20    0

Mam dokładnie tak samo ;) 3 razy już wymieniałem pływak i po jakimś czasie znów to samo. Pływaki są do niczego.

Ja mam tak że im dłużej pracuje to wskaźnik wskazuje coraz więcej paliwa :) mam cudowny ciągnik który zamiast spalać to pomnaża paliwo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

właśnie dzwoniłem do sklepu z częściami i nowy pływak kosztuje 40 zł. Tylko, żeby wytrzymał chociaż rok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22
a może ktoś zna jakiś sposób na sprawdzenie lub naprawę pływaka??

Bardzo prosta metoda na sprawdzenie co jest uszkodzone czy zegar czy pływak.

Po prostu masujesz przewodami.

 

W tych pływakach bardzo słabą stroną jest uzwojenie króre jest strasznie delikatne i się przeciera. Naprawić (nawinąć) drucik od nowa mija sie z celem bo trzeba znać długość, oporność a potem odpowienio nawinąć;)

U siebie mam zerwane uzwojenie w środkowej części. Związałem je i coś tam wskazuje w granicach 0 - 10 litrów i 40- i do pełna:P

 

Kolego wladek stukaniem w okolicy zegara nic nie wskórasz. Wskazówka przy wstrzącach czasmi zatrzyma się na FULL. Tak samo zachowuje sie wskaźnik od temperatury cieczy

 

Moim zdaniem nie ma sensu wymieniać pływaka bo jak wiadomo szybko przestają działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Witam też miałem taki problem, w tych pływakach seryjnie montowanych najcześciej przecierało się uzwojenie.Ja ten problem rozwiazałem montując pływak od malucha (fiat 126 p )pasuje idealnie w miejsce seryjnego pływaka bez żadnych kombinacji, trzeba w nim tylko zaślepić rurki które z niego wychodzą zeby nie chlapalo paliwem jak bedzie pełny zbiornik (np.silikonem lub zalutować ) u mnie pracuje taki pływak już 5 lat bez awarii. Przed założeniem trzeba tylko sprawdzić czy dobrze pokazuje ja zamocowałem go na zbiorniku i przez wlew paliwa docisnołem pływak w zbiorniku do dna jak pokazuje że zbiornik pusty to znaczy że nie przekłamuje a jezeli przekłamuje tak było w moim przypadku należy podgiąć lub odgiąć ten drut na którym znajduje sie pływak.I jeszcze jeden plus można wtedy sobie podłączyć kontrolkę rezerwy paliwa ja mam podłaczoną. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GSX    0

Witam moim zdaniem jest to wina przewodów oraz czujnika w zbiorniku robiłem to już chyba ze 3 razy ale i tak po około 10 do 30 mth znowu się spieprzy ;)


"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Ja wymieniałem u siebie trzy czujniki i za każdym razem po wyjeciu go ze zbiornika i rozebraniu (zdjecie tego plastiku) było przetarte uzwojenie, z przewodami do czujnika nigdy nie miałem problemu, a co do przewodów pod wskaźnikiem paliwa to raz mi się tylko wypieła jedna wsuwka była luźna.Ale jak się już sprawdza to można zerknąć i tam ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3512    4

W moim MF 255 wkaźik paliwa działał jeśli miałem nalane ponad pół baku paliwa a jesli było mniej to cały czas wskazywał zero. Teraz jakoś sam sie naprawił i nawet jak wleje 10 litrów to już pokazuje. :P w U 3512 mam taki przypadek że jak zatankuje go do pełna to mi wskażnik troche zaparuje. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    22
U 3512 mam taki przypadek że jak zatankuje go do pełna to mi wskażnik troche zaparuje. :P

hehe ... może masz wodę w paliwie:P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trzeba maskę odkręcić i już jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deymonnn    2

przy wymianie wskaźnika w zbiorniku proponuję od razu wymienić przewód łączący część ruchomą pływaka z pionową nieruchomą ( cieńki przewód na kształt sprężynki). Ja założyłem nowy pływak i po 2 dniach przestał działać okazało się że ten przewód się urwał, przylutowałem 2 dni i to samo. Dopiero jak go wywaliłem i dałem inny troche grubszy to mam spokój ze wskaźnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Ja zauwarzylem jedynie ze jak malo tankuje ciagnik do pelna to plywak sie uszkadza bynajmniej ja tak mialem od czasu jak leje do pelna mam spokoj :P


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj