Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
wladek

MF 255 wskaźnik poziomu paliwa

Polecane posty

wladek    0

Co może być powodem nie pokazywani poziomu paliwa w Mf-255. Jakieś dwa lata temu miałem ten sam problem i wtedy wymieniłem zegar (wskaźnik) oraz pływak, przez rok wszystko było ok, ale teraz od roku znów nie działa tak jak należy. A mianowicie jak zatankuje do pełna to wtedy po udeżeniu pięścią w okolicach zegara, wskazówka pięknie pokazuje stan 100%, ale gdy ze zbiornika ubedzie ok 10 litrów to już wtedy wskazówka pokazuje 0 i tak jest do końca. Co może być powodem tego, pływak czy zegar. Bo nie chce kupować znów całego kompletu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Mam to samo, najprawdopodobniej pływak coś nie tak, ja już nie mam siły tego robić, bo i tak po tygodniu przestanie pokazywać, dokładnie takie same objawy jak ty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

a może ktoś zna jakiś sposób na sprawdzenie lub naprawę pływaka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil20    0

Mam dokładnie tak samo ;) 3 razy już wymieniałem pływak i po jakimś czasie znów to samo. Pływaki są do niczego.

Ja mam tak że im dłużej pracuje to wskaźnik wskazuje coraz więcej paliwa :) mam cudowny ciągnik który zamiast spalać to pomnaża paliwo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

właśnie dzwoniłem do sklepu z częściami i nowy pływak kosztuje 40 zł. Tylko, żeby wytrzymał chociaż rok ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13
a może ktoś zna jakiś sposób na sprawdzenie lub naprawę pływaka??

Bardzo prosta metoda na sprawdzenie co jest uszkodzone czy zegar czy pływak.

Po prostu masujesz przewodami.

 

W tych pływakach bardzo słabą stroną jest uzwojenie króre jest strasznie delikatne i się przeciera. Naprawić (nawinąć) drucik od nowa mija sie z celem bo trzeba znać długość, oporność a potem odpowienio nawinąć;)

U siebie mam zerwane uzwojenie w środkowej części. Związałem je i coś tam wskazuje w granicach 0 - 10 litrów i 40- i do pełna:P

 

Kolego wladek stukaniem w okolicy zegara nic nie wskórasz. Wskazówka przy wstrzącach czasmi zatrzyma się na FULL. Tak samo zachowuje sie wskaźnik od temperatury cieczy

 

Moim zdaniem nie ma sensu wymieniać pływaka bo jak wiadomo szybko przestają działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam też miałem taki problem, w tych pływakach seryjnie montowanych najcześciej przecierało się uzwojenie.Ja ten problem rozwiazałem montując pływak od malucha (fiat 126 p )pasuje idealnie w miejsce seryjnego pływaka bez żadnych kombinacji, trzeba w nim tylko zaślepić rurki które z niego wychodzą zeby nie chlapalo paliwem jak bedzie pełny zbiornik (np.silikonem lub zalutować ) u mnie pracuje taki pływak już 5 lat bez awarii. Przed założeniem trzeba tylko sprawdzić czy dobrze pokazuje ja zamocowałem go na zbiorniku i przez wlew paliwa docisnołem pływak w zbiorniku do dna jak pokazuje że zbiornik pusty to znaczy że nie przekłamuje a jezeli przekłamuje tak było w moim przypadku należy podgiąć lub odgiąć ten drut na którym znajduje sie pływak.I jeszcze jeden plus można wtedy sobie podłączyć kontrolkę rezerwy paliwa ja mam podłaczoną. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GSX    0

Witam moim zdaniem jest to wina przewodów oraz czujnika w zbiorniku robiłem to już chyba ze 3 razy ale i tak po około 10 do 30 mth znowu się spieprzy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Ja wymieniałem u siebie trzy czujniki i za każdym razem po wyjeciu go ze zbiornika i rozebraniu (zdjecie tego plastiku) było przetarte uzwojenie, z przewodami do czujnika nigdy nie miałem problemu, a co do przewodów pod wskaźnikiem paliwa to raz mi się tylko wypieła jedna wsuwka była luźna.Ale jak się już sprawdza to można zerknąć i tam ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz3512    3

W moim MF 255 wkaźik paliwa działał jeśli miałem nalane ponad pół baku paliwa a jesli było mniej to cały czas wskazywał zero. Teraz jakoś sam sie naprawił i nawet jak wleje 10 litrów to już pokazuje. :P w U 3512 mam taki przypadek że jak zatankuje go do pełna to mi wskażnik troche zaparuje. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtecc    13
U 3512 mam taki przypadek że jak zatankuje go do pełna to mi wskażnik troche zaparuje. :P

hehe ... może masz wodę w paliwie:P:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trzeba maskę odkręcić i już jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deymonnn    1

przy wymianie wskaźnika w zbiorniku proponuję od razu wymienić przewód łączący część ruchomą pływaka z pionową nieruchomą ( cieńki przewód na kształt sprężynki). Ja założyłem nowy pływak i po 2 dniach przestał działać okazało się że ten przewód się urwał, przylutowałem 2 dni i to samo. Dopiero jak go wywaliłem i dałem inny troche grubszy to mam spokój ze wskaźnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mlatek    0

Ja zauwarzylem jedynie ze jak malo tankuje ciagnik do pelna to plywak sie uszkadza bynajmniej ja tak mialem od czasu jak leje do pelna mam spokoj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×